"Hani dia dahaga."kata chanyeol. Hoya dan jongsuk memandang chanyeol pelik. "Bagi jelah darah."kata jongsuk.
-FLASHBACK-
hani membuka matanya dengan perlahan. Dia rasa pedih pada gigitan yang diberi pada rap mon. Dia mengerak chanyeol yang lena tertidur ditepi katilnya. "Ha.. hani?"panggil chanyeol. "Aku dahagalah."kata hani. Chanyeol mengangguk. Dia meletakan lehernya dekat dgn bibir hani."jangan minum banyak sangat ye. aku nak hidup jugak."kata chanyeol ketakutan. "Pabo."hani tertawa kecil. "Amik jus je."kata hani. Chanyeol menarik lehernya. "Jus !"jerit chanyeol. Dia pun berlari kearah dapur.
-END FLASHBACK-
"Jus, ada kat tpi kau je."kata hoya. chanyeol mengambil jus itu lalu lari ke bilik. Hoya dan jongsuk hanya menahan gelak melihat chanyeol. "disaster couple."kata jongsuk secara tiba tiba. "apa yang disaster ?"tanya hoya. "Diorg couple bukan sama jenis dengan bangsa diorang. Jimin dengan junhyeon,
Hani dengan chanyeol, jackson dan sae..saeron."kata jongsuk lalu dia minum kopi."kau suka saeronkan?"kata hoya. Kopi didalam mulut jongsuk keluar menyembur muka hoya."haish, gelilah."marah hoya. "Mian."kata jongsuk. "Betulkan?"tanya hoya lagi. "Mana ada, kau ni mengarut je."kata jongsuk. "Aku boleh baca fikiran kau."kata hoya. Jongsuk hanya diam. "mana diorang ?"
Tanya hoya pula.-DI LUAR RUMAH-
Saeron merenung bulan. Manakala jackson sudah lama terlena dibahu saeron. Dia teringat mimpi yang pernah menghantui dia. "Park hwangsoo!" Saeron teringat satu nama sebelum eomma dia ditarik.
-KERAJAAN ELF-
Rap mon memasuki pintu istana itu. Dia melihat rakyat elf tunduk takutkannya. Dia tersenyum. Puas hatinya. Dia mengetuk pintu. "Masuk".kata seorang gadis yang berpakaian seperti elf, bertelinga wolf dan meminum darah seperti vampire. "Saya dah tahu dimana tempat duduk elf, pemaisuri Gong hanna."kata rap mon selepas dia tunduk menanda kan hormat."Aku tahu, aku nampak dari bola krystal ni."kata pemaisuri itu."cuma..."kata kata pemaisuri itu terhenti. "Cuma...?"rap mon tertanya tanya. "Cuma kau tu bodoh ! Aku suruh kau bunuh kim saeron. Supaya dia tidak dapat tahta aku. Bukannya kau peralatkan bangsa kau sendiri. Sekarang kalau diorg berbaik, habislah kita."jerit pemaisuri itu. "maafkan saya , noona."kata rap mon . gong hanna tersentap. Lalu dia dibertenang. "Biar aku buat semuanya sendiri."kata pemaisuri itu . Dia berjalan ke sudut gelap, disitu ada sangkar , didalam sangkar itu adanya banyak rama rama. Dia mengeluarkan seekor rama rama yg berwarna violet .dia membaca sesuatu lalu meniup rama rama tu supaya terbang.
Rama rama itu terbang mencari mangsanya. Ia menredahi hutan yang tebal itu. Ia akhirnya sampai ke rumah elf . Ia terbang lalu menginggap ditangan saeron. "hai, cantiknya."kata saeron. Rama rama itu meresap masuk kedalam kulitnya sehingga menjadikannya tatoo. Mata saeron menjadi ungu muda. Dia mengoncang jackson yang sedang lena ditepinya. Jackson pun bangun."saeron-ah. Kenapa Ni?"tnya jackson sambil mengosok matanya. "Park hwangsoo, siapa park hwngsoo?"jerit saeron ."park hwang soo bukan ke tu ayah chanyeol ."kata jackson . "Park chanyeol !"jerit saeron sambil berlari kearah dapur. "Saeron!"jerit jackson pula. Saeron berlari kearah dapur, dia melihat hanya hoya , boyoung ,jongsuk dan naeun sahaja berada didapur . Dia ternampak pisau yang besar diatas meja." Mana chanyeol ?"jerit saeron selepas dia memegang pisau itu. Jackson pula datang."ha.. halang dia."katanya dengan penat. Jimin dan junhyeon pun berlari kedapur. Mereka memengang saeron. Tapi gagal , saeron jauh lebih kuat dari mereka semua. Dia berlari kearah bilik yang adanya chanyeol sambil membawa pisau. Dia menerejah bilik itu . Dia terus menyerang chanyeol . Pisau itu berada dileher chanyeol. "Appa kau, bunuh eomma aku !"jerit saeron. "Ta.. tak! Appa aku bukan macam tu."kata chanyeol. Pisau itu diangkat.dia mahu menikam chanyeol . Jongsuk menarik saerondari badan chanyeol. Dia mengigit tepat di tatoo itu sebelum dia meludah rama rama yang berwarna ungu itu. Saeron menjadi lemah lalu jatuh menyembah bumi. "She... she started the war of supernatural."kata jongsuk sambil melihat saeron yang terbaring itu. Dia ingin mencempung saeron tapi jackson menghalangnya. "biar aku buat."kata jackson lalu mencepungnya. Chanyeol memegang lehernya . Dia fobia kerana pisau menekan urat lehernya. "Kita kena bersedia, pemaisuri tu tahu saeron akan merampas tahtanya jika tidak menghapuskan saeron. Kita kena lindungi dia, kerana saeron adalah satu satunya kunci keamanan. Kalau dia masih memerintah supernatural's world . Habislah kita."kata junhyeon pula. "Esok kita akan ke rumah atok. Kita bersembunyi disana."kata jimin pula. "Yup, hanya atok saja yang boleh tolong kita."kata jackson pula. "Kita rehat dulu malam ni."kata hani pula. Mereka mengangguk . Jackson mencempung saeron naik keatas. Jongsuk memandang dengan pendang kosong. "I will make sure this wont happen again." Kata jackson. Kepada saeron yang terlena.
ヽ('▽`)/ hey guys. How this part ? Hope you enjoy . Always happy . Muah .
#meyzahraa
YOU ARE READING
War Of Supernatural [complete]
RandomKau tahu ? Elf , vamp dan wolf bermusuh ? Tak tahu ? Haa , baca laa cerita ni .