Nemůžu usnout, pořád přemýšlím nad tím co jsem udělal.
Políbil jsem Bell, ale pak musela odejít.
Co asi teď dělá?
Myslí na mě?
A jak se bude zase chovat ve škole?
Po dlouhém přemýšlení opět navštívím svět snů.
----------
Z noční můry mě vzbudí mamka tak, že mi sebere peřinu a mě je zima.
„Co se děje?" zeptám se mamky, protože si nedokážu vybavit o čem byl můj sen.
„Mluvil si ze spaní" odpoví a podává mi peřinu.
„C-co jsem říkal?" zeptám se opatrně.
„Né Bell né,... Bellu ti nedám!... Já ji miluju a ještě něčí jméno, ale to už si nevzpomenu" říká zamyšleně.
Jaké jméno jsem říkal?
Kdo to byl?
Podívám se kolik je hodin. Zjistím, že je 6:30. Mamce řeknu, že ještě budu spát, protože nám škola dneska začíná v 9:10.
-------
Naštěstí se mi už nic nezdálo a tak jsem se začal pokojně chystat do školy.
„Mami už jdu!" zakřičím a vycházím z domu.
Jdu na zastávku a cestou pořád přemýšlím s kým jsem se hádal o Bellu.
Stoupnu si do na zastávku, kde už čeká několik lidí a čekám na autobus.
Během toho co nastupuji do autobusu se dívám, kde je volné místo. Ti co sedí sami si dají svůj batoh na druhé místo. Postavím se k zadním dveří a za jízdy se dívám z okna na naše město.
Konečně dojedeme ke škole a autobus odjede prázdný.
Jdu chodbou k mojí skříňce, abych se nachystal na další hodinu. Čekám až se u mě zase objeví Patrick a ostatní.
Dneska si dávají nějak načas. Jen co si už myslím, že budu mít dneska klid, otáčím se, abych šel do třídy na první hodinu, vidím všechny včetně Belly, která jde vedle Jeydona a jeho oplzlá ruka je na jejím krásném pase.
Naše oči se znova po nějaké době střetnou -přesně po 16 hodinách, 45 minutách a 16 sekundách.
Vidím v nich snad všechny možné emoce, ale ani jedna z nich nejde úplně přečíst. Nejradši bych k nim přišel a Bellu si vzal a...a žil bych s ní šťastně až do smrti, ale toto není pohádka.
Toto je krutá realita, ve které já jsem loser a Bell se stává Královnou školy pod nátlakem.
*************
Helou its mí. Ok Adel máme asi všichni dost :D
Strašně moc se vám omlouvám, že přidávám část tak pozdě a ještě tak krátkou -,-
Ale škola si žádá svoje...
Moc děkujeme za ★ a 💬
Votes and comments potěší ❤
Anne
ČTEŠ
Stay with me
Teen FictionOn: Všichny ho považují za šprta se samýma jedničkama, zahrabaného v knihách. Ona: Stala se Královnou školy, je oblíbená, krásná a všichni ji chtějí, ale jí to už nebaví. Co když se šprt střetne s Královnou školy? Bude to láska nebo nenávist? _Vymyš...