2. Is she worried about me?

83 8 0
                                    


Zase ke mně přišli. Jeydon, Colin, Ben a Patrick. Stoupli si okolo mě, vytrhli mi učebnice a sešity co jsem měl v ruce a hodili je na zem. Sehnul jsem se pro ně, ale oni mě shodili za nimi.

Snažil jsem se posbírat všechny sešity, ale až tak jednoduché mi to neudělali.

Začali do mě kopat, jako bych byl fotbalový míč.

Toto se stávalo tak třikrát do týdne. Nejdřív mě mlátili mimo školu, ale víc se to odehrávalo už ve škole, kde to můžou všichni vidět.

Když jsem konečně vstal dal mi Colin pěstí do břicha, ale v tom jsem uslyšel: „Nechte ho-" řekl někdo, ale nedořekl to.

Pak přišla jedna holka a já si myslel, že se k nim přidá a že se mi bude taky posmívat. Ale místo toho řekla: „Nechte toho šprta, nestojí vám za to" ona se mě zastává nebo to říká jen tak?

Jeydon ji odpověděl: „Máš pravdu, nestojí za to" díval jsem se na něj a snažil se netvářit moc překvapeně.

„Pojď s námi seznámíne tě s ostatními. Nebo chceš zůstat sama v klubu lidí jako je on?" zeptá se jí Patrick.

Jenom se otočí a jde směrem ode mě, za ní už šli všichni čtyři. Patrick jí dal ruku kolem ramen, ale ona mu ji dala pryč. Nevím co to znamenalo, ale dál jsem se jima nezaobíral.

Vyšel jsem ke své skříňce a vzal jsem si učebnice na chemii.

Chemie mě celkem baví, proto jsem byl ve třídě mezi prvníma.

Sedl jsem do třetí lavice u okna a četl si co jsme probírali poslední hodinu.

Začalo zvonit a do třídy se nahrnul zbytek třídy. Mezi nimi byla i ta holka, která se mě zastala? Nevím jak si to mám vysvětlit.

„Tak co Dylane, učil ses na písemku?" zeptal se mě s úsměvěm Patrick, neodpověděl jsem. Jediný s kým se ve škole bavím je Peter, ale teď je nemocný, takže sedím sám.

Do třídy přijde učitelka a polovina třídy se postaví učitelka na nás kývne, že si máme sednout a tak se všichni sesunou do lavic.

Ta holka však stále stála u stěny se zamyšleným výrazem na tváři.

„Ta jsi ta Annabella?" zeptala se jí učitelka.

„Jenom Bella" odpověděla rychle.

„Tak dobře Bello, volné místo je teď jenom u Dylana nebo u Nathalie, takže si vyber" Nathalie byla taková ta holka, co pořád čte nějaké romány, s nikým se nebaví a je ráda sama.

Kdysi jsem se ji pokoušel pozvat na rande, ale moje vědomosti jak na holku se rovnali nule. Možna znám češtinu, ale o lásce nevím nic.

Snažil jsem se nedívat na Bellu, aby jsem neviděl s kým si sedne. Čmáral jsem si něco do sešitu, abych zkryl svoji nervozitu. Když v tom jsem uslyšel zvuk židle vedle mě. Takže si mě vybrala, nevím jestli mám být šťastný, smutný nebo naštvaný. Nikdy jsem neseděl s někým jiným, než byl Peter a nebo jsem seděl sám.

Nevěděl jsem co mám dělat a tak jsem jenom seděl na židli a psal si to co nám učitelka psala na tabuli. Byly to nějaké vzorce nebo co. Nemohl jsem se soustředit, protože mě rozptylovala.

Rozptylovala mě holka jménem Bella, o které jsem nevěděl nic víc, než to, že nemá ráda když ji někdo říká Annabella, ale přitom to je její pravé jméno.















************


Votes&Comment potěší

Anne

Stay with meKde žijí příběhy. Začni objevovat