Onun olmasını istemiyordum ama gerçekleri müdüre söylemem gerekiyordu . Ben bunları düşünürken kendimi müdürün odasında bulmuştum. Tüm sınıf oradaydı. Doo Min Joon bana bakıyordu. Galiba oydu yoksa neden bana öyle baksın ki herkes birbirine bakıyordu. Müdürün sinirli bakışları beni korkutmuştu.
"Kimin yaptığını hemen söyleyin ."
O korkunç bakıştan sonra sakin bir şekilde söylemişti. Kimse konuşmuyordu. Elimi havaya kaldırdım . Doo Min Joon'u söyleyecektim ama ona baktığımda ateşimin yükseldiğini hissediyordum. Ağzımdan çıkan sözler aklımdakilere uymuyordu.
" Benim bir bilgim yok. Başım ağrıyor yurda gidebilir miyim?"
Neden gerçeği söylememiştim.
"Çık.İstersen Doo Min Joon seni bıraksın."
Onun gelmesini istemiyordum burada kalmalıydı çünkü o suçlu olabilirdi. Teşekkür ettikten sonra odadan ayrıldım. Onu beklemeden hızlı adımlarla yürüdüm. Yanıma geldiğinde bahçeye gelmiştik. Biraz yürüdükten sonra banka oturdum .
"Yoruldun mu?"
"Yorulmadım. Doo Min Joon bunu sen yapmadın demi ."
"Neyi ben yapmadım.Sorularımı benim çaldığımı mı düşünüyorsun ?"
"Hayır düşünmek istemediğim için soruyorum. Yanlış anlama sınavdaki sorular bana çözdürdüğün sorularla aynı."
"Sen inanmak istediğine inanmışsın ben yapmadım desem de inanmasın. Hadi seni yurda götüreyim ."
Eğilmişti sırtında götürecekti beni .
Önüne geçtim dizlerimin üstüne oturdum. Yer soğuktu ama pek umursamıyordum. Ellerimi yüzüne yerleştirdim ve dudaklarımı onun dudaklarıyla birleştirdim. Geri çektiğimde kocaman gözleriyle bana bakıyordu."Sana inanıyorum. Aklım inanmasa da kalbim inanıyor. Bu sefer kalbimi dinlemek istiyorum."
Kendimden utanıyordum arkamı döndüm ve hızlıca yürümeye başladım. Taki kolumdan tutup beni kendine çekmesiyle ateşimin yükselmesine engel olamıyordum.
Gözlerime çok dikkatli bakıyordu. Elini saçlarımın arasından geçirdi ve kendine doğru çekti. Dudaklarının sıcaklığını hissediyordum.
******************************Bizim aşkımız böyle başlamıştı. Elbet başlayan şeylerinde bir sonu vardır. Kalbimin acısını dindirememiş olmamın sebebi onu kalbimin en karanlık zindanlarında saklamış olmam.
Neden beni terk ettin annem gibi neden beni böyle bıraktın. İyi değilim seni özlüyorum dön lütfen.
Bunları yazıp sana göndersem de tek bir cevap bile alamıyorum. Seni unutamıyorum neden gittiğinde kalbimdeki aklımdaki seni de kendinle beraber götürmedin. Uyumak istemiyorum çünkü rüyamda yanımda olduğunu görüyorum ama uyandığımda yanımda olmuyorsun. Dayanamıyorum neden beni bırakıp gittin. Yatağımın üstüne bıraktığın küçük bir notla yok oldun.
Seni seviyorum Haru. Kendine iyi bak ne kadar geri dönmek istesem de geri dönemem. Ben çok uzaklara gidiyorum ama her zaman senin yanında olacağım. Keşke sana veda edebilseydim özür dilerim bunu yapsaydım asla gidemezdim senin yanından seni her zaman seveceğim. Hayatına geri dön beni üzecek şeyler yapma kimsenin sana zarar vermesine izin verme . Seni seviyorum Haru.BÖLÜM SONU ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart Thorn
Fanfictionİstediğim herşeyi elde edebildim ama sen ... Nasıl oldu neden benim içimi açtın acılarımı önüme serdin ve onlarla beraber yok oldun. Sana dokunamıyorum geri gelme eğer seni unutursam kalbimin dikenleri yok olur neden ben ha neden sen bana bunu yaptı...