hakkımda yirmi gerçek

869 55 45
                                    

aslucashemmo'nun meydan okumasını kabul ediyorum falan lfşsfklsş

iwonderyou, ohgoshalsey, lukesogood ve butimsupergirl'e meydan okuyorum

KİMLERE MEYDAN OKUYACAĞIMI BİLMİYORUM

1- Çok dakik biriyimdir ve dakik olmayıp her şeyi erteleyen insanları hiç sevmem.

2- Eğer tedirginsem ya da heyecanlıysam uyuyamam. Uyusam bile gecenin bir yarısı kalkarım.

3- Uykuyu severim, uyumayı da öyle ama uykunun benden çaldığı vakitleri sevmem.

4- Peluş hayvanlara karşı çok büyük bir ilgim var.

5- Bir şeyden emin değilsem bundan kimseye bahsetmem.

6- Güven problemlerim var. Eskiden insanlara çok çabuk güvendiğim için hep kırılmıştım. Şimdi de güvendiğim kişi sayısı gerçekten çok az.

7- Kedilere deli oluyorum -çok ciddiyim- küçükken bile dışarıdaki kedileri hem besler hem de eve getirirdim.

8- Çoğunlukla kabus görürüm. Gördüğüm rüyalar ise gerçekten çok komik olur.

9- Çok duygusal biriyimdir. İzlediğim her duygusal sahnede ağlarım. Kitap okurken de ağlarım.

10- Şimdiye kadar hiç birisini sevmedim ama hoşlandığım birileri vardı.

11- Unutkan biriyimdir ama hayatımda benim için etkili olan şeyleri unutmam.

12- İlk okuma yazmayı öğrendiğimden beri günlük tutuyorum.

13- Kendimle dalga geçmeyi severim ama çok çabuk alınırım.

14- İnsanlara çabuk bağlanırım ve bu beni hep üzmüştür.

15- Sabah kalktığım zaman çok sinirli olurum. Gerçekten çok sinirli olurum hatta bir seferinde kardeşim bunun yüzünden hastahaneye gitmişti ;c

16- Yazı severim daha doğrusu, sıcağı severim.

17- Oyuncak ayım olmadan uyuyamam.

18- Babam benim için herkesten farklıdır.

19- Verdiğim sözleri tutmaya çalışırım ve verdiği sözleri tutmayan insanlardan soğurum.

20- Bir şeylerle ilgilenirken sakız çiğnemezsem kendimi odaklanmış hissetmiyorum.

catch fire:: c.hHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin