Capitolul 3

574 65 5
                                    

Povestește Zayn

- Ca o sa desfinteze trupa daca nu accepti, a spus Niall.
- Baieti stiti ca amandoua sunt importante pentru mine insa Maria este mai importanta decat trupa si publicitatea, asa ca daca vrea sa ma scoata afara pe mine din trupa. Am trei copii acasa si o sotie care ma asteapta asa ca la revedere.

Povestește Niall

Nu stiam ce sa fac si de partea cui sa fiu. Intr-un fel imi parea rau si de Maria da nici trupa nu era mai prejos. Nu puteam sa fiu cu amandoua ori Maria ori trupa. Of de ce era asa de greu. O iubesc ca al doilea tata ce sunt insa mie asa greu sa aleg. Sunt sigur ca daca afla nu va mai vorbi cu nici unu dintre noi. Sunt trezit de catre sonerie care suna incontinu. M-am dus sa deschid. Cand am deschis acolo era Taylor cu vreo cinci geamantane in spate.
- Da, ce vrei?
- Sa ma lasi sa intru in primul rand, in al doilea rand sa ma ajuti cu bagajele si in al treilea rand sa-mi spui unde este iubitul meu.
- Unu la mana intra, doi la mana nu sunt sluga ta deci geamantanele ti le ei singura, si in al treilea rand ce iubit?
- Zayn, ce mai am eu vreun alt iubit?
- Din cate stiu eu el e casatorit si are trei copii asa ca nu stiu ce iubit ai tu cu numele Zayn.
- Auzi Noill, Neill cum te numești eu vreau sa-l vad pe Zayn si punct.
- E Niall proasto.
- Aici sunt, ma cautai cumva?
- Iubire ce bine imi pare sa te vad. Da plecam undeva de ai bagaje cu tine. Știi mi-ar place o vacanta in Hawai.
- Draguta, nu ma duc in nici o vacanta ma duc acasa la mine la familia mea. Asa ca dispari cat mai repede pana nu te iau la bataie.
- Poftim? cum adica sa dispar? Sunt iubita ta asa ca nu ai nici un drept.
- Serios de cand?
- De acum.
O voce s-a auzit. Cand ne-am intors era...

Hey dragilor am postat un nou capitol. Sper sa va placa. Lectura placuta. Va pup

Familia MalikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora