Povestește Mark
Eram langa Amadea ca sa ii dezleg sforile, cand aud o bufnitura. Ma intorc si o vad pe Amina stand jos ca si moarta. Am dezlegat-o repede pe Amadea si am fugit sa vad ce are. Am strigat la ea dar se pare ca era lesinata nu auzea nimic. Am intors-o pe toate partile si cand am intors-o pe spate am vazut o rana. Langa era cutitul plin de sange. M-am intors sa vad cine a fost, am vazut-o pe Taylor deja cu catusele la maini. Cine alt cineva putea fi daca nu ea? Fata asta nu o sa se potoleasca niciodata. Dupa ce le-am spus asistentelor sa le duca la spitalul din centru unde erau parinti lor si fratele meu, l-am sunat pe Mike si i-am explicat situatia si i-am spus sa fie atenti ca sa vada cand intra cu fetele si sa ma anunte in caz de ceva. Dupa asta am fugit catre politisti si i-am rugat sa ma lase sa vorbesc cu Taylor cateva minute.
- Tu chiar nu te potoli? am intrebat-o eu deja fiind cu nervii la pamant.
- Nu! Ai vreo problema? Te credeam prieten adevarat si tu? Te aliezi cu dusmanii? Nu pot sa cred!
- Stii ce m-am saturat de tine si fratele tau. De prostiile si de crimele in care esti bagata. Sa va scot de fiecare data din inchisoare. Insa un lucru iti spun de data asta nu o sa mai fie la fel. Insa sa nu care cumva sa va mai apropiati de familia Aminei si Amadeei ca a-ti imcurcat-o cu mine, am spus eu.
Dupa toata drama care am avut-o am hotarat sa merg la spital sa vad ce face iubita mea si sora iubitei mele cu intreaga familie.Povestește Zayn
Stateam in sala de asteptare impreuna cu baieti si Mike asteptand sa ne spuna ceva de Maria, Amina si Amadea. Eram distrus trei dintre cele mai importante persoane din viata mea erau intre viata si moarte. Dintr-o data am vazut pe doctor si Mark venind spre noi. Ne-am ridicat asteptand sa ne dea vestile despre cele trei.
- Domnule doctor cum sunt fetele si sotia mea?
- Sotia este bine a avut doar o lovitura nu foarte grava in zona de sus insa este in afara orcarui pericol. Iar fetele una din ele este in coma din pacate.
- Cine este? am intrebat eu cu lacrimi in ochii
- Este...Suspans suspans suspans. Hey am venit cu un nou capitol. Sper sa va placa si astept parerile voastre. Pupici😘😘😘
ESTÁS LEYENDO
Familia Malik
FanfictionHei, asta este a doua parte de la cartea " Adoptata de Niall Horan". Dupa ce Maria isi întemeiaza propia familie alaturi de Zayn si cei trei copii ai lor, se simte foarte bine. Insa ce se intampla cand in familia Malik apar doua personaje care fac...