5 ♥ City of Bones

65 6 0
                                    



,,Mi casa es su casa" usměje se a otevře dveře jeho domu.
„Sí" odpovím a jemu v tu chvíli spadne brada. Zasměju se nad tím a on okamžitě tu pusu zavře. Trochu zčervená a nervózně se poškrábe na zátylku.
„Chceš něco k pití?" zeptá se a já jen přikývnu na souhlas.
„Vodu, prosím" kývne směrem ke kuchyni a já se vydám za ním. Mají docela malý, ale zato útulný a moderně zařízený dům. Když nám naleje pití, tak společně jdeme do obýváku.

„Jsi opravdu v pohodě?" zeptá se starostlivě a já si jen povzdychnu.
„Je mi fajn, už si se několikrát ptal. Jen.. už bych to neřešila. Chci na to zapomenout" vydechnu a on nervózně přikývne.
„Pustíme si film?" okamžitě přikývnu a posadím se na sedačku. On mezitím vytáhne několik filmů a podá mi je.
„Vyber si" usměje se a já se začnu přehrabovat ve filmech.
„Město z kostí" vypísknu radostí a on se na mě udiveně dívá.
„Co je?" zasměju se a on se po pár sekundách vzpamatuje.
„Nic, já jen.. Neřekl bych do tebe, že se ti líbí takový typ filmů"
„Děláš si srandu? Je to můj nejoblíbenější film!" řeknu s velkým nadšením v hlase a Dyl se na mě podívá stejně zmateně jako předtím.
„No.. můj taky" znovu zčervená, je to tak roztomilý.

Dlouhou dobu jsme si povídali a pomalu nevnímali ten film. Nechápu, proč ho šikanují. Je strašně hodný a milý. Není to žádný zaprdlý šprt, jak si všichni myslí. Ne, že bych proti nim něco měla. Myslím si, že on je ze mě taky zmatený. Nejdřív jsem ta, která se přidala k Patrickovo partě a pak ta, která sedí u něho doma a kouká se na oblíbený film nás obou. S tímhle bych měla něco udělat, musím si vybrat jen jednu stranu.

„O můj bože, tuhle část miluju" zachumlám se do deky, kterou nám Dyl přinesl a zadívám se na film. To samé udělá i on. Zrovna je to ta část, kdy vzal Jace Clary mezi ty rostliny a odbila půlnoc. Ještě ta písnička od Demi Lovato, jak já ten film miluju. Opřu si automaticky hlavu o Dylovo rameno, jak to mám ve zvyku a až pak mi dojde, co jsem udělala. Naskočí mu husí kůže a já se nad tím musím pousmát. Rozhodnu se to tak nechat i když cítím, že je pořád v křeči. Po nějaké době se uvolní a na mě padne únava.

-------------------------

Vzbudím se a je všude tma. Podívám se na hodiny a jsou tři hodiny ráno. Porozhlédnu se okolo a zjistím, že jsem u sebe v pokoji. Jak jsem se sem sakra dostala?




********************

Je tu další část. Jak myslíte, že se Bella zachová ve škole?

Budeme rády za každý votes a komentář!

Vaše Vivi

Stay with meKde žijí příběhy. Začni objevovat