Κεφάλαιο 4

196 22 0
                                    

Η ώρα πέρασε γρήγορα. Επιασα τον εαυτό μου να γελάει μερικές φορές. Έχω να γελάσω αρκετό καιρό..

Όταν ήταν η ώρα να φύγουμε, μας πήγαν έξω από την πολυκατοικία μας.

"Νίνα έρχεσαι λίγο να σου πω;" ειπε με ένα πονηρό βλέμμα ο Κώστας. Η Νίνα πήγε και πήγαν λίγα μέτρα πιο κει.

"Λοιπον.." ξεκίνησα να λέω θέλοντας να τον καληνυχτησω.

"Λοιπον..." με διέκοψε και συνέχισε "χάρηκα που σε γνώρισα Νεφέλη" έκανε ένα βήμα προς το μέρος μου.

"Και εγώ" είπα ενώ δεν έκανα βήμα πίσω. Σαν να με εμπόδιζε κάτι.

"Να ξανά βγούμε.." ειπε ο Μαρκος κάνοντας άλλο ένα βήμα και πλέον ειμασταν αρκετά κοντά.

"Ναι φυσικα" είπα και κατάφερα να κάνω ένα βήμα πίσω. Εκείνος καταλαβε και απομακρυνθηκε. Έβαλε τα χέρια στις τσέπες του παντελονιού του και κοίταξε αμήχανα το πάτωμα.

Εκείνη την στιγμή ευτυχώς ήρθε η Νίνα και με τράβηξε από το χέρι για να μπούμε μέσα.

"Καληνύχτα" είπα στα δύο αγόρια που πλέον είχαν μείνει να κοιτάνε την πόρτα.

"Νεφεληη με φίλησε!" Είπε κατά ενθουσιασμένη η Νίνα και το χαμογελο της είχε φτάσει στα αφτιά.

"Σοβαρά; δεν κάνεις πλάκα έτσι;" δεν μπόρεσα να κρύψω τον ενθουσιασμό μου.

"Ναιιι" είχαμε μπει στο ασανσέρ.

"Αυτό προβλέπει sleep over σπίτι μου." Είπα με ένα τεράστιο χαμόγελο.

Κάναμε στάση στον όροφο που μένει η Νίνα για να πάρει τα απαραίτητα και μετά ανεβήκαμε έναν όροφο, στον οποίο και μένω.

"Γειά σου μαμά, η Νίνα θα κοιμηθεί εδώ απόψε, Καληνύχτα" τα είπα όσο πιο γρήγορα μπορούσα για να πάμε πάνω να μου τα διηγηθεί όλα.

Κάτσαμε στο κρεβάτι και απαίτησα να μου τα πει με κάθε λεπτομέρεια.

"Λοιπον, όταν με φώναξε και πήγα, μου είπε ότι πέρασε πολύ ωραία και θα ήθελε να ξανά βγούμε και εγώ του είπα φυσικά. Τότε πήγε να με φιλήσει και έκανα λίγο πίσω αλλά με έπιασε από την μέση και με κόλλησε πάνω του και πριν με φιλήσει μου είπε 'θα σου αρέσει' και μετά απλά με φίλησε!"

"Θεέ μου τι γλυκός! Δηλαδή τα φτιάξατε;"

"Όχι βρε χαζουλα, απλά με φίλησε"

"Ναι σωστά.. αφού ξέρεις ότι δεν ξέρω τίποτα από αυτά" κοίταξα και καλά απογοητευμένη κάτω.

"Μην ανησυχείς θα στα μάθει όλα ο Μαρκος!' Μου έκλεισε το μάτι.

"Εε; που κολλάει ο Μαρκος τώρα;"

"Δεν είδες πως σε κοίταγε;" ειπε και γουρλωσε τα μάτια της.

"Πώς με κοίταγε δηλαδή;"

"Εε.. Πάντως όχι φιλικά"

"Μην λες βλακιες.. Λοιπόν ζέστη σοκολάτα και ταινία;" άλλαξα θέμα..

"Φυσικά" αναφωνησε και μπήκε κάτω από τα σκεπάσματα.

Την άλλη μέρα

"Σηκώθηκε υπναρουδες.. 12 πήγε η ώρα" Μπήκε η μαμά μου μέσα για να μας ξυπνήσει.

"Καλα καλά" είπαμε και οι δύο ταυτόχρονα. Κυριακή σήμερα. Συνήθως ξυπνάω πιο νωρίς και πάω για τρέξιμο αλλά σήμερα ας κάνουμε μια υποχώρηση.

"Καλημέρα" λεω στην Νίνα. Και ανταποδίδει με ένα χαμόγελο.

Αφού φάγαμε είπαμε να κάτσουμε να διαβάσουμε αφού δεν είχαμε κάνει τίποτα για Δευτέρα.

"Δεν τα μπορώ τα μαθηματικά, τα μισώ" αναφωνησε.

"Έλα είναι εύκολα, κοίτα..." με διέκοψε το κινητό της Νίνας που άρχισε να δονείται.

"Ιι Νεφέλη είναι ο Κώστας τι να κάνω;"

"Σηκωσε το και βάλτο σε ανοιχτή ακρόαση"

"Ναι.." ειπε γλυκα η Νίνα

"Καλημέρα κούκλα" ειπε ο Κώστας.

"Καλημέρα"

"Είμαι εδώ με τον Μάρκο και λέγαμε να βγούμε και σήμερα αν μπορείτε φυσικά.."

"Εμ, καλύτερα όχι, έχουμε μια δουλίτσα" βρήκε μια δικαιολογία η Νίνα γιατί της έκανα νόημα να πει όχι. Αύριο είναι Δευτέρα... Νταξει μην κοροϊδεύω τον εαυτό μου, απλά δεν ήθελα να δω τον Μάρκο για κάποιο λόγο..

Η μέρα πέρασε ηρεμα. Τελειώσαμε τα μαθήματα και η Νίνα πήγε σπίτι της γιατί ήταν αργά.

Η επόμενη μέρα στο σχολείο πέρασε επίσης βαρετά.. Όταν σχολασαμε όμως..

"Επ κορίτσια" γυρίσαμε και οι δύο και είδαμε τον Μάρκο και τον Κώστα να είναι πίσω μας.

"Κώστα τι κάνεις εδώ;" ειπε Χαρούμενα η Νίνα...

Hey guys!
Αργήσαμε λιγο γιατί είχαμε πολλές υποχρεώσεις αλλά ελπίζουμε να άξιζε. Stay tuned for more:*
Luv you

~KM

Είναι διαφορετική..Where stories live. Discover now