Hemen aşağı koştum. Aşağı indiğimde bağırarak:
-Baba! Zombiler duvarı aşmak üzere, hemen gelin hadi.
Bu sırada babamgil ölü zombilerin yanışını seyrediyorlardı. Hemen onlarda silahlandılar.
- Dışarıdaki zombileri tamamen unuttuk. Şimdi ne yapacaz?
- Abi hepimiz dağılalım.
- Hayır kesinlikle olmaz. Depo macerasını hatırlatayım istersen
- Baba hadi gelin merdiven buldum hadi çabuk.
Sonra Ali abi uzaktan koşarak geldi.
- Muhsin abi zombiler binanın etrafını sarmış. Çıkış yolumuz yok. Mecburen savaşmak zorundayız. Kuzeyde ve güneyde daha çok birikmişler. Ama kuzey tarafını geçmek üzereler. Doğu ve batı tarafta ise daha az var.
Cümlesini bitirir bitirmez kuzey taraftan zombinin bir tanesi duvarı aşıp yere düştü. Ben hemen koşup yere düşen zombiyi baltamla öldürdürdüm. Ama o sırada duvardan bir zombi üzerime düştü. Arkalardan gelen bir silah sesi zombinin beynini dağıttı. Bu silahı Sabri amca ateşlemişti. Ve artık zombiler seri bir şekilde duvarı aşmaya başladılar. Ve biz de ateş etmeye. Sürekli geliyorlardı.Onları durdurmanın imkanı yok gibiydi.
- Muhsin abi binaya çekilmeliyiz.
- Tamam Rıfat çıkalım hadi.
Yavaş yavaş geri çekilmeye başladık. Ve cephanemiz azalıyordu. Geri geri çıkarken belki de hayatımın en kötü anlarımdan birini yasadım. İki tane zombi Mustafa amcayı yakaladı. Birisi boynundan, diğeri bacağından yemeye başladı. Öfkemden ve üzüntümden ne yapacağımı bilemedim. Sonuçta o benim hayatımı kurtarmıştı. Hemen elime baltamı alıp ikisininde beynini dağıttım. Babam Mustafa amcanın yanına geldi ve durumuna bakmaya başladı. Ben ise güney taraftan gelen zombileri tüm öfkemle haklıyordum. Sonra arkamı döndüğüm anda babam Mustafa amcanın kafasına çoktan sıkmıştı.
Benim için önemli olan bir insanı kaybetmiştim."Mustafa Amca" yı kaybetmiştirlm. Artık çok daha öfkeliydim. Ben, Ali abi ve Sabri Amca güney tarafıyla ilgilenirken babam, Hasan abi ve Rıfat abi kuzeydeki zombilerle ilgileniyordu. Babamgil artık binaya girmek üzereydi. Bizde binaya girmek için hızlıca harekete geçtik. Garaj tarafından binaya girmeye çalışıyorduk. Ama zombiler buna engel oluyordu. Zar zor da olsa garaja girdik. Ama asıl mesele garajın kapısını kapatmaktı. O an aklıma arabadaki el bombaları geldi. Hemen arabadan onları aldım ve bahçeye doğru fırlatmaya başladım. Zombilerin tüm uzuvları havada uçuşuyordu. Kafaları, kolları, bacakları her şeyi ve en sonunda garaj kapısını kapatmayı başardık. Hemen üst kata babamgilin yanına çıktık. Onlar da pencereden ateş ediyorlardı.
-Muhsin abi mahvolduk her yeri sardılar. Buradan çıkamayacaz.
- Aslında çıkabiliriz Hasan.
-Nasıl olacak abi tüm cephanemizi harcadık neredeyse.
- Bakın şimdi buradan çıkacaz. İki tane arbayla hemde . Şimdi bütün erzak ve cephaneleri toplayın. Arabalara yükleyin. Sonra arabaların üst sanuflarını açalım ve iki kişi sanuflardan ateş etmeye başlasın. Birisi ön tarafa diğeri arka tarafı. Tabi arabadaki diğerleride destek verecek anlaşıldı mı ?
-Abi çok harika bir fikir yapmışsın. Hemen uygulamaya geçelim.
Tüm erzaklar ve cephaneleri arabalara yükledik.Sonra arabalara kimin bineceğini ayarladık. İlk arabaya babam, Sabri amca, Rıfat abi ve Hasan abi binecekti. Hasan abi arabayı kullanacak, Sabri amca ve Rıfat abi taramalı tüfek kullacak, babsm da içeriden destek verecekti. İkinci arabaya ise ben, Ali abi, Nuri, annem ve Çiğdem abla bindi. Annem arabayı kullanacak (ehliyeti var) ben ve Ali abi taramalı tüfek kullanacak, Çiğdem abla ise arabadan dışarıya bomba atacaktı. Herkes konumunu aldıktan sonra garaj kapısını açtık. Açar açmaz ateş etmeye başladık. O kadar çoklardı ki sanki tüm zombiker buraya toplanmıştı. Gayet iyi ilerledik. Zombiler çok arkada kaldılar. Ama bir sorun vardı. Bahçe kapısı!! Onu tamamen unutmuştuk.Çok tehlikelide olsa babam arabadan indi ve kapıyı açmaya çalıştı. Birden hepimiz onu korumaya çalıştık. Son anda babama baltayı attım ve babam zombiyi tam ısırılacakken öldürdü. Kapıyı zar zor açmıştı. İcerideki zombiden fazlası dışarıda vardı. Babam hemen arabaya bindi ve yolumuza devam ettik. Hala ateş ediyorduk. Ve artık düz yola çıkıp Konya'ya doğru yol almaya başladık.ARKADAŞLAR BU BENİM ILK KİTAP DENEYIMIM O YÜZDEN SIKICI OLABİLİR. AMA KITABIMI OYLAMAYI VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN . IYI EĞLENCELER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİLERLE SAVAŞ
Mystery / ThrillerEğer gerçek bir aksiyon ve kalite dolu bir zombi kitabı okumak istiyorsanız hikayem bir göz atın