"Kötü Kız!"

4.9K 353 52
                                    

Selamlaar! Şimdi diyeceksiniz sen neredesin bir aydır diye. Ölmedim civcivler. Sınav haftası beni yıprattı arkadaşlar. Şimdi yılbaşında yazayım dedim sınavlar var diye vicdan azabı çektim. Derste çalışmadım ama olsun. Neyse, sınavlardan sonra bir türlü kafamı toparlayamadım. Yani anca kendime geldim ve umarım beklentinize değer. Tabi şimdi diyeceksiniz 'hikayeyi beklemiyoruz' diye. Bir şey diyemem açıkçası. Çünkü gerçekten çok uzun zaman oldu. 

Neyse, geçmiş geçmiştir civcivler. 

Bu bölüm benim içime sindi. Umarım sizde beğenirsiniz. Buğra'yla Murat'a küfür serbest. 

He bir de Songül'e Teşekkürler. Güzel ilham veriyor lşsjdfklsjdflşk.

Bu arada dediğim yerde Sezen Aksu'nun Gitme Dur Ne Olur şarkısını açın. Çünkü o şarkı çok güzel. 

-Kendine Gelen Yazarınız. 


GÖKSU

"Ya biz seni buraya boşuna mı çağırdık? Ne bu taktik falan veremeyeceksen neden geldin Aras?" dedi Gökçe sinirle arkasına yaslanırken. Çünkü biz Aras'tan taktik isterken Aras burada saçmalayarak ağzına vurma isteğimizi arttırmıştı. Bu kesindi. Çünkü hepimiz kırmızı görmüş boğa gibi Aras'a bakıyorduk. O sırada Umay,

"Gene kıskandırma taktiği deneseniz?" dediğinde arkama yaslandım.

"Ya şimdi kıskandıracağız ama uyuz olmayacaklar. Onların böyle sinirlerinin bozulması, hatalarını anlamaları gerek. Başka türlü olmayacak çünkü. Ve Buğra bu sefer yemez," dedim ve arkama yaslandım. Yemin ediyorum şimdi vazgeçeceğim ya.

"Bence gidip kızları dövelim," dedi Gökçe bu sefer ortaya daha saçma bir fikir atarak. Gece,

"Evet Gökçe, kızları dövelim de onları 'umursadığımız' ortaya çıksın," dediğinde kafamı salladım.

"Yemin ediyorum beynimiz yandı ya. Abi ne kadar zor bunlar. Aras Allah'ın belası hiç mi senden intikam alan olmadı?" dediğim de Aras omuzlarını silkti. Açıkçası bunun cevabını bende biliyorum. Olmadı arkadaşlar. Çünkü Aras sadece Selin de takılı kaldı. Aras salak. Aras gibi olmayın.

"Berk'i çağrın Allaha aşkına ya," dedi Gece. Evet, bir de Berk'i deneyelim. Gökçe, Berk'i aradıktan sonra amele gibi oturmaya başladık. Aklıma gelen bir fikirle ayağa kalktım.

"Buldum kızım buldum! Şimdi annemi ayarlayıp Çetin'i ve ailesini eve çağırmasını söyleyelim. Sonra da kankalık kuralım ya. Bence tamam," dediğim de Aras kafama vurdu.

"Ulan salak, niye eve çağırıyorsun boşuna? Yiğit'le Fuat'ı ben nereye çağırsam gelir," dedi. Egona sokarım Aras. Gebertirim seni Aras. Aras gibi olmayın.

Ay ne diyorum ben ya?

"Eee ben ne olacağım?" dediğimde Aras omuzlarını silkti.

"Şu yumruk attığın çocuğu hatırlıyor musun? Onu çağırırız," dediğinde gözlerimi büyüttüm. Hayatta ben o çocuktan yardım istemem. Hele o yumruktan sonra.

"Ya ben yardım istemem ondan. Benim yumruğumla dağılan çocuk Buğra'nın yumruğuyla yamulur," dedim.Gökçe güldü ve,

"Ay o akşam çok güzeldi ya! Benim sevdiceğim nasıl da tutmuştu elimi, oy ya," dediğinde bir an kendimi intihar etmek istedim. İşte sonra neden biz intikam alamıyoruz? Tabii alamayız.

"Ne zaferinden bahsediyorsun sen savaşla aşkı karıştırmışsııın!" diye söyleyip dans ettim kendi kendime. Hepsi bana tiksinç bakış attıktan sonra söyleyip dans etmeye başladı. Songül bizde çok farklı şeyler uyandırdı şu an. Mesela ne yapacağımız benim aklıma geldi.

3GHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin