İSTİKAMET KONYA

36 7 0
                                    

Konya' ya doğru yol almaya başladık. Tüm emeklerimiz boşa gitmişti. Cephanemizde boşa gitmişti. Ve en kötüsü Mustafa amcayı kaybetmiştik
Artık Konya'ya gitmek vardı hedefimizde. Yolda kimse konuşmuyordu. Herkes üzgün ve mutsuzdu. Sonunda Ali abi sessizliği bozdu:
- Bu kadar da üzülmeyin. Olan oldu. Bundan sonra yolumuza bakacaz.
Cümlesini bitirince tekrar derin bir sessizlik çöktü. Uzun bir yoldan sonra babamgilin arabası dörtlülerini yaktı ve biz de yavaşladık. Arabadan inince babam yanımıza geldi.
- Hadi bakalım mola zamanı
Gülümsemeye çalışıyordu ama pek beceremiyordu. Onun da çok üzgün olduğu belliydi. Hepimiz arabadan indik ve çimenlik bir yere oturduk. Erzaklarımızdan biraz alarak minik bir piknik yapmaya başladık. Hatta babam tavşan vurarak onları pişirmeye başlamastı. Ama ne olursa olsun kimsenin iştahı yoktu. Hepimiz yemeğini yerken birden zombi sesleri gelmeye başladı. Hemen hepimiz tüm eşyaları toplayıp arabaya yerleştirdik. Ben ise teker teker yaklaşan zombileri baltamla öldürüyordum. Ama bir tanesine baltayı indirdim ama çıkaramadım. Diğer iki zombide çok yaklaşmıştı. Hemen belimdeki silahı çıkarıp vurmak zorunda kaldım. Ama bu zombilerin daha çok gelmesine sebep oldu. Hemen arabaya atlayarak yola devam etmeye başladık. Arka camdan bakınca en az altmış zombi bizi takip ediyordu. Tabii ki bize yetişemeyeceklerdi. Konya'ya yaklaşık 12 saat yolumuz kalmıştı. Ama benzinimiz azdı. Sadece yarım bidon benzinimiz kalmıştı. Yarım saat daha gittikten sonra benzinimiş tükenmiş ve yolda kalmıştık. Yaklaşık 1 kilometre ileride benzin istasyonu olduğu haritadan gözüküyordu. Ben ve Ali abi arabaların başında koruma görevi verilmişti. Diğerleri ise benzin istasyonuna gidip benzin alacaklardı. Biz arabanın başında beklerken babamgil de benzin istasyonuna doğru gitmeye başladılar. Yaklaşık bir saat sonunda biz iki zombi öldürmüştük ve babamgilde dönmüştü. Arabaya binip yola koyulduk. Yola devam ederken...

ARKADAŞLAR BU BENİM ILK KİTAP DENEYIMIM O YÜZDEN SIKICI OLABİLİR. AMA KITABIMI OYLAMAYI VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN . IYI EĞLENCELER...

ZOMBİLERLE SAVAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin