Γειά σας! Λοιπόν, με λένε Νεφέλη. Είμαι 16 χρονών και πάω πρώτη λυκείου.
Εξωτερικά, είμαι περίπου 1.62 με μαύρα μαλλιά και πράσινα μάτια. Πολλοί λένε ότι τα μάτια μου είναι μελαγχολικά. Εγώ πάντως ποτέ δεν έχω νιώσει αυτή τη μελαγχολία.
Παίζω κιθαρα από τα 5 μου και τραγουδάω. Η μαμά μου λέει πως έχω φωνή που χαλαρώνει κάποιον όταν την ακούει. Εμένα πάλι δεν με χαλαρώνει καθόλου, αντιθέτως με βοηθάει να εκτονωθω. Μαρεσει να ακούω ροκ και κλασική μουσική. Δεν έχω ιδέα πώς συνδιαζονται αυτά τα δύο είδη.
Έχω μια κολλητή, την Νίνα. Η Νίνα ξέρει σχεδόν τα πάντα για μένα. Περνάμε πολύ χρόνο μαζί γιατί μένουμε στην ίδια πολυκατοικία και είμαστε στο ίδιο τμήμα. Με αγόρια αποφεύγω να κάνω παρέα. Βασικά τώρα που το σκέφτομαι γενικά αποφεύγω να κάνω παρέα με τον καθένα. Μόνο με την Νίνα.
Φυσικά και εκεινη έχει άλλες παρέες. Δεν θα μπορούσα να την αναγκάσω να κάνει μόνο μαζί μου παρέα. Όταν περνάει την ώρα της με άλλα παιδιά εγώ βάζω τα ακουστικά μου.Στα αγόρια δεν έχω επιτυχία. Καθόλου μπορώ να πω. Όταν σπάνια μιλάω με κάποιο αγόρι είναι καθαρά φιλικό. Ποτέ δεν έχω φιλήσει κανένα και γενικά πότε δεν είχα την "ανάγκη" να είμαι με κάποιον. Ίσως δεν έχει βρεθεί ακόμα αυτός που θα με κάνει να τον έχω ανάγκη.
Δεν είμαι άνθρωπος που ανοίγεται εύκολα. Όποιος καταφέρει να με κάνει να του ανοιχτών τότε σίγουρα θα είναι ξεχωριστός... και πώς θα το ξέρω; θα το νιώσω. Όπως το ένιωσα και με την Νίνα.
Η ζωή μου είναι μια χαρά. Βέβαια, όπως σε όλους μας, υπάρχουν δυσκολίες. Έχω τους γονείς μου και έναν αδελφό που με αγαπάει και τον αγαπάω όσο τίποτα. Η ζωή μου όμως θα αλλάξει...
Τέλος, όταν ήμουν στο δημοτικό, είχα αρκετές παρέες. Όταν συζητούσα με άλλες κοπέλες, ποτέ δεν μπορούσα να καταλάβω τις σκέψεις του. Ποτέ δεν μπορούσαν να καταλάβουν εμένα. Πάντα με θεωρούσαν 'το παράξενο'. Να πω την αλήθεια δεν με ένοιαζε. Αλλά κάποια στιγμή βαρέθηκα να προσπαθώ να μπω στον κόσμο τους, έτσι κλείστηκα στον δικό μου...
Heey guys!! Καινουρια ιστορία. Αυτό ήταν κάτι σαν περίληψη της ζωής της Νεφέλη. Σε αυτή την ιστορία σίγουρα θα ταυτιστειτε σε πολλά σημεία. Είναι σίγουρο.
Πείτε μας γνώμες:*♡
Luv you☆~KM