Na chodbě:
Stáli jsme s Pavle naproti sobě a mezi námi tělo kanibala bez hlavy. Hlava ležela asi metr od něj. Všude byla krev. Boleli nás ruce, drát který jsme drželi se nám zařezal do masa. Z pokoje vyšel zbytek kamarádů a byli vyděšení. Barbora řekla „Aspoň je tu o jednoho míň!" Opravdu hodně nás to bolelo. Naštěstí jsme byli v opuštěné nemocni. Došli jsme si s Pavlem do prvního patra do místnosti pro obvazy a také tam byli čistící prostředky. Vyčistili jsme si ránu a zavázali jsme si ruce obvazy. Když jsme si ruce zavázali, tak jsme vzali Emmě také nějaké věci, protože měla pořezaný krk a ruce. Donesli jsme jí to a zavázali. Rozhodli jsme se najít pokoj, který má normální dveře a je bezpečný.
Hledání:
Šli jsme do třetího patra, protože v první i druhém jsme měli už vše prohledané. Šli jsme po chodbě, ale všichni jsme byli už vyčerpaní. Sabina se opřela o zeď a řekla, že už dál nemůže, že už je vysílená. Když se opřela začala se pod námi klepat podlaha a najednou se s námi propadla.
Poprava:
Spadli jsme do nějakého kruhu. Vypadal jako kolotoč. Chtěli jsme rychle vylézt a utéct, ale nestihli jsme to. Než jsme se vzpamatovali, tak nás kanibalové připoutali a nešlo se vůbec hnout. Jakmile nás kanibalové připoutali, tak okolo nás odpadla stěna na zem. Nikdo v místnosti nebyl. Po chvíli se otevřeli dveře a přišli oba kanibalové. Kanibal který uměl mluvit nám řekl „To co jste provedli našemu nejlepšímu kamarádovi, to si tvrdě odpykáte! Tohle jsme neměli dělat!" Řekl nám že nás roztočí a ten který se zastaví u šipky, tak se okamžitě propadne do drtičky, která nás rozdrtí na kaši a z komínku na nás ostatní vyprskne krev a jeho rozmačkané tělo. Vedle kolotoče byli schody, kde se spouštěl.
Kanibalové vyšli nahoru. Začali se hádat asi kdo z nich pustí první stroj. Ten který neuměl mluvit rychle pustil stroj. Hrozně jsme se báli, který z nás půjde na řadu první. Ten který uměl mluvit se naštval a strčil do druhého. Ten neudržel rovnováhu a spadl za námi. Spadl přímo do dírky, která vedla do drtičky. Drtička se začala klepat a slyšeli jsme jen křupání kostí. Asi za 30 vteřin na nás vyprsklo jeho rozdrcené tělo. Kanibal začal křičet, že za všechno můžeme my a že nás roztočí až se nám těla tím silným tlakem rozdrtí.
Pustil stroj a přidával stále rychlost. Točila se nám hrozně hlava bylo to už velmi rychlé. V tom se s námi kolo zaseklo. Hroznou silou s námi škublo. Málem sem si zlomil vaz. Začal jsem cítit zápach. Stroj se zasekl a zničil. Všude byl kouř a ve zmatku jsem se podíval na kanibala. Rval se za vlasy a řičel. Stroj se s námi uvolnil a odpoutal nás. Začali jsme utíkat a kanibal si toho ani nevšiml. Utekli jsme na chodbu a všechno se začalo opravdu silně klepat. Začali padat stropy. Kus stropu spadl na Dalibora. Daliborovi se strop roztříštil o hlavu a Dalibor spadl k zemi.
ČTEŠ
Everybody Must Die
HorrorV pořadí už 3 kniha :D Doufám, že tahle bude mít už úspěch a bude se Vám libit. :) Šest mladých kamarádů se vydá na hory.