7.Bölüm-Bi Sen Eksiktin

160 4 0
                                    

Multimedyada Çağan

Masalın Ağzından

Okadar ağlamıştımki hemen kendimi eve attım ve duş aldım hemen doğanla buluşacağım kıyafetleri ayarlamaya koyuldum.

Gardırobumu açtım kısa kot şortumu ve salaş mavi dantelli tüllü üstümü giydim kuyruklu bi eyelenir çektim ayakabılarımı beyaz convers giydim çok sade ve masum duruyordum kimin umrunda uzun saçlarımı düzleştirdim telefonuma gelen mesaja bakıp kapının önüne indim.

Doğan kapının önünde olduğunu söyledi bende hemen yanına indim arabasıyla gelmişti beyaz porsche bi arabasi vardı tuhaf.

Merhaba masal biraz daha iyisin değilmi dedi sevecen bir tavırla evet teşekkür ederim doğan yanımda olduğun için gülümsedi ve arabanın kapısını açtı içeri oturdum oda oturdu.

Hadi ozaman gidelim dedi ve sürmeye başladı çok hızlı sürmüyordu kibar bi çocuktu sevmiştim doğanı :)

Gelmiştik ufak ama küçük bir bardı uzun bi koridordan geçtik kapının önündeki güvenlik hoşgeldiniz doğan bey dedi vay be bu doğanda neymişte haberimiz yokmuş gülümseyerek barmenin yanına gittik ne içersin masal diye sorduğunda

Votka içmek istiyorum peki biz iki tane votka alalım barmen hemen efendim dedi.

Votkalarımız geldi votkalarımızı yudumlarken hadi anlat bakalım masal kimsin nesin sen dedi doğan.

Ben ankaradan geldim buraya babam öldüğü için abim ve annemle kaldık abim olmasa ben katlanamam babasız yaşamaya o bana hem abilik hem babalık yaptı onu çok seviyorum annemi de öyle şimdi sıra sende sen anlat bakalım kimsin nesin sen.

Ben Oğuzhan Büyükdağın oğluyum babamı cemiyeten duymuşsundur zaten kız kardeşim çok hasta ailem ne kadar zengin olsada hastalığın tedavisi yok malesef konuşamıyor ve yürüyemiyor.

Çok üzüldüm doğan inşallah bir gün bir mucizeyle iyileşir.

İnşallah masal inşallah dediğinde arkamızdan bi kavga sesi gelmesiyle ürperdim bu çağandı yine burda yine burdaydı ve siyah saçlı bi çocukla resmen kavga ediyordu ağzını burnunu kırıyordu çocuğun doğan hemen koştu ayırmaya çalıştılar ben de çağanı tuttum.

Doğan ben çağanı götüreyim sende onları hallet dedim doğan ise şaşkın şaşkın tamam demekle yetindi.

Oo masal hanım sizde burasınız demek hemde bu saate vay be böyle bi kız olduğunu düşünmemiştim dedi sarhoş sarhoş ayakta bile duramıyordu ne vardı bu kadar içicek ki.

Çağan sarhoşsun ne dediğini bilmiyorsun hadi gel diye onu sürüklüyordum tüm gücümü kulanarak.

Çağanı dışarı çıkartım bi taksi çağırdım bindirdim hay aksi nereye götürüyorum çocuğu ben şimdi off o sıra doğana mesaj attım doğan ben gelmeyeceğim annem aradı hemen gitmek zorunda kaldım okulda görüşürüz yazıp telefonu yerine koydum.

Nereye gidicem ya diye düşünürken aklıma aslı geldi aslı annen evdemi diye mesaj attım aslı ise bugün nöbetçi noldu kanka yazdı bende çağanla size geliyoruz o iyi değil noldu yazdı bende gelince konuşuruz yazdım annemede aslılarda kalıcam mesajı attım şoföre adresi verdim parayıda.

O sıra gözüm çağana kaydı omzumda uyuya kalmış bi an çok masum olduğunu düşündüm öyle masum uyuyorduki omzumda saçları dağılmış hemen kafamdaki düşünceleri yok ettim ne diyosun sen masal o masum değil asla olamaz o bir canavar resmen sana neler yaptı unuttunmu dedim kendi kendime aslılara gelmiştik aslı kapıda beni bekliyordu.

Yardım et aslı çağanı odaya taşıyalım dedim oda hemen koştu çağanı odaya taşıdık hemen yatağa yatırdık üşümesin diye üstünü bi güzel örtüm aşağa indik aslı ya olanlara anlattım.

Okulda doğanla falan tanıştığımı bara gittiğimizi çağanla karşılaşmamı herşeyi bir bir anlattım o ise ağzı açık beni dinledi.

Çağanı buraya getirmekle iyi ettin o haldeyken bırakamazdık falan dedi masal benim çok uykum geldi ben yatıyorum senin yatağınıda çağanın yanındaki odaya kurdum dedi ve yattı bende ardından yatağıma gittim.

Gece su içmek için kalktım saat 1:30'tu çağanın odasının önünden geçerken bi ağlama sesi duydum bu sesi duymamla yıkılmam bir oldu çağan ağlıyordu resmen hemen odaya girdim beni görünce gözlerini sildi bana döndü masal beni buraya getirdiğin için saol ama ben artık gideyim dedi bende olmaz seni hiç biyere bırakmam dedim ve odayı kitledim yatağın altına eyilmiş ağlıyordu resmen koskoca çağan çağan öztürk ağlıyordu hemen yanına çömeldim.

Ve hiç tereddüt etmeden ona sarıldım napıyorum ben ne oluyor bana diye düşünürken daha fazla dayanamıyordum onun üzülmesine dayanamıyordum işte o ise bana sımsıkı sarıldı öyle bi sarıldı ki sanki ona daha önce kimse sarılmamış ilk ben mişim gibi ben ise daha fazla dayanamayıp noldu çağan neyin var ne neden üzgünsün diye sordum saf saf o ise tekrar ağlamaya başladı annemi gördüm dedi.

Nerde gördün dedim aslılardayız dedim o ise masal bilmiyorsun neyi dedim ve bana saf saf baktı benim ailem yok ben kimsesizim dedi o an dünya başıma yıkıldı resmen nasıl kimsesizdi ben yetimhanede büyüdüm babamı hiç görmedim ben çok küçükken bizi terk etmiş annem ise ben 5 yaşındayken intihar etti gözlerimin önünde ben buna dayanamadım çok kötüydü masal çok kötüydü derken şok olmuştum çağan ise ağlıyordu napıcağımı şaşırmıştım ona tekrar sımsıkı sarıldım ben ilk kez sana anlatıyorum bunları dedi bunları anlatırken hala biraz sarhoştu sabaha bunların hiç birini hatırlamayacaktı bile bana anlattığını ona sarıldığımı hiç bişeyi.

Bana sımsıkı sarıldı bu gece benimle uyu bana sımsıkı sarıl hiç bırakma dedi masum masum annem gibi benimle uyurmusun dedi hayır diyemezdim bunu ona yapamazdım tamam gel hadi dedim ve onu yatırıp yanına yattım bana sımsıkı sarıldı kokusu harikaydı hiç üzülme ben hep burdayım dedim sen benim kurtarıcı meleğimsin beni şeytanlarla bırakma dedi ne dediğini anlamamış olsamda tamam hadi kapat gözlerini dedim bi süre sonra uyduğunu farkettim.

Bende uyuya kalmışım...

Karanlık ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin