Σε 2 ώρες έχει κανονιστεί το ραντεβού. Είπα να αρχίσω να ετοιμάζομαι μιας και δεν έχω τι άλλο να κάνω.
Έκανα ντουζ και βρίσκομαι μπροστά στην ντουλάπα μου. κοιτώ για λίγη ώρα τα μαύρα μου ρούχα και κάθομαι σκεπτικη. Είναι καιρός να πάω για ψώνια...
Αρπάζω ένα άσπρο μπλουζάκι από το βάθος και ένα ανοιχτόχρωμο τζιν. Βάζω τα μαύρα μου vans. Χτενιζω τα μαλλιά μου και έτοιμη. Κοιτάω την ώρα. Έχω ακόμα τουλάχιστον μισή ώρα μέχρι να έρθει να με πάρει η Νίνα. Στέκομαι μπροστά στον καθρέφτη. Ξέρω τι πρέπει να κάνω...Βάζω μάσκαρα και φτιάχνω τα μαλλιά μου μπούκλες στις άκρες. Ξανά κοιτάζω τον καθρέφτη. Τώρα μάλιστα..
Το κουδούνι χτυπάει και κατεβαίνω κάτω. Με το που με βλέπει η Νίνα χοροπηδάει και με αγκαλιάζει. "Είσαι μια κούκλα"
Τα αγόρια μας περίμεναν στην είσοδο.
"Γειά σας" είπα με χαμόγελο
Ανταπέδωσαν και ξεκινήσαμε.
Είπαμε για αρχή να πάμε σε κανένα πάρκο να κάτσουμε και μετά να πάμε για καφέ. Φτάσαμε στο πάρκο και κάτσαμε σε ένα παγκάκι. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και.. "Νίνα μπορώ να σου πω λίγο;" φωνάζω στην Νίνα και πάμε 2 μέτρα πιο κει."Πάρε τον Κώστα και πηγαίνετε μια βόλτα"
"Γιατί τι θες να κάνεις;"
"Κοίτα αν σου πω θα το σκεφτώ και αν το σκεφτώ θα το μετανιώσω οπότε θα στα πω το βράδυ"
Εκείνη έκανε ότι της ζήτησα και μείναμε μόνοι μας με τον Μάρκο. Έκατσα δίπλα του και πριν προλάβω να μιλήσω, μίλησε εκείνος..
"Ο Κώστας μου είπε πως εσύ ήθελες να έρθω.."ειπε με θριαμβευτικό ύφος.
"Ναι.. σε ενόχλησε από κάτι;" ειπα ενω πλισιασα πιο κοντά του.
"Ναι, θα έβγαινα με μια κοπέλα..""Αα, έχεις κοπελα;" είπα φανερά απογοητευμένη και πήγα στην αρχική μου θέση, μακριά του.
"Γιατί ενδιαφέρεσαι;" ειπε και σηκωσε το ένα φρύδι.
"Ίσως.."
"Τοτε να το εξετάσουμε" με πλισιασε αρκετά.
"Εμμ.. να το εξετάσουμε." Έχασα τα λόγια μου. Πρωτη φορά βρίσκομαι σε τέτοια θέση.
Με πλισιασε αρκετά. Πιο πολύ από την προηγούμενη φορά στην είσοδο της πολυκατοικίας. Ένιωσα τόσο περίεργα. Ένας κόμπος στο στομάχι μου δεν έλεγε να φύγει. Με κοίταζε στα μάτια. Πρωτη φορά νιώθω έτσι. Είναι φυσιολογικό;