Artık apartmanın daireleri güvenliydi. Bu yüzden hepimiz güvenli ve huzurlu bir uykudan kalkmıştık. Bizim katta herkes uyanmıştı. Hepimiz Hasan abilere kahvaltıya gittik. Çiğdem abla çok güzel yemekler hazırlamıştı.Hepimiz kahvaltımızı yapınca babam grup lideri olarak konuşmaya başladı:
-Arkadaşlar, bu zamanlar çok zor olacak. Çünkü herkes cephane ve erzak arayacak. Ama en önemlisi her yerde zombi var o yüzden herkes dikkatli olmak zorunda.Şimdi herkes eve gidip elinde ne kadar erzak, cephane ve silahları getirsin. Ne olursa olsun getirin. O zombi denen yaratıkları öldürebilecek herşey olur. Yarım saat sonra bizim evde buluşalım.
Herkes dağılınca babamla başbaşa konuşma fırsatı yakaladım.
- Baba ne yapacaksın aklında ne var ?
- Oğlum ilk önce bu apartmanı temizleyecez ondan sonra Allah Kerim
- Peki baba sen bilirsin ama bence ilk önce garaja girip orayı temizleyelim. Ondan sonra diğer yerleri temizleriz.
- Peki oğlum sen bu grubun bir üyesisin ve senin görüşlerin benim için önemli.
- Teşekkür ederim baba
Tam bu sırada tüm grup bizim evde toplanmıştı. Hekes tüm cephaneleri ve erzakları sırasıyla dizdiler. 6 tane tabanca, dört tane susturucu, 2 tane av tüfeği, bir tane pompalı, 2 tane beylik tabancası, işaret fişeği, bol bol bıçak, satır ve pala vardı. Tabi bol bol mermi. Cephanemiz gayet iyi durumdaydı. Erzakta bol bol vardı. Erzakları dört daireye eşit şekilde dağıttıktan sonra herkese bıçak verildi. Anneme ve Çiğdem ablaya tabancada verildi. Ben beylik tabancası (en sevdiğim) , pala ve satır aldım. Babam tabanca ve pompalı, Mustafa amca ve Hasan abi tüfek ve tabanca aldı. Sabri amca dürbünlü tüfek, Ali abi ise bol bol bıçak ve Rıfat abi ise iki tane tabanca aldı. Artık hazırdık. Apartmanı temizledik ama yine temkinli giderek garaja geldik. Gizlice kapıyı açtım. İçeride en az 20 tane zombi vardı. Böyle çıkmamız tehlikeli olacaktı ama bunu yapmak zorundaydık. Babam hemen herkese planı anlattı. Ben önden çıkıp merdivenlerde duran üç zombiyi halledecektim. Ardından herkes çıkıp ateş edecekti. Herkes onaylayınca ben hemen dışarı çıktım. Sağ elimde pala sol elimde Gümüş (tabancama verdiğim isim) vardı. Çıkar çıkmaz bana doğru gelen zombinin kafasını palayla vücudundan ayırdım. Tüm kanı yüzüme sıçradı. Hemen arkası dönük olan zombinin birine palamı sapladım ve diğerine ateş attım.
Bu sesle birlikte tüm zombiler üzerimize gelmeye başladı.Ardından babamgil çıktı ve ateş etmeye başladılar. O kadar isabetli ates ediyorlardı ki her zombi tek mermiyle yere devriliyordu. Hele bir de Ali abiyi görün. Uzaktan öyle bir bıçak fırlatıyor ki iki kaşın tam ortasından indiriyordu. Ben de yakınımıza gelen zombileri pala ve satır ile öldürüyordum. Ama az daha ısırılacakken son anda Rıfat abi sayesinde kurtuldum. Garaj kapısı açık olduğu için bahçedeki zombilerde garaja geliyordu.
- Hadi çok az kaldılar, dayanın
- Tamam ama daha geliyorlar Muhsin abi(babam olur)
- Biraz daha iyi nişan alın cephanemiz azaldı.
Ve en sonunda tüm zombileri bitirdik. Babamgil cephaneleri kontrol ederken ben de sağ kalan zombileri indirip kaç tane olduklarını sayıyordum. Ayrıca ceplerini de kontrol ediyordum. Toplam otuz iki tane zombi öldürmüşüz. Ama ceplerden pek birşey çıkmadı. İşe yarar iki tane tabanca ve biraz cephane buldum. Benim için en önemlisi muşta idi. Çok güzeldi. Ve en son Ali abinin bıçaklarını topladım. Geri götürüp verdim.
- Abi bu cesetleri ne yapacaz, yukarıda da var ve pis pis kokuyorlar. - Binalardaki zombileri camdan dışarı atarız ve hepsini komple toplayıp yakarız.
- Cephanemiz de çok azaldı. Yani iki sarjor ya çıkar ya çıkmaz.
- İşte bu çok kötü oldu
Ben de arabaları kontrol ediyordum. Ve kapıyı açtığım anda zombi üstüme atladı. Elimdeki muşta ile hem zombinin kafasını dağıtıyordum hem de babama bağırıyordum. Babam geldiğinde çoktan muşta ile zombinin beynini dağıttım. Ve babamla birlikte zombiyi diğerlerinin yanına taşıdık. Sonra babamla birlikte arabaları aramaya başladık. Arabalardaki benzinleri de alıyorduk. 6 bidon almıştık. Arabaların bagajlarına da bakıyorduk. Son arabanın bagajını açtığımızda gözlerimiz de fal taşı gib açılmıştı. Çünkü.....ARKADAŞLAR BU BENİM ILK KİTAP DENEYIMIM O YÜZDEN SIKICI OLABİLİR. AMA KITABIMI OYLAMAYI VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN . IYI EĞLENCELER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİLERLE SAVAŞ
Misterio / SuspensoEğer gerçek bir aksiyon ve kalite dolu bir zombi kitabı okumak istiyorsanız hikayem bir göz atın