Multimedyada Masal
Masalın Ağzından
Annemin sesiyle ürpererek uyandım bu gün yeni şehirde yeni okuluma başlıyacaktım babamın vefatından sonra istanbula taşınmıştık abim ve annemden başka kimsem yoktu onları çok seviyordum. Neyse annem okulun ilk günü olduğunu hatırlatmayı ve çabucak hazırlanıp kahfaltı yapmam gerektiğinide ihmal etmeden söyledi. İlk gün olduğu için sivil giyinecektim yırtık mavi kotumu siyah göbeği açık tişörtümü giydim siyah beremide taktım kumral saçlarımı doğal bıraktım zaten kıvırcık bi saçım vardı yeşil olan gözlerime hafif bi eyelenir çektim siyah converslerimi giydim sonra kahfaltıya indim. Annem ve abimin masal çok güzel olmuşsun dediklerinde onlara teşekkür edip kahfaltımı yaptım bu gün beni abim bırakacaktı.
Arabaya bindiğimizde abim yeni okulun nasıl acaba merak ediyormusun diye soru sordu bende bilmem gidince görücez diye gülümsedim abim üniversite 2.sınıf öğrencisiydi sarı saçları ve mavi gözleri vardı ismi rüzgar gayet yakışıklıydı.
- Geldik masal
- Tamam abicim akşam evde görüşürüz
- Tamam bitanem bol şans
Dedikten sonra okulun kapısından içeri doğru yürüdüm bütün gözler üzerimdeydi hayret bende bu kadar ney dikkatlerini çekmiştiki.
Müdürenin odasına doğru ilerlerken kumral biraz kaslı ela gözlü bi çocuğun hızlıca yürüdüğünü farkettim sanırım oda müdürenin odasına doğru gidiyordu hızlıca yürürken omzuma çarptı ve canımı acıttı.
Biraz yavaş be hayvan diye bağırdığımda çocuk arkasını dönüp ne dedin sen diye öfkeyle haykırdı. Yavaş ol dedim sinirli bir şekilde kızım bas git benim canımı sıkma diye karşılık verdi.
"Yaa sıkarsam ne olur ?" Dediğimde öfkeyle yanıma geldi. Sen bu okulda yenimisin lan! Sanane dediğimde sinirden kudurmuş bi haldeydi.
Banane ha yakında bananeyi ve benim kim olduğumu görürsün güzelim yerinde olsam daha ilk günden kaydımı aldırırdım dedi ve hızlıca müdürenin odasına girdi.
Gerizekalıya bak kaydımı aldırıcakmışım sana kaldı sanki aptal daha ilk günden sinirim tepeye çıkmıştı her neyse müdürenin odasına girdim ne yazıkki o çocukta ordayı benden önce girmişti onu hiç takmadan müdüre serap hanımın önüne geçtim.
Merhaba masal okulumuza hoşgeldin nakil işlemlerini halledelim sonra hemen yeni sınıfına geçebilirsin dedi.
-Ankaradan gelmiştin değilmi masalcım.
-Evet serap hanım
-Ankara güzel şehirdir üniversite yıllarım orada geçti ey gidi günler peki istanbula taşınma sebebiniz neydi masalcım tabi özel bi konu değilse
-Babam vefat etti abim ve annemle istanbula taşınmak zorunda kaldık
-Çok üzüldüm tatlım bilmiyordum Özür dilerim başınız saolun neyse yavrum yeni sınıfın 11E çağan senin konuna gelince onu sonra uzun ve detaylı bir şekilde konuşucaz sende 11E sınıfındasın hadi masalı sen götür sınıfa yabancılık çekmesin.
Hay anasını satim bi bu eksikti bide adı çağanmış kendi gibi işte bu beni nası götürcek sınıfa ya öf içimden kendi kendime konuşurken çağana doğru ilerledim yüzü sinirli gibiydi oda bu işi sevmemişti.
Kapıdan dışarı çıktığımızda bana dik dik baktı.
Biraz benden uzak dur insanlar bizi çıkıyo falan sanıp yanlış anlamasın kötü bi itibar göstermek istemem doğrusu dediğinde sinirden dört köşe olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Çocuk
Teen FictionGeçmişi karanlıklarla dolu bir çocuğun geleceğin saf ve masum bir kız aydınlatabilecekmi işte hepimiz okuyup görücez birbirlerinden nefret eden iki genç kendilerini birden bire sonsuz bir aşkın pensesinde mi bulucak