part 6 : my dear princess .

140 8 5
                                    

     " saya rasa , atok ni silap orang ." Jawap saeron ."saya ? Jadi puteri apa namanya , elf ? Sebut pun tak pandai . Saya ?"  saeron menafikannya ." No wonder , dia boleh tolak junhyeon sampai terpelanting nun jauh disana ."kata hani . " tolak sampai terpelanting ? Haaaa , korang yang prank saya ye . How dare you ! Hantar aku balik." Marah saeron . "Okay , puteri bawak bertenang ." Kata hoya ."siapa puteri kau ?!" Jerit saeron . terkejut hoya menerima jerkahan oleh anak kepada pemaisuri yang disanjungi mereka .Jackson mendekati saeron . "Ni rantai awakkan ?" Tanya jackson . Saeron cuba merampas tapi tak boleh ."bak sini !" Jerit saeron . "answer me please , princess ." Kata jackson ."yes . My mom gave it to me ." Kata saeron . "Ni pemaisuri kitaorg yang punya ." Kata jackson ." So ,korang nak kata yang omma saya mencuri dari pemaisuri korang ke ? How dare you !" Marah saeron ."no , i think your mom is our queen and you are my dear princess , ops i mean ours ." Kata jackson . "saya tak percaya ! Saya nak balik . Kalau tak saya jadi hulk kat sini !" Ugut saeron . "Pemaisuri memang perangai macam ni jugak eh ?"tanya naeun kepada atok ."hahaha , macam pemaisuri . " kata atok . Atok mengimbas kembali kenangannya bersama pemaisuri itu .

-FLASHBACK-

"pakcik , saya nak menunggang kuda"jerit seorang gadis kecil yang berambut merah ."mana boleh, puteri nare . Nanti ayahnda marah ." Kata atok kepada pemaisuri nare . Pemaisuri Gong nare mula menarik muncungnya ."saya tak kira ! Saya nak jugak !"jerit gadis kecil itu. Atok duduk dalam posisi merangkak ."pakcik buat apa ?"tanya nare. "Cakap nak naik kuda ."muka atok dipenuhi senyuman . Gong nare tersenyum . Dia juga ketawa tidak henti semasa di atas atok .

"Baik ! kami antar kamu balik ."jerit jimin ." Jungggg" hujan yang lebat membasahi tanah elf . "Alamak , hujan . Nampaknya , puteri , awak kena bermalam disini . Hujan lebat sangat ni ."kata jackson . "Atok , boleh tak izinkan kami tidor kat sini ?"tanya jongsuk ."amboi , tak boleh . Pergi balik , shuh shuhh ."sampuk jackson . "Biarlah , ni rumah atok . Bolehkan atok , lagipon kami tak boleh kena hujan . Nanti kami sakit . Apa tah lagi jongsuk , nanti darah dia kurang  ."ucap hani . "ehh , mestilah boleh . Kamu semua boleh datang ke sini bila bila masa ."kata atok , "ciss, gedik . Ada jugak makan tapak kaki kang ."kata jimin pula ."atokkkk ..."kata chanyeol sambil menemukan kedua hujung jarinya . "Kau pun nak tido sini jugak ke ?"tanya hani ." Bingo !"jerit chanyeol. "Sejak bile kita main bingo ?" Tanya bo young . Naeun menebalikkan biji matanya . "Apa ? Tak boleh !" Jerit jimin ."bak kata , hani ni bukan rumah kau so , biarlah  . Wahahah ."chanyeol gelak jahat ."apa sebab kau tak nak balik ? "Tanya jongsuk pula ."nanti , bulu  wolf kami yang cantik dan megah ni rosak ."sampuk naeun . "Cis ni lagi gedik . Yang ni nak makan tapak selipar namanya ."kata jimin . "Dahh , boleh je ."balas atok dengan senyuman . Vampire dan wolf senyum untuk menyindir jimin . Jimin melarikan pandangannya .

Pemaisuri gong nare berlari sambil mendukung budak berambut merah sepertinya yang berumur 6 tahun . Di tengah tengah hutan yang tebal. Selepas dia penat mendukung dia meletakan budak itu kebawah  dia meneruskan lariannya . tangannya dia Erat sekali memegang tangan gadis kecil itu . "Cepat ,saeron ."kata pemaisuri gong nare .'tolong , jangan biarkan dia tangkap kami'kata nare didalam hatinya . Saeron juga berlari sepenuh hatinya . Akibat licin , saeron dan eommanya jatuh ke bawah bukit . Mereka berguling . pemaisuri yang disegani itu , cuba meneruskan lariannya tetapi kakinya terseliuh . Tiba tiba saeron rasa dia dicekik dari belakang . "lepaskan dia ! "Jerit pemaisuri itu dalam keadaan menyiarap . "Sekarang kau pilih . Kau nak ikut kitaorang atau dia yang patut ikot korang ."kata seorang lelaki dengan suara garau, makin kuat leher saeron yang kecil itu dicekik . Mata saeron mula kabur "Jangan ! Baik , baik lepaskan dia . Bawa saya jumpa ketua awak ." Kata pemaisuri . Saeron pun jatuh tidak bermaya di lantai hutan . "Saeron , jaga diri . Baik baik tau . Eomma , akan kembali  Park hwangsoo !" Jeritnya sebelum dia ditarik dengan objek yang tidak dikenali . Dia tidak dapat melihat siapa atau apa yang mengejar eommanya dan dirinya .

"Haaah !"jerit saeron tersedar dari mimpi ngeri ."jackson membuka matanya apabila mendengar suara saeron . jackson segera berlari ke bilik saeron ."Puteri , awak tak apa apa ?" Tanya jackson . "Mereka amik eomma saya ! Mereka amik eomma saya ." kata saeron seperti dirasuk . Jackson memeluk saeron dengan erat . "Tak apa , tak apa . Semuanya mimpi , mimpi yang teruk . Fuhh ! Pergi  "kata jackson sambil meniup muka saeron . Jackson ala ala menjampi saeron .

Saeron duduk dibangku diluar rumah atok . mengambil angin dan menenagkan fikirannya yang buntu . Dia melihat jackson keluar dari rumah atok dn berjalan kearahnya . "Nah , amik ni puteri ."kata jackson sambil memberi nya koko yang panas .saeron menuip koko itu . Jackson  meminta izin untuk menyarungkan jaket yang berwarna putih ke badan saeron . Saeron membenarkannya . Entah bagaiman tangan jackson tergelincir dan hampir jatuh . Mujurlah dia berpaut  kepada kerusi yang diduduki oleh saeron . Muka mereka hanya seinci . Saeron dapat rasakan asap air koko panas yang dimulutnya berhinggap dimukanya kerana nafas jackson menolak asap itu kearah muka saeron . Jackson hanya memandang tanpa berkata apa apa .begitu juga saeron . "Maafkan saya puteri ," kata jackson lantas melarikan mukanya . Kearah lain ."pasal malam semalamm..."jackson sengaja tidak mahu mengabiskan kata katanya . "Saya mimpi , mereka amik eomma saya . Mereka amik ."kata saeron lalu menitiskan air mata pertamanya . "Mereka tu siapa ?" Tanya jackson secara perlahan . "Saya tak tahu ." Tangisannya semakin laju . Jackson merapatkan mukanya . Saeron pula mengundurkan mukanya . Lalu jackson mengelap air mata saeron dengan ibu jarinya . "Don't worry , my dear princess . I am here only for you . only for you ." Kata jackson sambil tersenyum manis dihadapan muka saeron .

ヽ(´▽`)/ hi , ff how are you ? Good ? . how about this part ? Agak agak korang siapakah park hwang soo ni . Muehehe . Kalau nak tahu kena tunggu part seterusnya . ヾ(*´∀`*)ノ

Read , vote , comment and share dear .

#sorry if ada typoo (●´∀`●)

War Of Supernatural [complete]Where stories live. Discover now