#3

52 3 1
                                    

Kilka dni po naszej "sztuczce" Alex'a od tego dnia w ogóle nie widziałam. Jakby zniknął i już nie wrócił.
Nagle rozległo się pukanie do drzwi jakby ktoś walił w nie kopytami.
~ Kto tam!?- zapytała mama jednocześnie łapiąc za klamkę od drzwi.
~ To ja Alex! Proszę szybko zawołać Katy!- krzyknął Alex i wdarł się do pokoju, gdzie ojciec czytał wczorajszą gazetę.
Ja z uśmiechem spojrzałam na Alex'a, a on dziwnie się na mni spojrzał.
~Musimy uciekać!!! - krzyknął,a ja zaczełam chodzić wokoło pokoju nie wiedziąc o co chodzi.
~Dlaczego!? Przeciesz tu jest tak bezpiecznie!
~ Nie! Katy, ja....ja ...jestem wilkiem. Ale nie bój się nic ci nie zrobię! Później ci to wytłumaczę!
~Co!? To nie jest możliwe! Ale jak? Dobra nie ważne, dlaczego mamy uciekać?
~ Alfa innego stada wkurzyła się na nasze i chcą nas zaatakować, a szczególnie naszych bliskich i przyjaciół...- Alex powiedział z niedowierzeniem.
Wszyscy, łącznie z Cezarem ( psem)
~ Okey! Szybko do lasu!- powiedział Alex bardzo mocno mnie przytulając
Wszyscy pobiegli do lasu. Dziwne było dla mnie to, że moi rodzice także byli wilkami. Siedziałam na grzbiecie Alex'a mrucząc pod nosem: zwolnij bo mnie zabijesz debilu!
Dobiegliśy gdzie stało kilka wilków. To było chyba stado Alesia
(tak go przesywałam). Podeszliśmy do nich. Zsiadłam z grzebietu Alesia po czym przytuliłam się do jego futra, bo nie wiedziałam co mam począć. No tak, stałam sama jako człowiek w gromadzie wilków czy czegoś tam.
~ To ta dziewczyna, o której nam w kółko opowiadasz?- powiedział chłopak, który zmienił się w człowieka, a za nim stado zrobiło to samo.
~ Zamknij się Rich!!!- krzyknął Alex i zaczął/na niego warczeć.
~ Dobra wyluzuj!- powiedział Rich i zaczął mi wszystkich przedstawiać:
To jest Felix, miał on blond włosy postawione na żel,wręcz czrne jak dziura oczy.
~Felix na 17 lat tak jak Catrine.
Catrine to wysoka dziewczyna,kasztanowe włosy i białe oczy, które mnie troche przerażały.
Tamta parka to Natalie i Leo mają po 14 lat. Wiem gówniaże, no ale... Natalie miała prawieże białe włosy, błękitne oczy jak ja i była tego samego wzrostu. Leo miał brązowe oczy jak i włosy był o głowę wyższy od Natalie choć był tego samego wzrostu co ona.
A i jeszcze jest Irne. Irne to brunetka z pięknymi włosami i niebieskimi oczami tak jak moje i Natalie.
One najbardziej przypadły mi do gustu.
Ja jestem Ron, ale możesz mówić mi Rich. Chłopak ucałował mnie w rękę. Mam 21 lat.
Przemierzyłam go wzrokiem. Miał czarne postawione na żel włosy i czerwone oczy. Aha czyli alfa stada. A omega?-spytałam.
~ Omega... Zginęła 3 dni temu zjedzona przez inne stado- powiedział z rozpaczą lecz złościł sie bo mocno zacisnął pięści.

ZA NIEDŁUGO PRZYKDZIE STADO TRZEBA SIĘ SZYKOWAĆ!!

AAAAA! KOLEJNY ROZDZIAŁ!
DZIENA ZA CZYTANIE!
NIEDŁUGO KOLEJNY! MOŻE NAWET DZIŚ!
ZOBACZYMY CZY SIĘ WYROBIĘ!

Bez Niej Nie Było By NasOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz