Multimedyada Buğra
Masalın Ağzından
İyi bi uyku çektiğimi hisederek uyandım hemen aynanın karşısına geçtim ve kendime baktım hemen formalarımı giydim saçlarımı düzleştirdim kahfaltıya indim abim ve annem masada oturuyorlardı günaydın dedim sevecen bir şekilde onlarda aynı şekilde cevap verdiler hemen kahfaltımı yapıp okula doğru yürümeye başladım.
Okula girdim her zamanki gibi çağan ve çetesi aynı yerde duruyorlardı hayret bugün bi sorun yoktu sanırım hiç kötü bişey yaşamamıştım aslı beni görür görmez yanıma geldi o sırada buğra ve çağanın bakışlarının üzerimizde olduğunu farkettim ama sinirli değillerdi hayret.
Buğranın bize doğru yürüdüğünü gördüm ve yanımızda bitti aslı dün bizde bişeyini unutmuşsun onu sana vermem gerek teneffüste arka bahçede ol olurmu dedi hayret emir vermeden sormuştu buğra kibar bir çocuktu aslında bende şaşkın şaşkın onlara bakıyordum.
Aslı ise peki tamam olur dedi.
Buğra yanımızdan ayrılıp çağanların yanına gitmişti kesin bunu çağan gönderdi dedim aslı ya aslı ise yokya bişeyimi unutmuşumdur dedim oda pekala dedi buğranın çağana bişey söylediğini farkettim.
Daha sonra gözlerimi onların üstünden çektim ve aslıyla sınıfa doğru yürümeye başladım merdivenin kenarında duruyorlardı bizde tam merdiveni çıkkıcaken çağan bana göz kırptı bende ona dil çıkardım salak ya.
Sınıfa girdiğimizde çantalarımızı bıraktık ve tuvallete gittik tuvallete girdiğimizde o sarışın kızı ve yanında bir kaç kız daha gördüm ben içeri girince bana öyle öfkeli bakıyordu ki ne olduğunu anlayamamıştım ardından aslı kanka sınıfta şeyimi unuttum dedi anlamadım kızım neyini ya anlasana işte şeyimi dedi yarasurallah aslı neyini diye çıkıştım kulağıma eyilip ya pedimi pedimi diye sinirle söyledi he kanka pardon anlamamışım tamam git al sen dedim.
Aslı gidince kızlar üzerime doğru yürümeye başladı ne olduğunu anlamamıştım bi tanesi kapıyı kitledi ardından yanıma geldi ve beni bağlamaya başladılar napıyorsunuz siz lan diye bağırmaya başladım bırakın dedim o sarışın kız yanıma gelip bana bir tokat attı öyle çok sinirlenmiştim ki ellerimi baglamasalar onu şuracıkta öldürürdüm.
Yanıma eğilip sen benim kim olduğumu biliyomusun lan dedi bende tanımamı lazım dedim sert bir biçimde evet tanıman lazım ben çağanın eski sevgili tutku bir daha seni çağanın yanında görürsem canın çok yanar çok dedi öfkeli bir şekilde ben ise okadar sinirlenmiştimki onu delirtmek istiyordum ve ağzımdan çıkanı kulağım duymazsızın söyledim ozaman daha çok görüceksin dedim öfkeli bi tavırla ne dedin sen dedi bana bende duydun işte dedim.
Kızlara dönüp şunun işini bitirin yeni kızımız çok şımarmış dedi ve tuvalleten çıkıp gitti.
Beni tuvallete sokup bi güzel patakladılar ağzım burnum kan oldu beni oraya kilitleyip gittiler korkudan ve canımın acısından ağlıyordum kimse yoktu kimse.
***************************
Aslının AğzındanYanıma bi kız gelip masalın eve gidip öğleden sonra tekrar geleceğini söyledi öğle oldu kantine indim sınıfta çağan sürekli benim sırama bakıyordu sanki masalı arıyordu o sıra aklıma buğranın dediği gelmişti arka bahçede olucaktım hemen arka bahçeye indim ve buğranın gelmesini bekledim.
Karşıdan havalı havalı yürüyen bi çocuğu gördüm bu buğraydı başka kim olabilirdiki zaten yanıma geldi aslı iyimisin dedi bende iyiyim nolduki dedim sanki biraz yorgun gibisin dedi yoo sana öyle gelmiş dedim ne öküzüm çocuğu tersledim resmen aslında ben seninle konuşmak için buraya çağırdım seni ne konuda dedim oda hemen lafa girdi benimle şey tolganın partisi varda oraya gelirmisin dedi sevecen bir şekilde ben ise tamam buğra bakarız dedim oda lütfen ama kırma beni dedi bende tamam akşam sana kararımı mesaj atarım dedim oda dur bi saniye numaram varmı sende dedi bende ahh pardon tamamen unutmuşum yok dedim.
Ardından numaralarımızı Telefonlarımıza kaydettik beni cadı diye kaydetti ya cadı diye bende onu öküz diye kaydettim.
Son bişey daha sormam gerek masal nerde biliyomusun diye sordu ben ise öğleden sonra gelicekmiş nedenki diye sordum o ise hiç merak ettim neyse sonra görüşürüz dedi ve yanımdan ayrıldı sahi nerde kaldı bu kız.
Çağanın Ağzından
Buğraya yeni bi görev verdim o masal ve aslı yaptıklarının bedelini ödicekti ama masal bir türlü ortalarda gözükmüyordu nerdeydi bu kız buğraya aslı ya sormasını istedim aynı zamanda buğrayla aslının çıkmasını sağlayıp masaldan intikamımı alacaktım aslı ya yazık olcaktı ama olsun buğraya aslı ya bi partiden söz edip başka bi süpriz yapıp onu tavlamasını söyledim ne yapacağı ona kalmış oda piç gülüşü atarak tamam çağan nasıl istersen zaten kızı sevmiyorum dedi.
Buğra yanıma yavaşca geldi ne oldu haletinmi çağırdınmı dedim evet hallettim çağırdım akşam mesaj atıcak dedi iyi numaralarınızı almışınız dedim bu işi hallet buğra sana güveniyorum kızı kendine aşık et dedi buğra ise sen hiç merak etme cazibeme bütün kızlar aşık olmuştur dedi bende evet öyledir dedim masalı sordunmu dedim ister istemez bu kızı niye merak ediyordum anlamadım doğrusu sadece intikam almak için onu kendime aşık etmeye çalışıyordum buğra ise evet birazdan gelirmiş öğleden sonra dedi zaten öğledeyiz dedi ben ise tamam dedim ardından tolgayla batu nun yanına geçtik.
Masalın Ağzından
Her yer okadar karanlıkki hiç birşey göremiyorum içimden ne olur çağan tekrar gel beni burdan kurtar diye söyleniyorum ne diyorum ben kafayımı yedim burda diye konuşurken kapının aralanmasıyla gözlerimi açmam bir oldu sende kimsin dedim şaşkın bir şekilde o ise sana naptılar noldu bu haldesin dedi panikle sarı saçlı mavi gözlü kaslı bir çocuktu kızlar tuvaletinde ne işin var dedim o ise yanlış girmişim iyiki girmişim şu haline bak dedi ve hemen ellerimi çözmeye başladı adım doğan dedi sevecen bir bakışla masal dedim o ise bu okulda yenisin değilmi dedi bende evet dedim ve beni çözdü.
Hemen revire gitmeliyiz yüzün kanıyor dedi iyi bi dayak yemiştim doğrusu etraftaki insanlar bana tuhaf tuhaf bakınca kötü hissetim birden bazıları dalga geçer gibi bazıları ise şaşkınlıkla bakıyordu çağanla göz göze geldiğimde göz bebekleri büyüdü ve hemen yanıma koştu masal bu halin ne kim yaptı bunu ? dedi şaşkın bir halde ben ise söylememeye niyetliydim kızı şikayet etmicektim merdivenlerden yuvarlandım dedim doğanda anlamış olacakki pot kırmadı yalan söyleme resmen dayak yemişsin kim yaptı diye bağırdı ben ise çağresiz bi şekilde eski sevgilin dedim okadar sinirlenmiştiki hızlıca yanımdan ayrıldı buğra ise hemen yanıma koştu diğer kolumdan da o tuttu ne oldu masal iyimisin bu halin ne dedi boşver buğra saol dedim ve beni revire götürdüler içeri girdiğimde yüzüme pansuman yapmaya başladılar o sırada buğra doğana döndü ve saol gerisini ben hallederim dedi doğan ise hiç itiraz etmeden peki dedi ve revirden çıktı buğra yanıma gelip oturdu.
Kim yaptı bunu masal dedi sakin bir şekilde ben ise tutku dedim bi anda yüzü ekşidi tutkumu o kızı hiç sevmiyorum çağanın eski sevgilisi sevgililerkende nefret ederdim kız hangi erkeğin altında belli değil ama çağan bunu hiç bir zaman görmüyordu sürekli uyarıyorum bana kızıyordu dedi ve çok şaşırmıştım buğrayı gerçekten seviyordum bana iyi davranıyordu iyi bir dostu o sıra kapı pat diye açıldı giren aslıydı masal ne oldu sana diye bağırdı ben ise sakin ol ben iyiyim dedim buğra ise neyse ben sizi yanlız bırakayım dedi bizde gülümsedik oda bize gülümsedi ardından odadan çıktı.
Masal noldu sana dedi aslı tekrar bişeyim yok asli ben iyiyim dedim kim yaptı dedi tutku dedim tutku ha o çok şımardı onu ben varya o sarı saçlarını neyse dedi çok sinirlenmişti neden bu kadar sinirlendi anlamadım doğrusu ardından sen iyimisin iyiyim hadi sınıfa gidelim dedim ve odadan çıktık.
Bölüm yorumlarınızı buraya yazabilirsiniz :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Çocuk
Teen FictionGeçmişi karanlıklarla dolu bir çocuğun geleceğin saf ve masum bir kız aydınlatabilecekmi işte hepimiz okuyup görücez birbirlerinden nefret eden iki genç kendilerini birden bire sonsuz bir aşkın pensesinde mi bulucak