8.Bölüm-Öfke

173 7 0
                                    

Multimedyada Doğan

Çağanın Ağzından

Sabah uyandığımda masal bana sarılı bi şekilde uyuya kalmıştı ne oluyor burda ben masalla nasıl uyurum nasıl yanıma yatar ayrıca nerdeyim ben lanet olsun alkol.

Diye kendi kendime sinirlenirken masalı uyandırmadan kalktım bi kağıt ve kalem çıkartıp yazmaya başladım.

Kağıdı masalın baş ucuna koydum gözüm hafif masala kaydı ve çok masum uyuyordu melek gibi ama bana yaptıklarını ödicekti ama yinede çok masum du.

Masalı uyandırmadan aslının evinden çıktım.

Masalın Ağzından

Sabah uyandığımda yanımda çağan yoktu dün ağladığı için onunla uyumuştum çok üzülmüştüm bana alkolün etkisiyle herşeyi anlatmıştı kimseye anlatmayacaktım asla peki çağan nereye gitti şimdi of.

Hemen yanımdaki komidinde bir not vardı elime aldım ve okumaya başladım.

Masal dün gece sana ne anlattıysam unut dün gece beraber uyumamızıda unut bu yaşadıklarımızı birine söylersen canın yanar zaten bişey yaşamadık sadece uyuduk yaşayamayızda sırf seninle uyudum diye salak salak hayallerede kapılma sakın bunları yazdığım için üzgünüm kesin bana şuan yine sövüyorsundun neyse canım okulda görüşürüz
Çağan...

Gerizekalı öküz aptal zaten seninle bişey yaşamak isteyen kim sen beni ne sanıyorsun ki aptal ya aptal sen görürsün çağan efendi bu sefer çok ileri gittin kendi kendime sinirle söylenirken aslı uyanmadan evden çıktım evime gidip formalarımı giydim ve hemen okula doğru yürüyeme başladım.

Yolda yürürken karşıma bi anda doğan çıktı çok şaşırdım doğan burda ne işin var dedim şaşkın bir şekilde ee bende bu okulun öğrencisiyim okula gidiyorum dedi gülerek beraber yürümeye ne dersin diye ekledi.

Ah tabi olur dedim :) dün gece ne oldu hemen gittin bardan dedi.

Şey annem mesaj atmış hemen gitmek zorunda kaldım diye geçiştirdim. Pekala ama bunun bi telafisini yapalım ozaman olurmu ?

Peki tamam olur dedim ne cömert çocuk yahu benimle ilgilenmek hoşuna mı gidiyor acaba diye düşünüyordum ki okulun önüne gelmiştik bile okula beraber girdik gözler üzerimizdeydi çağanda yine aynı yerinde çetesiyleydi.

Bizi görünce sinirli sinirli bakmaya başladı bende hiç umursamadan doğanla sınıfa çıktım o kendi sınıfına gitti bende kendi sınıfıma geçtim öğle arasında görüşürüz masal demeyi unutmadı tabi bende gülümseyerek olur dedim.

Sınıfa girip sırama oturdum aslıyı beklemeye başladım onu uyandırmadan evden çıkmıştım bana kızıcaktı ama olsun çağana çok sinirliydim ve ondan intikamımı alıcaktım o görecekti napsam diye düşünürken çağan ve çetesi sınıfa girdi çağan her zamanki gibi önde ve serseri gibi yürüyordu arkasındanda çetesi.

Bana sert sert bakış attı aynı şekilde bende ona sırasına oturdu hala bana söylediği sözlerden sinirliydim önce tutku olayı sonra dün akşamla ilgili söyledikleri bu söylediklerini ödeyecekti bende onun kalbini kıracaktım görürdü o herkezin önünde rezil edecektim onu.

Ders kimyaydı kimya hocası sesiz bir kadındı sözünü pek dinletemiyordu doğrusu onun dersinde herkez birbiriyle konuşuyordu o ise dersini anlatıp çıkıyordu kısa boylu orta yaşlarda kızıl saçlı tombul bir kadındı derse girdi aslı hala gelmemişti nerde kaldı bu kız diye düşünmeye başlamıştım ders başladı yani.

Dersin ortasında kapı çaldı giren aslıydı sonunda ya hocadan özür dileyip hemen yanıma geçti nerde kaldın kızım ya uyuya kalmışım masal ya sen niye beni uyandırmadan gittin hem diye sordu söyleyemedim ona tabi gerçekleri kanka uyandırmak istemedim diye geçiştirdim.

Tamam dedi zil çaldı aslı ya bahçede beklemesini söyleyip tuvallete gittim.

Bahçeye indim aslı ve doğan bankta oturuyorlardı hemen yanlarına koştum doğan aslı siz tanışıyormusunuz dedim aslı ise doğan benim çok yakın bir arkadaşım sen anlattığında başka doğan sanmışım bugün doğan söyleyince çok sevindim dedi.

Doğan ne güzel böyle üçümüz yakın arkadaş olduk dedi ve bana gülümsedi hep beraber gülmeye başladı ki çağan gelip herşeyi maffedene kadar kolumdan çekip masal benimle geliyorsun dedi ve çok sinirli görünüyordu nolduğunu anlamamıştım.

Doğan canına susamış olacakki hemen araya girdi bırak kızın kolunu hemen dedi çağan doğana dönüp sen canınamı susadın lan dedi okadar öfkeliydiki şurada doğanı öldürecek sandım doğan ise asla geri adım atmadı yeter lan kendini okulun sahibi sanıyorsun resmen herkeze eziyet ediyorsun artık sana kimsenin boyun eymesine izin vermiyeceğim hemen masalı bırak diye bağırdı çağan ise son nefesini almıştı okadar sinirlenmiştiki doğanın yakasından tutuğu gibi havaya kaldırdı bidaha desene lan hadi diye bağırdı herkez bize bakıyordu doğan ise çok sinirlenmişti hemen ben devreye girdim.

Çağan doğanı bırak diye bağırdım ozaman benimle geliyorsun diye bana baktı sert sert tamam yeter bırak artık diye bağırdım doğanı yere indirdi aslı ise hemen doğanı yerden kaldırdı çağan kolumdan tutup beni götürdü nereye götürüyorsun beni diye haykırdım gidince görürsün dedi sinirle.

Karanlık ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin