Dan terus melepaskan pisau itu jatuh ketanah. Hani mengangkat mukanya lalu memandang chanyeol. "Ciss, kau ingat aku kejam sangat ke?"kata chanyeol sambil memeluk tubuh ."no you're not !"jerit Hani lalu memeluk chanyeol sacara mengejut. bulat mata Chanyeol diperlakukan seperti itu. Hani hanye tersenyum manis. Chanyeol pun membalas pelukannya. Mereka disitu ketawa melihat gelagat hani dan chanyeol. Tiba tiba, bunyi tepukan di belakang mereka . Di sudut yang gelap itu, terbitnya mata yang merah menyala dengan senyuman yang menakutkan. "park chanyeol, kenapa kau tak unuh je vampire tak jadi ni, senang sikit kerja aku."lelaki itu bergerak mendekati hani. "Apa kau mengarut ni? Hani vampirelah !"jerit jongsuk. "Jinjja?"sinis rap mon sambil memandang hani yang berada di hadapannya. Hani menunukan mukanya."kau pernah nampak dia minum darah ?"kata rap mon . Junhyeon dan jongsuk hanya diam mereka belum pernah lagi nampak hani minum darah sebelum ini. Alasannya , dia diet. "Tak pernahkan? Ni semua sebab dia tak suka darah. Ni yang kau kata vampire?"pandangan makin tajam kearah hani . Senyuman terukir dibibir rap mon. Taringnya mula keluar. Dia menarik hani kearahnya . Chanyeol terkejut apabila hani di tarik begitu kasar. "Kau tak nak bunuh diakan wolf ? Biar aku buat untuk kau." Kata rap mon . Perlahan lahan taring rap mon ingin menghinggap di leher hani. hani cuba melepaskkan diri tapi tak boleh."Wait rap mon. Don't do this you want me ? Just kill me!"jerit saeron . Jackson menarik saeron ke pangkuannya. "You'll soon darling". Kata rap mon. Hani memejamkan matanya. "let her go !"suara serak dan kasar itu membuat hani membuka matanya. "Park chanyeol"hani melihat chanyeol sangat marah memandang kearah rap mon . Saat itu dia sedar yang dia jatuh cinta pada chanyeol. Tapi terlambat, taring rap mon telah terbenam di urat leher hani. Hani menjerit kesakitan. Badan hani yang lemah itu dijatuhkan. " so tasty."kata rap mon sebelum dia hilang ditiup angin. Chanyeol berlari kearah hani. Hani tidak sedarkan diri. Chanyeol meriba kepala hani. Semua orang berkerumun untuk menolong hani. "Bawa dia masuk."kata jimin sambil memapah junhyeon kedalam.
-DI BILIK ITU-
"hani dah stabil."kata jimin mukanya pucat tidak berdarah. Jalannya pula terhuyung hayang. "I think you should rest now jimin."kata hoya. "But hani need me." Jawap jimin dengan lemah. "But, we need you!"jerit junhyeon sambil memegang tangan jimin . "Don't worry, i will take care of her. ni semua salah aku. kalau aku berani nak menentang hantu tu. Mesti semua ni tak jadi."kata chanyeol sambil memandang hani yang lena dibuai mimpi. "Ni bukan salah kau, sorang. Aku ketua dia, tapi aku langsung tak boleh jaga dia."kata jongsuk. "Ni bukan masa untuk kita salahkan diri masing masing."sampuk saeron. Mereka mengangguk.
Junhyeon sedang termenung jauh memandang permandangan dibalkoni rumah elf. Disitu ada air terjun yang sangat cantik. Junhyeon merasakan sentuhan lembut dibelakangnya. Dia melihat jimin dengan muka pucatnya memberi gelas kepada junhyeon. Junhyeon terbau benda yang akan buat dia gila. "Ni stok darah kami. Tapi kami mana minum darah. Kau minumlah."kata jimin senyuman paksa dihadiahkan. Junhyeon mengambil gelas itu. Junhyeon memandang jimin dengan pandangan sepi. Dia menyelak lengan baju jimin. Dia melihat balutan ditangan jimin . Junhyeon membuka balutan itu dengan perlahan."ouch"keluar dari mulut jimin apabila kain balutan itu melekat di lukanya."pabo" Perlahan lahan junhyeon menarik kain itu dari luka jimin. junhyeon meneguk 'air'itu dengan pantas. Dia menarik tangan jimin lalu menebenamkan taringnya. Hoya yang melihat kejadian itu mahu menghalang jun hyeon. Tetapi dia pula dihalang oleh jongsuk. "Kau gila ke? Ahli kau yang obses dgn darah tu tengah gigit lengan saudara aku. He was a bloodsucker "marah hoya."that not sucker that was transfer."jelas jongsuk. Hoya mula binggung. "haish, dia tu tengah pindahkan darah yang dia minum tadi ke dalam badan jimin."jelas jongsuk lagi. Hoya melihat jimin semakin pulih ."dah jom, jangan kacau diorg tu."kata hoya sambil mengheret jongsuk ke arah dapur. "Kau bertuah sangat."kata junhyeon sambil menjilat bibirnya yang mempunyai sisa darah itu. "Bertuah ? Ciss, aku adalah elf paling malang. Aku ada darah, my power was healing. dan aku jatuh cinta pada vampire."kata jimin. 'Alamak, kantoi lah jimin. Noen pabo yak.'bisik hati kecil jimin."vampire tu aku ?"tanya junhyeon. Jimin mengangguk perlahan.'yak ! Pabo' jerit hati kecilnya lagi. "Anni , neon paboga aniya ." Kata junhyeon. "Lupa pulak mamat ni boleh dengar."bisiknya lagi. "Aku pun malang sebab aku jatuh cinta dengan gadis yang sangat baik. Biarpun aku jahat. Mula mula aku takut kalau dia tak balas cinta aku, tapi sekarang aku tak kesah. Dia suka aku atau tak , aku akan tetap tunggu dia."kata junhyeon sambil merenung kearah bulan . Luluh hati jimin mendengarkan jawaapan dari junhyeon itu. Dia ingin melangkah pergi kerana kecewa . Tiba tiba jimin rasa dia dipeluk dari belakang. dia melihat junhyeon dibelakanya. "Yak. Ahn junhyeon. Lepaslah."jerit jimin ."kau lah
"Kata junhyeon. "Aku ?apa yang aku?"tanya jimin . "Kaulah orangnya."bisik junhyeon ditelinga jimin . Dia boleh merasakan nafas junhyeon dilehernya. "Woi, woi ada budak."sampuk naeun dihadapan mereka . Jimin terus menolak junhyeon. "Mana?"tanya jimin. Naeun tersenyum lalu menunjuk kearah bo young yang menutup matanya menggunakan tangan . "Its okay, boyoung you can open your eyes."jimin mengulingkn maranya. "I don't want."balas bo young. tangannya masih menutup matanya. Naeun bangun lalu menarik bo young pergi dari situ. Jimin dan junhyeon ketawa terbahak bahak.Chanyeol berlari kearah dapur dengan tergesa gesa . Dia amat panik . Didapur adanya kelibat hoya, jongsuk, naeun dan boyoung mereka Sedang berborak. Chanyeol tiba tiba muncul di dapur dengan panik. "Capang , kau kenapa ? "Tanya hoya. "Ha...hani."kata chanyeol dengan tergagap. "Kenapa dengan hani?"kini jongsuk pula yang panik. "Hani dia..."
ヽ(´▽`)/ hai guyss. author tak sangak ramai yang baca cerita mengarut ni. However thanks . Author terharu. Sekarang ni authir tengah tengok cerita . The tuxedo jackie chan awsome ngat . Bye guys ..
#meyzahraa
YOU ARE READING
War Of Supernatural [complete]
RandomKau tahu ? Elf , vamp dan wolf bermusuh ? Tak tahu ? Haa , baca laa cerita ni .