1 ♥ School

154 8 3
                                    


„Mami? Kde je krabice s mým oblečením?" zařvu do útrob domu. Přijeli jsme sem včera večer a byli jsme všichni tak unavení, že jsme šli spát a vybalování nechali na dnešek. Jak vidím, byla to chyba.
„Ta bude někde nahoře" zakřičí nazpět.
„Sakra! Já nemůžu přijít první den do školy v teplákách" zakleju. Sednu si na postel a dám si hlavu do dlaní. Tepláky jsou to jediné, co mám venku z těch krabic. Za chvíli slyším kroky, které vedou do mého pokoje.
„Tady je ta krabice a pospěš si. Nemůžeš tam jít v teplákách, ale nemůžeš přijít ani pozdě" mrkne na mě táta a já se okamžitě vrhnu na krabici.

Po dlouhém přemýšlení si na sebe vezmu roztrhané černé džíny, bílý crop top s barevnými vzory a bílý batoh s černým vzorem. Sejdu schody dolů a u dveří si ještě vezmu černý klobouk, černé sluneční brýle a černé boty na podpatku. Černá je prostě moje barva. Sednu do auta a táta mě odveze až před školu, jsem trochu nevózní. Fajn, jsem hodně nervózní..
„Tak jdi ať nepřijdeš pozdě a neboj se" usměje se a já vystoupím z auta. Ohlédnu s tím, že bych ještě mohla utéct, ale auto už je pryč. Sakra! Zastavím se před dveřmi školy a podívám se do chodby, ve které stojí snad celá škola. Většina stojí u skříněk a něco si z ní vytahují a zbytek je o ně jenom opřený a povídá si. A já? Nasadím se svůj pohled 'je mi všechno jedno' a rozejdu se chodbou až do ředitelny. Tohle dělám já.. skrývám to, jaká doopravdy jsem a snažím se být ta, které je všechno jedno. Uvnitř mě je to ale úplně jinak. Mám na sobě několik zvědavých pohledů a řekla bych, že se na mě otočili snad úplně všichni, ale většina se otočila zpátky, jak kdyby se mě báli. Možná to tak z mého pohledu může vypadat.

Zaklepu na dveře od ředitelovy kanceláře a čekám až se ozve. Po chvíli otevřu dveře a naskytne se mi pohled na staršího pána, který sedí za stolem na černé kožené židli. Ukáže na židli a já si sednu naproti němu.
„Ty musíš být Annabella Johnson" usměje se a otevře nějaké složku.
„Jen Bella" řeknu se stále kamenným výrazem a on se na mě jen zamračí.
„Já vím, že jsi jiná a nechováš se takhle pořád. Na škole ze které jsi přešla si tě všichni chválili a měla jsi velmi dobré výsledky i z chování" tak to se moc nepovedlo. Já už ale nechci být ta šprtka, které se všichni posmívali.
„To jsem byla já. Teď už ne" odseknu a on si jenom povzdychne. Vytáhne ze šuplíku můj rozvrh a číslo s heslem od skřínky a podá mi ho. První hodina chemie? Co víc si přát.. Bože.
„Potřebujete ještě něco?" zeptám se a vstanu ze židle.
„I kdybych potřeboval, vám už je to asi jedno. Můžete jít" protočím nad tím očima a vyjdu z kanceláře.

Dám si věci do už zmiňované skříňky a vyjdu směrem k třídě chemie. Zajdu za roh a uvidím partu kluků, která stojí v kroužku. Uslyším jenom nadávky, které říkají někomu před nimi. Jdu blíž a uvidím hnědovlasého kluka s brýlemi. Vzpomenu si, jak tohle dělali mně na minulé škole a rozhodnu se zakročit.
„Nechte ho-„ zaseknu se v půlce věty a dojde mi, že takhle jsem tu vypadat nechtěla. Já mám být taky ta zlá. To už se na mě ale všichni otočí.
„Nechte toho šprta, nestojí vám za to" řeknu už zase s kamenným výrazem a skřížím si ruce na prsou. Kluci se na sebe podívají a přikývnou.
„Máš pravdu, nestojí za to" jeden do něj ještě kopne a on se svalí na zem. Snažím se to ignorovat i když to moc nejde.

„Pojď s námi, seznámíme tě s ostatními. Nebo chceš zůstat sama v klubu lidí, jako je on?" ukáže hlavou na toho kluka a já se radši rozejdu směrem od něj.
„Správná volba. Jak že jsi říkala, že se jmenuješ?" zeptá se a dá mi ruku kolem ramen. Podívám se na něj se zvedlým obočím a povzdychnu si.
„Že to nevíš bude asi tím, že jsem to neříkala" ušklíbnu se a dám jeho ruku pryč.
„Jsem Bella a jestli tohle ještě jednou uděláš, tvoje ruka nedopadne dobře" ukážu na jeho ruku a ostatní se začnou strašně smát.
„Tak kočička má drápky" řekne jeden z nich a já nad tím jenom protočím oči. Jestli tohle znamená se bavit s takovými lidmi, tak se bojím, že to tady dlouho nezvládnu.

******************

Vivi:
♥ Tak jsme tu s prvním dílem. Aby jste to pochopili, budeme se střídat po kapitole a já budu psát za holku a Anne za kluka.

♥ Outfit máte v komentářích.

♥ Budeme rádi za každý vote a komentáře!

♥ Vaše Vivi ♥

Stay with meKde žijí příběhy. Začni objevovat