" Yardım edin..! Yaa!!! Sen kime vuruyorsun."
" Sana sevgilimden uzak dur demiştim."
" Ne , ne sevgilisi senin sevgilin kim onu bile bilmiyorum ."
" Kes sesini ."
Saçımı çekiyordu . Canım yanıyordu ama hala ona laf yetiştiriyordum. Tam o sırada karnıma yediğim tekmeyle ağzımdan bir şey aktığını hissettim. Kandı bu. Canım yanmıyordu ama kan da durmuyordu galiba karnıma vurduğunda konuştuğum için dilimi ısırmıştım.
Biri saçımı çekerken diğeri kollarımdan tutuyordu, karşımda duran kız da tekme atmaya devam ediyordu." Bırakın beni . Ben kimsenin sevgilisine bakmam sen kendi sevgiline sahip çık benim gibi birine bir bakınca gözlerini üstümden alamıyor ."
Bunları söylediğimde vurmayı kesmişlerdi. Keşke daha fazla konuşmasaydım.
" Sen kendine çeki düzen ver ."
Dediğimde ikisi de kollarımdan tutup, beni ayağa kaldırdı çok sıkı tutuyorlardı . Karşımdaki pislik büyük bir kahkaha patlattı. Biraz bekledikten sonra uçan tekmeyle kafama yediğim darbe ile arkadaki duvara çarptım. Kafam kanıyordu. Bıraktılar , korkmuşlardı galiba çünkü son vurduğu darbe kafamda büyük hasara yol açacaktı.Kızlar kendi aralarında bir şeyler konuşuyorlardı ama ne dediklerini anlamıyordum. Onları görüyordum ama duyamıyordum. Bana yaptıklarının cezasını ödeyeceklerdi.
Galiba konuşmaları bitmişti arkalarına bakmadan uzaklaştılar .
Okulun arka bahçesindeydim buraya kimse uğramaz çok sessizdir bende huzur bulmak için buraya sıklıkla gelirdim .
***
Cebimden telefonumu çıkarttım en son aradığım kişi babamdı. Onu aradım ama açmadı . Kafam hala kanıyordu yerler kan olmuştu . Babamı tekrar aradığımda meşguldü.
Yavaşça kalkmaya çalıştım bir adım attım . Gözlerim karardı , başım öyle bir ağrıyordu ki gözlerim yerinden çıkacaktı. İkinci adımımı atmak için kendimi zorladım ve...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart Thorn
Fanfictionİstediğim herşeyi elde edebildim ama sen ... Nasıl oldu neden benim içimi açtın acılarımı önüme serdin ve onlarla beraber yok oldun. Sana dokunamıyorum geri gelme eğer seni unutursam kalbimin dikenleri yok olur neden ben ha neden sen bana bunu yaptı...