Multimedyada Masal
Sabah çağana sımsıkı bir şekilde sarılmış olarak kalktım başım zonkluyordu dün düştüğümü hatırladım elimi başıma götürdüm ve başımın sargıda olduğunu hisettim çağanda uyanmıştı bana gülümsedi ve günaydın prenses dedi günaydın dedim çok şaşırmıştım bu çağana noluyordu böyle
Hasteneden çıkışını yapalım bu gün okula gitmeyelim hastasın seninle bizim evde film izliyelim olurmu beni çok şaşırtıyordu olur dedim yataktan kalktı ve bana yardım etti üstümü değiştirmem gerek arkanı dönermisin dedim ve gülmeye başladı neye güldüğünü anlamamıştım arkasını döndü sakın bakayım deme çağan dedim merak etme daha iyilerini gördüm dedi ve kahkaha attı ne diyosun be dedim hadi giyin çıkalım dedi.
Giyindim ve odadan çıktık o çıkış işlemlerini halederken bende kapıda onu bekliyordum yanıma geldi hadi gel önce dışarda kahfaltı edelim bin arabaya dedi ve bindim çok şaşırmıştım bu çocuğa noluyordu böyle arabaya bindik sessiz bi yolculuğun ardından sakin,cenneti anımsatan bir yere geldik resmen duvarlar toz pembe sandalyeler açık maviydi küçük bir yerdi ama sesiz ve sakin bir yerdi önünde kocaman bir tarla tarlanın ucunda bir çocuk parkı vardı çağana baktığımda bana gülümsüyordu elini uzattı hadi gel masal dedi gülümsedim elini tutum beni küçük merdivenlerden çıkarttı ve sandalyemi çekti kendiside karşıma oturdu gerçekten çok şaşırıyordum bu çağanmıydı içerden tombul kısa boylu kızıl saçlı çok tatlı bir bayan geldi çağan oğlum hoşgeldin dedi çağanda hoşbulduk emine teyzem dedi ve gülümsedi.
Kadın bana dönüp gülümsedi çağan gelin kızımız mı yoksa dedi gözlerim büyüdü adeta çok şaşırmıştım bozmadım çağanın cevabını merak ettim niye ediyorsam Allah Allah göz ucuyla çağana baktım yüzünde çok tatlı daha önce hiç görmediğim bir tebesüm vardı kadına dönüp bilmem belkide dedi bunu zaman gösterir.
Bu ne demekti şimdi yoksa bu çocuk bana mı aşıktı çağan ne yemek istediğimi sordu dalmıştım peynirli omleti çok sevdiğimi söyledim oda kendine aynısını söyledi yemeklerimiz geldi ve yedik çağan hesabı öderken ben arabada bekledim.
Çağanla buğra aynı evde oturuyordu aslı daha önce buğralara gitmişti bakalım anlattığı kadar varmıymış görücez şehir içine girmiştik benimle aynı mahaledeydi evleri bizim evin hemen alt sokağına indik küçük bir apartmanın önünde durduk çağan geldik dedi ve arabadan indim apartmanın içine girdim birinci kata bir binaydı çağan kapıyı açar açmaz içeri girdim siyah deri koltuklar beyaz duvarların olduğu minik bir evdi iki odalı tam çağanla baranın zevki sen otur ben odadan üstümüze örtücek bir şeyler alayım dedi ve oturdum etrafı incelemeye başladım.
Çağan elinde bir battaniyeyle yanıma geldi korku filmi izliyelimi diye sordu korktuğumu söylersem kesin dalga geçerdi olur dedim ozaman dabbeyi koyuyorum tamam dedim koydu ve yanıma oturdu bende battaniyeyi onunda üstüne örtüm ilk başlarda filim çok korkunç olmasada sonlarına doğru korkmaya başladım havada kararmaya başlamıştı çağan bana bakıp korkuyormusun yoksa diye güldü bende hayır ben hiç bişeyden korkmam dedim o anda elektrikler pat diye kesildi çığlık atıp refleksle çağana sarıldım çağan çok korkuyorum dedim oda güldü sakin ol güzelim birazdan gelir mum alıp geliyorum sakın kımıldama beni bırakma burda dedim korkma hemen geliyorum dedi bir dakika sonra elinde mumla yanıma geldi mumu önümüzdeki sehpaya koydu ve battaniyenin içine girdi çağan korkuyorum dedim beni kendine çekti ve başımı omzuna yatırdı burda güvende olursun seni asla bırakmam dedi ben ise sana noldu böyle çok değiştin bana karşı dedim belkide dedi çok yorulmuştum gözlerimi daha fazla açık tutamıyordum ve kapatım.
Çağanın Ağzından
Tam konuşacakken bir de baktım omzumda masal uyuya kalmış melek gibi omzumda ona neden bu kadar kibar davranmaya başladım anlayamamıştım ilk başlarda oyun için masala kibar davranıyordum bana ilk gün ters cevap verdiği için ama içten içe aşırı ilgimi çekiyordu hiç bi kıza böyle olmamıştım tutkuya bile tutku deyince aklıma bana yaptığı pislikler geldi beni aldatmıştı zaten sürtüğün tekiydi ama masala baktığımda saflık ve temizlikten başka bir şey görmüyorum buğrayada haber verip aslının peşini bırakmasını söylicem çünkü masal intikam alamayacağım kadar saf bir kız masalı yavaşça kucağıma alıp kendi odama götürdüm kendi pijamalarımdan çıkartım ve masala giydirmeye başladım yarın bunu anladığında çok utanıcak biliyorum ama rahat etsin istiyorum asla masala o gözle bakmadım masal çok saf ve temizdi benim için giydirdim ve yatırdım kendi pijama altımıda giydim masalın yanına uzandım ve ona sarıldım neden bilmiyorum ama onunla uyumak huzur veriyo sanırım bu kıza aşık oldum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Çocuk
Fiksi RemajaGeçmişi karanlıklarla dolu bir çocuğun geleceğin saf ve masum bir kız aydınlatabilecekmi işte hepimiz okuyup görücez birbirlerinden nefret eden iki genç kendilerini birden bire sonsuz bir aşkın pensesinde mi bulucak