4.Bölüm-Hem zarar ver hem yardım et

269 3 1
                                    

Multimedyada Aslı

Bahçenin kenarında çağresiz beklerken buğra yanıma tekrar geldi ve suratında pişman bir ifade vardı yanıma yaklaştı ve yürü hadi dedi nereye diye çıkıştım benim evime seni bu halde yanlız bırakmam hasta olursun dedi ve montunu çıkartıp bana verdi ben ise sinirle elini itim hem hem zarar ver hem yardım et !

Dedim o ise üzgündü ve hadi dedim aslı giy şunu ve hemen ayağa kalk dedi zar zorda olsa bana giydirmişti ve arka bahçeden kimse görmeden arabaya bindirmişti  çok üşüyordum çabucak eve vardık küçük bi apartman binasıydı.

Kapıdan içeri girdiğimizde duvarlar beyaz renkte ortada bi plazma tv ve siyah deri koltuklar vardı iki küçük oda bir mutfak ve bi banyo vardı kapıdan dümdüz gidince mutfak duvar kenarında ise iki küçük oda ve kapının kenarında banyo vardı buğra beni oturturdu ve hemen üzerime kendinden giyecek bişeyler getirdi.

Beyaz bi tişört ve bi eşofman altı getirdi bunlar bana çok bol olurdu ama olsun donmaktan iyidir hadi giysene dedi ve bende oldu canım burdamı giyinicem diye çıkıştım ya giy işte şunu dedi ozaman arkanı dön dedim iyi tamam dedi bende bi bakarsan seni öldürürüm ona göre dedim ahahah tamam tamam hadi dedi.

Giymiştim biraz olsun ısınmıştım annemler merak etmesin diye anneme masalarda kalıcağım diye mesaj attım masala ise annem ararsa sizde kalıcağımı söyle ben sana herşeyi pazartesi anlatıcam dedim.

Ardından buğra elinde bir bataniyeyle yanıma geldi ve sıkıca üstümü örtü yeterince ısınmıştım odanı hazırladım dedi ve odayı gösterdi ne zaman yatmak istersen yatabilirsin dedi gerçekten çok şaşırmıştım öküz buğraya noldu böyle yerine bambaşka bi buğra geldi resmen bende peki teşekkür ederim dedim nazik bir şekilde.

Ardından çok üşüdüm beni de battaniyenin içine alsana dedi ve bende bataniyeyi onunda üstüne örtüm baya yakındık.

Baya geç oldu ve buğra ben uyuyorum dedi pekala bende yatıyorum ozaman dedim ve odalarımıza geçtik.

Yatağa yatığımda anında uyuya kalmışım gece yarısı bi yağmur bastırdı bi yağmur bastırdı anlatamam size o nası şimşek çakmasıdır küçüklükten beri fobimdi zaten şimşekten çok korkuyordum öyle çok çakıyorduki uykuma mani oluyordu napıcaktım ben şimdi off buğranın yanınada gidemem yanlış anlar çocuk.

Of of diye sızlanırken kapı açıldı buğra bir sorunmu var aslı dediğinde utanarak evet var çok korkuyorum peki ya neyden dediğinde şimşekten diye cevap verdim tamam ozaman aynı odada kalalım dedi benimde içim rahatlamıştı ohh be.

Buğra yatağın karşısında duran koltuğa çarşaf yastık vb.getirdi ve oraya kurdu yatağını sonrada yattı hadi gözlerini kapat aslı dediğinde gözlerimi kapattım ve derin bi uykuya daldım.

Buğra sabaha kadar beni uyurken izlemiş olacakki sabah karşımda gözleri açık bana bakıyordu günaydın cadı dediğinde ona gülümsedim oda bana güldü sonra kalkıp yatakları düzeltim.

Buğra ise mutfağa gitmiş bişeylerle uğraşıyordu hemen yanına gidip buğra napıyorsun dedim oda kahfaltı hazırlıyorum diye cevap verdi hiç gerek yok gerçekten şimdi gidicem ben zaten dedim o ise olmaz yemek yemelisin dedi ben ise gerçekten uğraşma hiç diye nazikçe reddettim ve herşey için teşekkür edip evden çıktım.

Okadar mutluydumki sokaklarda bağırasım geliyordu resmen bu mutluluğun sebebinide anlıyamıyordum acaba buğradan hoşlanmaya mı başlamıştım kendi kendime saçmalama aslı sen ve buğra dedim.

Hemen masalı arayıp müsait olup olmadığını sordum oda müsait olduğunu söyledi bende bi cafede buluşmamız gerektiğini söyledim cafenin adını verdim ve 10 dk sonra masal gelmişti ne olduğunu merakla sordu ve o sırada garson yanımıza geldi masal bir tane çikolatalı sufle söyledi bende bir tane çikolatalı kek yiyeceklerimiz gelince anlatmaya başladım.

Karanlık ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin