part8 : i always with you .

126 8 0
                                    

Malam itu ,

Saeron yang asyik memandang siling , kini bangun lalu mendapatkan komputer ribanya . Dia membuka aplikasi goggle di dalam leptopnya . Jarinya menekan tiga huruf dikeyboardnya . " E . L . F" lalu jari menekan butang search . lalu keluarlah apa yang dikhendakinya . Dia membuka blog yang menulis akan artikel tentang elf . 'Elf ialah mahluk yang ganas dan amat gemarkan kepala , kaki dan tangan manusia . Ianya akan menangkap manusia setelah mengumpannya . Elf suka bermuka muka . Dia akan berbaik dengan makanannya . Setelah jatuh dalam perangkap , elf akan menghentikan denyutan jantung manusia itu' kim saeron membulatkan matanya , apabila membaca artikel itu , dia membayangkan bahawa mereka akan memaknnya hidup hidup ."andaeww !" Jeritnya sambil memegang kepalanya . "Apa yang awak buat ?" Tanya satu suara lelaki di belakangnya . saeron terkejut melihat jackson sedang berdiri di tepi katilnya . "Kepala aku  tak sedap pon . Pi main jauh jauh !"jerit saeron sambil melarikan diri dari jackson . "Biasa kepala puteri yang paling sedap . Her lips too ." Kata jackson sambil mengigit bibir bawahnya . "Miang punya hantu !" Jerit saeron . "Saeron ? Awak cakap dengan siapa tu ?" Tanya ayahnya dibawah tangga ." Tak de sesiapa pon appa ." Jeritnya supaya didengari oleh appanya . "Get away from me , ghost or maybe killer or whatever are you . Just get away from me ."kata saeron sambil memeluk  erat anak patung brown yang terkenal menjadi sticker di laman sosial line . "why should i ? Your face make me crazy , your sexy lips make me ... make me . Felling something weird  . Maybe i falling ..."jackson menghentikan kata katanya .  "falling what ? " saeron mula tertanya . "falling ..." jackson ragu ragu untuk menyatakan . 'Kruk 'bunyi ranting dipijak diluar rumah . Jackson terus berlari kearah saeron . Saeron yang menganggap jackson akan memakannya ingin menjerit tetapi mulutnya  ditekup oleh jackson . Saeron diheret masuk kedalam almari .

Didalam almari itu . hidung jackson dan hidung saeron amat rapat begitu juga bibir mereka . " helo , dia takde disini lah pemaisuri . Yaa , saya pasti ni rumah dia . Saya berada dalam bilik dia , tapi tiada tanda tanda dia berada disini . Baiklah pemaisuri . Kalau saya jumpa dia saya akan bunuh dia ."kata seorang lelaki . Saeron terkejut dengan perkataan yang keluar dari mulut lelaki itu. Mereka hanya mengintai dari sebuah lubang kecil dalam almari itu . "Pema
thisuri ?"bisik jackson dengan perlahan . Lelaki itu terus memandang kearah almari tersebut . Langkahnya semakin mendekati almari itu . Semakin dekat ... semakin dekat ... 'ring , ring bunyi telefon itu telah menjauhkan lelaki itu dari almari . jackson dan saeron bernafas lega . "Baiklah saya akan datang kesana sekarang ."kata lelaki iti sambil melompat dari tingkap bilik saeron . "best jugak macam ni ."bisik jackson ke telinga saeron . Nafasnya terasa di tepi telinganya . "Miang !" Kata saeron lalu memukul bahu jackson dan keluar dari almari tersebut . "Alaaa ~"jackson mula merengek . "Siapa tadi ? Kenapa dia kat sini ? "Tanya saeron  kepada jackson . "Dari pakaian dia dia bukan dari puak elf tapi dia  cakap pemaisuri dan bunuh ."kata jackson . its mean my mother ? that guy wanted to kill me and my mother asked him ? she asked him to kill me ? Me ? Her own daughter ? " saeron mula terduduk akibat terkejut ."i don't know . We don't know if that queen is mother. Maybe Someone else .but ,  I dont think its your mom . She so nice , cute and sweet she like you . Although i never see her face but i know she like you and she never do that ."jackson duduk disebelah saeron . Dia melihat saeron menangis . "Stop , please stop , kim saeron ! I cant see you crying . It makes me so angry !" Jerit jackson . "Saeron-ah , makan !"jerit appanya ."bukan sekarang appa ."jeritnya sambil mengelap air matanya. "Kamu nk turun atau appa nak naik ?"jerit appnya . "Kalau macam tu kita jumpa esok ."kata jackson sambil meletakan tanganya diatas kepala saeron . Saeron mengangguk . Jackson pun terejun dari tingkap bilik saeron .

Saeron menuruni tangga dengan lemah . dia memikirkan apa yang disebut oleh jackson pasal eomma . Dia berjalan ke dapur . Dia menarik kerusinya . Appanya duduk berhadapanya . "Kamu baru beli perfume baru ke ?"tanya appanya . Saeron menggeleng.  "Bau ni macam bau eomma kamu . Appa rasa macam dia ada kat sini bersama kita ." Kata appanya sambil tersenyum ." Ni mesti bau lelaki miang tu ."bisik saeron . "Apa?"tanya appanya . "Tak macam mana ayah meminang eomma ?"tanya saeron . Appanya mula tersenyum .
"Appa nampak seseorang tengah berlari lari tengah hutan . Appa pun intip dia , lepas tu dia nampak appa . Dia pun marah . Lepas marah dia suka . Lepas suka . Kami kawin senyap senyap . Sebab ayahnda eomma kamu tak restui . Lepas dia mengandungkan kamu . Ayahndanya pun tahu dan dia dihalau semasa sarat. Tanpa belas kasihan . Appa pun cari rumah dan lahirlah kim saeron ."ujar appanya . "Eomma , dia .. dia ... dia sayangkan saeron ke ?"tanya saeron mula tundukkan kepalanya ."eomma kamu adalah insan paling gembira samasa mendengar tangisan pertama kamu sewaktu kamu lahir . Ada sekali tu , semasa kamu tiga bulan kamu , tidak normal seperti bayi lain . Kamu agak unik . Dia sanggup bawak kamu ke Amerika untuk berubat kamu . Dan dia sanggup korbankan dirinya untuk kamu ." Nadanya semakin menurun ."apa ?" tanya Saeron . "Tak de apa apa . Jom makan." Appanya mula makan dan diikuti oleh saeron .

DI KOLEJ .

saeron berjalan Mencari ketenangan . Dia berjalan ke bilik seni . 'Puk' pintu bilik seni terbuka dengan kasar . Pintu itu tepat mengena muka saeron yang kecil itu . "Ouch !"jerit saeron . "Maafkan saya , cik ." Lelaki itu tertunduk tunduk meminta maaf .  saeron mengangguk sambil  memegang hidungnya . Dia menyatakan dia tidak apa apa dengan isyaratnya itu . Saeron pun meninggalkan lelaki itu . Lelaki yang tunduk tadi bangun dan memandang saeron sambil tersenyum sinis . Dia mengeluarkan telefon bimbitnya. "Helo pemaisuri , guess what. I found that girl . Want me to kill her ? Okay , i will wait ." dia meletakan panggilan itu ."remember this name princess , rap mon . Because this name will kill you . Princess half elf . "Katanya sebelum meninggalkan bilik seni itu .

ヽ(´▽`)/ watak baru rap mon . Tapi diaa jahat .rap mon's fans jangan kecam i , Haha .  nak tahu tak what will happen ? Macam sweet je jackson and kim saeron kann . Haha , see you next part ff ! ∩˙▿˙∩ jealous
Didnt

War Of Supernatural [complete]Where stories live. Discover now