Κεφάλαιο 7

197 20 1
                                    

Σήμερα θα ξανά βγούμε με τα παιδιά.. δεν έχω ιδέα τι θα κάνω. Αν δεν τον νοιαξει καν; χθες ειπε πως έχει κοπέλα. Αν το μάθει η κοπέλα του; αν τέλος πάντων δεν ήταν τίποτα για αυτόν; και αν αυτά που είπε χθες ήταν απλά γνωστές εκφράσεις του για να 'ρίξει' μια κοπελα; Θεέ μου τι έκανα. Πόσο το μετάνιωσα...
Δεν θα πάω σήμερα. Καλύτερα περνούσα σπίτι μόνη μου με ταινία και ποπ κορν. Τα τελευταία δύο σαββατοκυριακα βγαίνω συνέχεια. Δεν είναι αυτός ο χαρακτήρας μου.

Πήρα τα κλειδιά μου και έβαλα τα ακουστικά μου. Κάθε Κυριακή πρωί πάω για τρέξιμο στο πάρκο. Είναι η μόνη γυμναστική που κάνω.

Έχω τρέξει ήδη 20 λεπτά. Τώρα βρίσκομαι στο παγκάκι που καθόμασταν χθες με τον Μάρκο. Σκέφτηκα όλη τη σκηνή που έγινε χθες. Θεέ μου όσο το σκέφτομαι τόσο ντρέπομαι.. πως μπόρεσα να κάνω κάτι τέτοιο;

"ώστε εδώ είσαι.." ειπε μια φωνή πίσω μου.

"Αα γεια σου Κώστα, πως και ήρθες στο πάρκο; δεν σε έχω ξανά δει εδώ"

"Είπα να αρχίσω τρέξιμο.. Εσύ;"

"Εγώ τρέχω ήδη" του είπα δείχνοντας την φόρμα μου.

"Θα έρθεις σήμερα έτσι;"

"Εμμ μάλλον όχι" είπα και κατεβασα το κεφάλι μου.

"Γιατί; ο Μαρκος θα έρθει να δει εσένα" ειπε και μου έκλεισε το μάτι.

"Ο.. ο Μαρκος; ο Μαρκος έχει κοπέλα γιατί να θέλει να με δει;"

"Από πότε; εγώ γιατί δεν ξέρω τίποτα;"

"Τι να σου πω.."
"Πάντως εσένα φίλησε χθες..." ειπε με ένα βλέμμα όλο υπονοούμενα.

"Τι εννοείς;" ειπα έκπληκτη.

"Μην κρύβεσαι, μου τα είπε όλα."

"Μάλιστα.. δεν ξέρω τι έκανα χθες ήταν.. ήταν κάτι που σε καμία άλλη περίπτωση δεν θα έκανα. Δεν ξέρω τι με έπιασε.. και τώρα δεν θέλω να τον δω δεν ξέρω πως να συμπεριφερθω. Κατάλαβες;" του ανοίχτηκα. Δεν ξέρω γιατί και τι με ώθησε να το κάνω.. αλλά του είπα ότι ένιωθα.

"Δεν έκανες κάτι το τρομερό, ηρέμησε. Πάντως ο Μαρκος δεν φάνηκε να χαλάστηκε κι ολας.."

"Άρα μου λες να έρθω;"

"Ναι. Και μάλιστα σου λέω να το ξανά κάνεις. Αλλά πρόσεχε. Μην τον ερωτευτείς. Δεν είναι τύπος της σχέσης. Είναι της ξεπέτας. Περνά καλά και αυτό είναι όλο."

Μου φάνηκε πραγματικά περίεργο που ο φίλος του μίλαγε έτσι. Κάτι θα ξέρει...

Με εβαλε σε σκέψεις για το θέμα. Όταν χαιρετηθηκαμε και πήγαινα προς το σπίτι το σκεφτόμουν όλο και περισσότερο. Λες; Λες να είναι σωστό; και η Νίνα αυτό μου είχε πει... "Μην ανησυχείς θα στα μάθει όλα ο Μαρκος!"

Δεν ξέρω πως να φερθω, τι να κάνω, τι να πω. Είναι δύσκολο για μένα. Για κάποια άλλη μπορεί να είναι παιχνιδάκι αλλά εγώ το βρίσκω δύσκολο..

Πήγα σπίτι. Μίλησα με την Νίνα για να κανονίσουμε για το βράδυ.

"Εντάξει τα λέμε" είπα και έκλεισα το κινητό. Η πόρτα χτύπησε. "Ναιι" φώναξα και μπήκε μέσα η μητέρα μου.

"Έχεις λίγο χρόνο;" ρώτησε

"Ναι πες μου." Είπα και βολευτηκα στο κρεβάτι ενώ αυτή έκατσε στην καρέκλα.

"Είσαι καλά;"

"Ναι αμέ. Γιατί;"

"Τελευταία βγαίνεις πολύ, μιλάς όλη την ώρα στο κινητό, δεν διαβάζεις, δεν τρως." Είχε δίκιο σε ότι είπε.

"Μαμά, γνώρισα κάποιον." Είπα ενώ ήμουν απόλυτα σοβαρή.

"Πλάκα κάνεις.. Επιτελους"

"Τι επιτέλους μαμά; δεν θα μου πεις τίποτα;"

"Ναι ναι θα σου πω. Είναι απόλυτα φυσιολογικό να ερωτεύεσαι σε τέτοιες ηλικίες. Και είναι ακόμα πιο φυσιολογικό να μαθαίνεις τον έρωτα σε αυτές τις ηλικίες. Χαίρομαι για σένα. Θες να μου μιλήσεις για αυτόν;" ξαφνιάστηκα πολύ. Δεν περίμενα ποτέ την μαμά μου να μιλάει έτσι και να αντιδράσει έτσι σε κάτι τέτοιο. Εντάξει, να πω την αλήθεια πότε δεν με καταπιέζε για τίποτα απλά δεν περίμενα τέτοια στάση.

Της τα είπα όλα για τον Μάρκο. Όσα έχουν γίνει μέχρι τώρα, όσα ξέρω για αυτόν και τις συμβουλές του Κώστα και τη Νίνας.

".... αλλά εμένα μου φαίνεται πάρα τραβηγμένο. Τι λες;"

"Χμ, συμφωνώ με την Νίνα και τον Κώστα. Περνά καλά, αν σου αρέσει δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Μόνο να κερδίσεις. Δεν σου λέω να κάνεις πράγματα που δεν θες ακόμα.."

"Μα.. δεν μου αρέσει. Δεν ξέρω τι με έκανε να φερθω έτσι."

"Εγώ ξέρω. Σου αρέσει αγάπη μου, σου αρέσει και δεν μπορείς να το καταλάβεις και απλά αντιδράς έτσι.."

"Άρα με συμβουλεύεις ότι και ο Κώστας..;"

Εγνεψε καταφατικά και σηκώθηκε από την καρέκλα. Μου φίλησε το μέτωπο και είπε "Μην φοβάσαι να ρισκάρεις. Να φοβάσαι όταν δεν το κάνεις."

Όταν έφυγε από το δωμάτιο ξάπλωσα πίσω και σκέφτηκα όλα αυτά. Ίσως έχουν δίκιο. Ίσως πρέπει να κάνω αυτό το βήμα. Για τον Φάνη...

~KM

Είναι διαφορετική..Where stories live. Discover now