Poprava

24 4 0
                                    

Na chodbě:

Stáli jsme a pořád jsme tomu nemohli uvěřit. Pavel nebyl na místě. Nevěděli jsme jestli je ještě vůbec naživu. Báli jsme se, že Pavla kanibalové sežerou a že potom už chytí i nás. Chtělo se mi brečet. V nemocnici jsme byli už pátý den. A rodiče si stále myslí, že si užíváme na horách a jsme spokojeni, ale netuší pravdu. Ani zavolat jim nemůžeme, protože kanibalové nám mobily rozdupali. Chtěli jsme jít hledat Pavla, ale nevěděli jsme kam jít a měli jsme strach, že nás chytnou všechny najedou. V tom jsme uslyšeli křik. Nevěděli jsme odkud křik vychází. Jeho hlas byl slyšet jako by byl hned vedle nás. Vydali jsme se ho hledat.

Mezitím u Pavla:

„Ááááááu!" Zařval Pavel v momentě, kdy mu jeden z kanibalů dal ruce za záda svazoval mu je. Kanibal provaz příliš utáhl a Pavla to bolelo. Když to kanibal uslyšel provaz povolil. Jakmile mu svázal ruce natáhl další dva provazy a z každé strany mu provaz protáhl rukou a přivázal ho k nějakým tyčím.  Pavel se mohl hýbat, ale utéct nemohl, protože byl přivázaný. Na stole leželi nože a měli rozpálený celkem velký hrnec s nějakým olejem. Chtěli ho popravit a sežrat. 

Pavel prosil ať ho pustí ven, ale kanibalové neodpovídali, protože neuměli mluvit naší řečí a mluvili pouze svojí a nikdo jim nerozuměl. Dali mu k sobě židli aby si Pavel mohl i sednout a neměli jeho maso příliš tuhé a vychutnali si ho. Mysleli jsme si, že oni naší řečí neumí a jeden z nich najednou řekl „Užij si posledních pár hodin života!" Pavel se nestačil divit, že nám rozumí a umí i naší řečí mluvit, když nikdy předtím takto nemluvili. 

Jakmile to dořekl všichni tři někam odešli a Pavla nechali samotného v nějaké místnosti.  Když zabouchli dveře Pavel sebou začal trhat. Ale marně. Zkoušel to asi dvacet minut poté to vzdal a podíval se nahoru. Všiml si, že provaz se nahoře párá o ostrou špičku tyče. Pavel začal chodit sem a tam a provaz se začínal více a více párat. Asi po pěti minutách se mu to podařilo. Vytáhl ruku z uzle a rozvázal si i druhou. Když to Pavel udělal slyšel jak se kanibalové blíží. Popadl židli a nůž který byl na stole a schoval se za dveře. Když se dveře otevřeli Pavel se napřáhl a kanibala praštil přes hlavu. Zbylé dva bodl než se kanibalové vzpamatovali Pavel utekl a začal na nás volat „Kde jste?! Pomóc!" 

Hledání:

Pavla hledáme už asi hodinu. V tom slyšíme větu  „Kde jste?! Pomóc!" byl to Pavel začali jsme křičet, že jsme ve druhém patře. Pavel se rozeběhl za námi. Řekli jsme mu, že půjdeme do bezpečí do našeho pokoje, který byl na druhém konci chodby. Otočili jsme se a před námi stáli všichni tři kanibalové. 



Everybody Must DieKde žijí příběhy. Začni objevovat