11.Bölüm-Konuşma

95 2 0
                                    

Multimedyada Çağan

Sabah uyandığımda çağanla sarılır bir pozisyondaydım üstümde dün giydiklerimin olmadığını farkettim ve utançtan yerin dibine girdim çağan üstümü değiştirmişti saate baktım ve okul saatinin yaklaştığını farkettim çağanı dürttüm ve okul saati yaklaşıyo kalk dedim ne ara sabah oldu ya ne güzel uyuyoduk dedi ve kalktı üstümü sen mi değiştirdin diye sordum evet dedi ve kızarmaya başladım güldü ve burnumu sıktı ben gelene kadar giyin formaların burda ama sen nasıl aldın dedim melekler getirdi dedi ve banyoya girdi.

Üstümü yavaşça çıkarıp gömleği giymeye başladım çağan aniden banyodan çıktı ve ellerimle önümü kapattım oda çok şaşırdı ama bi kere bile göğüslerime bakmadı bu beni çok şaşırttı doğrusu pardon telefonumu koyucaktımda dedi ve koyup tekrar banyoya girdi bende seri bi şekilde giyindim telefonunu çok merak ediyordum doğrusu bakıp bakmama arasında çok kaldım ve merakıma yenik düşüp telefonu elime aldım tabikide şifresi vardı acaba ne olabilir doğum tarihi 1998 bingo hemen whatsappa girdim batu tolga bi saniye tutku eski sevgilisi sonuçta konuşurlar Allah Allah noluyo bana ya banane ki.

Mesajları okumaya başladım tutku çağana resmen yalvarıyordu çağan ben seni aldatmadım neden anlamıyorsun oyun oynadılar bana.

Lan kızım ne saçmalıyosun gözlerimle gördüm artık beni rahat bırak seni sevmiyorum hiç bi zamanda sevmedim !

Wuww bu çok acımasızcaydı tutku çağanı aldatmış be yuh neyse hemen telefonu kitleyip masaya geri koydum tam o sırada çağan üstü çıplak altında havluyla dışarı çıktı gözlerimi kaçırdım Allahım sen beni sınama bakmıyorum ben giyin sen hadi dedim baksanda problem olmaz seninde gözün gönlün açılsın Allahım pis sapık neyseki hemen giyindi evden çıktık.

Arabaya bindik çağan hafif bir müzik açtı okula yakın bi mahallede oturduğumuz için hemen geldik bahçeye girer girmez bütün gözler üzerimize çekildi kesin şimdi neler düşünüyolardır çağan ne düşünürlerse düşünsünler sonra görüşürüz dedi ve tolgaların yanına gitti bende hemen aslıyla doğanın yanına gittim.

Doğan iyimisin çok özür dilerim böyle olacağını tahmin etmemiştim sorun deil masal ama sende çağandan uzak dursan iyi edersin o çok iyi biri deil bir sürü pis işleri var uyuşturucudan tut adam dövmeye kadar yanındaki arkadaşlarınında öyle öyle olduğunu bende biliyorum merak etme kendimi korurum dedim aslı sen nasılsın iyimisin asıl sen nasılsın dün gece berabermiydiniz nasıl yanyana geldiniz anlat hemen dedi bende olan biteni ayrıntıyla anlattım ve sınıfa çıktık sıralarımıza oturduk ardından çağan ve çetesi sınıfa girdi çağan yanımıza geldi ve çantamı alıp kendi sırasına koydu o sıra aslı ve ben şaşkınlıkla çağana bakıyorduk buğranın çantasınıda alıp benim yerime koydu aslının yanına ben ağzımı tam açıcakken buğra arkada göremiyomuş ona bir iyilik yap ve önde otursun dedi ben ise tamam demekle yetindim ve çağanın yanına oturdum tutkunun morali bozulmuş olucakki suratı bi karış düştü ders tarihti tarih hocası yaşlı bir adamdı sesi pek çıkmazdı derse girdi çağan hariç herkez ayağa kalktı çağanı dürtüp kalksana en azından saygıdan dedim ve of çekerek kalktı hoca oturun diyince herkez oturdu dersini anlatmaya başladı çağanda sıraya yatıp uyumaya bende not tutmaya başladım çağan kalk ya diye çağanı dürttüm ama kalkmıyordu ders bitti zil çaldı.

Doğan sınıfa girdi yanıma doğru ilerledi masal artık burdamı oturuyorsun dedi çağan ben bişey demeden hemen atladı evet burda benimle oturuyor bir sıkıntımı vardı dedi doğan ise hiç rahat dururmu sıkıntı istersen yaparız dedi çağan ise ya öylemi sen gel arka bahçeye ozaman dedi ve ben hemen devreye girdim ya iki dk bi durun şurda saçma sapan iş yapmayın bi dedim çağan ise sinirlenip sınıftan çıktı doğan sende Allah aşkına dur dedim sanki ben bir şey yapıyorum herif rahat durmuyo napim hem biz ne zaman dışarı çıkıp telafi edicez o geceyi hafta sonu boşmusun dedi bilmiyorum bakarız dedim oda bakarızı aldım dedi ve yanağımı sıkıp sınıftan çıktı of ya çok sıkılmıştım aslı nerdeydiki kesin buğrayladır sınıftan çıkıp kantine doğru ilerliyordum kantine girdiğimde tutku ve arkadaşlarının bi masada oturup bana ters ters baktığını gördüm kantinden tostumu ve çayımı alıp masama oturdumki oturmamla tutkunun yanımda bitmesi bir oldu akşam sizin evin hemen aşağısındaki parkta ol konuşmamız gerek çağanla ilgili dedi ben ise burda konuşalım konuşucaksak dedim burda olmaz gelirsen gelirsin dedi saat sekizde dedi ve yanımdan ayrıldı aklımda bin tane soru işareti oldu şimdi acaba ne konuşucaktı neyse gidip görücez bakalım.

Akşam oldu ve üstüme bir eşortman çekip hemen aşağıdaki parka gittim ve tutkuyu beklemeye başladım tutku karşıdan gelmeye başladı ve yanıma ulaştı ne oldu çağanla ilgili söyle dedim bak masal çağanla biz 3 yıl birlikte olduk ve çok mutluyduk bağzı sebeplerden dolayı ayrılmak zorunda kaldık seni sadece uyarmak istedim çağan benden başkasıyla olamaz çünkü hala bana aşık beni delirtmek için seninle yakın olmaya çalışıyo yoksa senin gibi ucuz bi kızla napsın o sende kendi denginde birini bulursun ama üzülme dedi ve kan damarıma sıçradı resmen birincisi ayrılma sebebiniz bağzı problemlermi yoksa senin gibi basit bir kızın çağanı aldatmasımı ona karar ver önce dedim ikincisi çağanla biz sadece arkadaşız ama görüyorumki sen baya bi büyütmüşsün bu arkadaşlık işini daha önce çağanla sevgili olmak aklıma pek gelmemişti ama şu saaten sonra bi düşünücem ya hoş çocuk gerçektende neyse canım görüşürüz deyip onu orda saf gibi bıraktım eminim çıldırmıştır.

Eve geldiğimde abim nerdesin masal seni merak ettik dedi bi arkadaşla buluştumda merak etmeyin ballarım benim dedim ve ikisininde yanaklarından öptüm odama çıkıyorum ben iyi geceler dedim ve odama çıktım.

Karanlık ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin