Multimedyada Masal
Çağanın Ağzından
Masalı o halde görünce okadar sinirlenmiştimki yanından nasıl gittiğimi hatırlamıyorum bile hemen okulun heryerinde tutkuyu aramaya başladım masaldan ne kadar nefret etsemde benim yüzümden baya bi dayak yemişti kız tutku çok ileri gitmişti bu sefer.
Bahçeye sinirle indim karşıda tutku ve kızları gördüm hemen oraya doğru hızla ve öfkeyle yürümeye başladım tutkuyu elime kavradığım gibi kolunu sıktım naptığını sanıyorsun lan sen dedim sinirle diğer kızlar hiç birşey diyememiş bize bakıyordu etraftaki insanlarda tutku bırak beni çağan canımı yakıyosun diye ağlamaya başladı ben ise hala çok sinirliydim yürü diye bağırdım onu arka bahçeye kadar sürükledim daha sonra onu ittim yere düştü ağlamaya başladı ve ağzını açtı anlamıyormusun çağan seni ne kadar sevdiğimi ben kendimde değilim senin yüzünden gözüm döndü o kızla olmana dayanamadım ne saçmalıyorsun sen dedim sinirle o kızla çıkmıyormusun dedi bu seni ilgilendirmez sanane kızım sen beni aldattın lan beni çağan öztürkü aldattın sen bunun hesabını vermiyecekmisin sanıyorsun bundan sonra seni masalın 10 metre yakınında görmicem görürsem okuldaki hayatına hatta başka okulardaki hayatına veda etmiş olursun dedim öfkeyle oradan ayrıldım tutku ise hıçkıra hıçkıra ağlıyordu umrumda değildi o beni aldatmıştı.
Masal in nasıl olduğunu merak ettim doğrusu hemen buğrayı buldum ve nerde olduğunu sordum sınıfta dedi hemen yanına koştum gördüğüm manzara karşında yıkıldım yan sınıftaki doğanlla beraber oturuyorlardı ben onun için okadar endişelenirken o başka erkeğin kolarındaydı sinirli bi şekilde sınıfa girdim masala hiç pas vermedim sırama oturdum.
Tahmin ettiğim gibi yanıma gelip tutkuya birşey yapmadın değilmi diye sordu ben ise hayır neden senin sorunun için ben değerli vaktimi harcayayımki ki dedim öfkeyle okadar üzülmüştüki önümde ağlıcak sandım ve önümde sakın ağlama bu ucuz numaraları yemem ben benden uzak dur kızım ben seni aşarım dedim bu sefer çok ileri gitmiştim ama olsun hakketi hiç birşey söylemeden sınıftan koşarak gitti doğan ise yanıma gelip naptığını sanıyosun sen bu kadar ağır konuşmanı gerektiricek ne vardı diye bağırdı ben ise sen kim oluyosunda bana nasıl konuşucağımı söylüyosun zengin züppesi siz anca paranızla herşeye sahip olabileceğinizi düşünürsünüz diye çıkıştım o ise çok sinirlenmişti senin gibi ön yargılı insanlarda aynen bunu yapar zaten seninle burda boş vakit öldüremem masalın yanına gitmem lazım dedi ve defolup gitti.
Masalın Ağzından
Nefret ediyorum çağan senden nefret ediyorum aptal kalbimi nasıda kırmıştı kimse benimle böyle konuşamazdı hemde kimse hemen kimsenin beni bulamayacağı bi köşeye geçip deli gibi ağlamaya başladım doğanda peşimden gelmiş zavallım onada yük oldum çok.
Sesli düşünüyorsun masal bana yük falan olmadın saçmalama hatta senin yanında olmak istiyorum Lütfen ağlama dedi ve bana sarıldı daha bugün tanıştığım bi çocuk bana sarıldı biraz olsun birinin sarılması iyi geldi bana rahatladım ağlama artık lütfen masal bu akşam seni bi bara gotürebilirmiyim hem daha yakından tanışırız kafanıda dağıtmış olursun dedi ben ise tamam bakarız demekle yetindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Çocuk
Ficção AdolescenteGeçmişi karanlıklarla dolu bir çocuğun geleceğin saf ve masum bir kız aydınlatabilecekmi işte hepimiz okuyup görücez birbirlerinden nefret eden iki genç kendilerini birden bire sonsuz bir aşkın pensesinde mi bulucak