Alröm

248 27 9
                                    

Alröm byl mladý. Měl černé vlasy, dlouhé po ramena, tmavě hnědé oči a byl téměř šest a půl stopy vysoký. Nosil při sobě tisový luk, a jedenapůlruční meč.
Právě byl na lovu. Jeho kořist byla podle všeho dost blízko. Mladý jelen si ale stále držel náskok. Až teď se Alröm dostal na dostatečnou vzdál
enost na střelu do srdce.Schoval se za strom a napjal luk.
Lesem se ozval výkřik a z lesa se vyřítila dívka. Za ní se objevila skupina dampů.
Dampové byli bojový druh byli vysocí měli silné rohy a oranžavé oči bez bělma.
Drželi v rukou krátké meče a zlostně syčeli. Vrhli se na dívku která zvedla ruku a odříkala pár slov, ta byla pro Alröma nečitelná a z ruky ji vyletěla fialová koule energie. Tři dampové zemřeli popáleni z jejího kouzla.
Alröm se rychle vzpamatoval a vystřelil šíp. Čtyři dampové padli zkoseni jeho rychlostřelbou. Dampové se otočili k novému nepříteli. Dívka toho využila a zabila další dva dampy než se kdokoli nadál.
Během další půl minuty byli všichni dampové mrtví. Alröm k dívce přispěchal. Ta se na něj podívala a v tu chvíli se jí oči protočili a ona upadla do bezvědomí. Alröm ji rychle zachytil. Byla překvapivě lehká.
Odnesl ji na blízký palouček mechu a položil ji na něj. Nasbíral dřevo a rozdělal oheň. Jakmile se rozhořel, dívka se pohnula a otevřela oči.
Byla vysoká,štíhlá, měla velké a hluboké zeleno-modré oči podtržené rudými rty. Její tvář byla špičatá, orámovaná zlatými, dlouhými vlasy. Byla překrásná!
Alröm k ní přispěchal. Dal jí napít a postavil vodu na oheň, aby uvařil polévku. Poté se k ní vrátil aby se jí mohl věnovat.
Otevřela pusu aby promluvila ale z jejích úst nevyšla ani hláska. Podívala se na něj očima, které byly plné zoufalství.
Poté se jí oči zamlžili a ona opět upadla do bezvědomí. Při tom se jí vlasy posunuli a odhalili špičaté uši.
Alröm věděl co má dělat. Nasedl na koně a elfku vzal sebou. Odvážel ji k elfům do starobylého lesa Gërgerich. Doufal že ti mu řeknou kdo je ona krásná neznámá.

Důležité slovo Kde žijí příběhy. Začni objevovat