6. Bölüm Dirsek

109K 4.2K 474
                                    

Hatırlatma:

Birkaç dakika sonra kapının önünde bizi almayı bekleyen bir Range Rover çıktı. Hemen arabaya atlayıp Zehralara gittik. Bende arabada Şirin teyzeye bu akşam Zehrada kalacağımıza dair talimat verdim. Zaten bugün cuma. O yüzden bir bok çıkmaz

------------------

Zehralara gelmiştik en sonunda. Hepimiz yukarı Zehra'nın odasına çıktık. Buse ve ben kendimizi yatağa attık. Çok yorgundum. Daha saat 17:09 pls pls. Uykuma düşkün biri olduğum ne belli değil mi:)

3 saat sonra:)

Saat sekize geliyordu. Biraz Gözde teyzeyle (Zehra'nın annesi) muhabbet edip yemeğimizi yemiştik. Sonra Gökhan amca( Zehra'nın babası) bize film açmıştı. Sonra biz odamıza çekilmiştik. Şimdi ise Buseye canını sıkmaması için pozitif konuşuyorduk. Lan ben anlamıyom bu aşk işlerini acaba fazla mı odunum?

Akşamleyin hepimiz evlerimize dağıldık bilin bakalım yine nasıl ekşınlar yaşadım ve ödüm bokuma karıştı.

Zehralardan çıkmıştım. Normal evimin yolunda ilerliyordum. Hiç ara sokaklarda falanda değildim. Normal sitenin içindeki ana yoldaydım. Eve bir sokak kala önüme 4 tane ayyaşımsı insan yavrusu çıktı. Korkuyordum. Bana tecavüz edecekleri belliydi. Aralarından biri
"Lan kıza yazık baksanıza rengi soldu kızın"
Ortadaki bana baktı. Gözlerinde kaybolmuştum. Yüzlerinde maskemsi bir şey vardı.

"Hira?"
Dedi ortadaki.
Korkudan ağlamaya başladım.
"Lütfen ne istiyorsan yaparım lütfen beni bırakın"

Dedim ellerimle dur şeklinde. Çocuk gülerek yüzündeki maskeyi çıkarttı. O sırada korkudan ağlıyordum. Hıçkırıklar arasında. Neyse nerede kaldık. Çocuk maskeyi çıkarttı ve bilin bakalım kimler çıktı. Ukalalar çetesi! Egehan gülemeye başladı.

"Ahahahahahah nasılda yalvardı tabi yerine gelince dövüyorsun bizi şimdi dövseydin böle ödün bokuna karışmazdı"
Aslında haklıydı. O kara kuşağı boşuna almadım ben. Egehan'a döndüm

"Allah sizin bin belanızı vermesin"
Egehan hâlâ gülmeye devam ediyordu ama Doruk

"Abi tamam güldük eğelendik. Ama yeter kızda çok korktu baksana"
Diyince gülmeyi kesip beni sorguya çekti
"He unuttum sanma gecenin bu saatinde sokakta be işin var senin kızım"
"Sanan ne ya neyimsin sen benim babam mı sevgilim mi abim mi arkadaşım mı!"
Bunun üzerine Egehan bana tip tip bakmaya başladı.

"Şu anda saydığın hiç bir kategoriye girmiyorum ama abim diye saydığın Ayaz bana o yokken senden sorumlu olma yetkisi verdi. Yani abinim ne oldu"
Bu dediğiyle arkamı dönüp eve doğru koştum. Yol uzayacaktı ama yinede eve varackatım.

Eve geldiğimde nefes nefeseydim. Hâlâ korkuyordum ve olayın şokunu atlatamamıştım. İlk önce sıcak suyun altında duşa girdim. Sonra kendimi yatağa atıp gözlerimi kapadım.

****

Sabahleyin zorla değil kendi irademle kalkmıştım. Çünkü bugün cumartesi!!!! Kalkıp akşam ördüğüm saçlarımı açtım ve dolabımın karşısına geçtim. Bir yandan Yasemine mesaj atıyor bir yandan da kıyafet seçiyordum.

Yaseminle sahilde buluşacaktık. Ben bütün rutin işlerimi halledip üstüme  siyah bir şort beyaz bir tişört ve siyah eşofman üstü giydim. Hava çok sıcaktı. Bu yüzden şort giymiştim. Aşağıya indim ve siyah converselerimi giyip başıma siyah Homies yazan beremi taktım. Sonra anahtarlarımı ve telefonumu cebime tıkıp dışarı çıktım.

Mafya Çetesi #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin