Rap mon duduk kembali tempatnya tadi. "Kau akan kalah."sinis rap mon. "Tidak . Kalau kau kalah dulu."jackson pula. Krystal dan saeron hanya memandang mereka dengan pelik . "Apa yang mereka gaduhkan sebenarnya ?"tanya saeron . "Entahlah".krystal pun binggung. Encik jung pun masuk kelas mereka . Dia berjalan ke meja guru." Okay , hari ni kita akan adakan
Pop quiz !" Kata encik jung dengan senyuman. Satu kelas bising menandakan protes . "Aduh dah lah aku tak study semalam ."rungut saeron. "Saya akan berikan soalan awak angkat tangan ." Encik jung menulis sesuatu dipapan putih . Sesuatu yang tiada sesiapa akan angkat tangan kecuali ... "Awak yang serba hitam tu dengan pucat. Awak nak jawap ke?"tanya encik jung. "Yaa, jawapan dia 12074.5 ataupun 12074 1/2."jawap rap mon dengan selamba. "Wah , pandainya dia. "Kedengaran suara berbisik. "Show off." Bisik jackson. Rap mon menjeling kearah jackson . "Okay, soalan kedua ."encik jung memadam soalan tadi dan menulis soalan baru. " 7 , 893 , 093. 00008"jackson mengangkat tangannya. Satu kelas menjadi sunyi. "Fuhyo, pandai gila . Handsome pulak tu."bisikan juga kedengaran. "Kau pun apa kurangnya encik elf."balas rap mon pula. Mereka saling berpandangan. "Baik , soalan seterusnya."encik jung menulis sesuatu. Hanya mereka sahaja berebut untuk menjawap soalan itu . Setiap kali soalan ditulis, setiap itu mereka menjawap dengan tepat. Dan setiap itu pujian diberi kepada mereka. "Serious ni weyh, aku tanya kau sekali lagi , apasal denqgn diorg ni. Pelik je aku tengok". Tanya saeron . Sambil melihqt mereka berebut menjawap soalan yang tidak masuk akal itu."Jawapan yang sama aku bagi , entahlah weyh."balas krystal.SELEPAS KELAS ,
"Kim saeron." Panggil rap mon . "Ye ?" Saeron memusing belakang untuk mencari pemilik suara itu. "Awak ingat tak inccident kat kafeteria tadi?"tanya rap mon . Saeron mengangguk perlahan dia takut dia akan dimarahi oleh rap mon. Rap mon memandang saeron dengan muka marah . "So, awak kena teman saya minum hari ni."rap mon terus tersenyum dan menghilangkan muak marahnya."fuhh, saya ingat awak akan marah saya."kata saeron ."takkan saya akan marah awak yang comel ni ."bisik rap mon ditelinga saeron. Tapi saeron rasa ditarik oleh seseorang. Dan orang itu adalah jackson. "Apa masalah kau? Kau tak nampak aku dengan dia tengah berbual? Kau nampak tak?"marah rap mon. "Aku tahu kau ada niat buruk, walaupun aku tak tahu apa tapi aku tahu ada sesuatu yang tak kena."kata jackson sambil memegang saeron . "Walaupun aku jahat, aku tak de sampai nak buat macam tu. Aku cuma ajak dia minum je."marah rap mon. Jackson melepaskan tanagn saeron. Dia menerkam rap mon . Rap mon jatuh terlentang . Jackson duduk diatas perut rap mon. Dia menumbuk rap mon bertubi tubi. Saeron cuba menarik tangan jackson . Tetapi jackson menolak saeron akibat tidak mengawal dirinya. "Arghh!"jerit saeron . Dia telanggar dinding. Dia jatuh , dia bangun sambil memegang tangan kirinya. Jackson terpaku melihat saeron tercerdera. Rap mon menolak jackson yg berada diatas perutnya. Dia berlari kearah saeron dan menolong saeron . Manakala , jackson hanya terkaku seperti patung. Dia tak tahu nak buat apa . Rap mon memapah saeron ke bilik rawatan . Semasa perjalanan saeron hanya memandang jackson denagn muka kecewa . Sehinggalah bayang jackson tidak kelihatan."good job jackson ! "Bisik hati kecil rap mon sambil tersenyum.
DIBILIK RAWATAN
Saeron tertidur diatas katil dibilik itu selepas mendapatkan rawatan. Dia bangun perlahan lahan. Dia melihat tangannya yg berbalut akibat terseliuh. Jackson memandang saeron dari luar tingkap. Saeron tidak menyadari bahawa jackson disana. Saeron pergi ke tempat doktor kim. "Oh , awak dah bangun. Awak nampak letih jadi saya malas nak kejutkan awak."kata doktor. Saeron hanya tersenyum . Matanya tertumpu kepada seorang lelaki yang sedang tidur diatas sofa itu. "Budak tu tak nak pergi dari sini sampailah awak sedar. Sekarang ni dia pulak yang tidur."ujar doktor kim. Saeron tersenyum melihat rap mon yang sedang tidur diatas sofa. Jackson sedih apabial senymana itu bukqnlqh untuknya tetapi untuk musuhnya. Dia pergi dari tingkap bilik rawatan itu. Dia terlampau sedih untuk melihat adegan itu. "Rap mon , hey , bangunlah." Kata saeron sambil mengerak rap mon. Rap mon membuka matanya . Dia tersenyum melihat saeron dihadapannya.
Jackson berjalan lemah kearah puaknya. "Yo , jackson . Kenapa ni?"tanya jimin kepada jackson. Dia duduk di tepi jimin lalu meletakkan kepalanya diatas meja. Dia hanya diam. "Kau kenapa ? Ceritalah, mana tau aku boleh tolong kau."kata jimin. "Aku tolak saeron sampai dia langgar diding , pastu tangan dia terseliuh."kata jackson lalu menutup mukanya. "You do what ?! To the princess ? When ? Why ?"tanya jimin dengan banyak . Jackson tidak menjawap dia bangun lalu berlari ke satu tempat .
Jackson melihat rap mon dan saeron . Mereka berdua sedang bersukaria memakan ice cream . Jackson terus berlari kearah mereka . "Saeron jom, "kata jackson sambil menarik tangan saeron. "Hey, mana adab kau? "Marah rap mon. "Kau tak yah nak cakap pasal adab lah !"marah jackson pula . "Guys please stop it. Perkara kcik je pon. Boleh bawak settle."kata saeron. "Saeron , awak percaya sayakan? Awak percaya saya bila saya kata rap mon ni jahat?"tanya jackson dia mengharapkan satu jawapan sahaja. "Ye jackson, saya percaya awak jackson. Tapi maaf , saya tak boleh percaya awak bila awk tuduh rap mon bukan bukan. Dia yang ada dibilik rawatan semasa saya sakit."marah saeron. Jackson hanya diam. Dia berada luar bilik itu kerana dia tidak berani untuk bersemuka dengan saeron. "Tapi saeron dia ni jahat."kata jackson. "Baik awak pergi dari sini."kata saeron. Jackson menjeling kearah rap mon.
Hello guys ! What's up ? 3 update in one day. Pity tired . How about this part . Kesian jackson . Rap mon dapat memprolehi perhatian searon. Muehehe. Korang rasa what happen next? Yg tu kena tunggu next part . Typoo sorry tauu . Tauu . Tauu . Muehehehe.
#warofsupernatural
YOU ARE READING
War Of Supernatural [complete]
RandomKau tahu ? Elf , vamp dan wolf bermusuh ? Tak tahu ? Haa , baca laa cerita ni .