Povestește Zayn
Cand ne-am intors la usa era Simon cu inca un baiat care imi parea destul de cunoscut. Normal e Andrei fratele tarfei care e acum langa mine.
- Serios, uite ca eu nu vreau asa ca mi-a facut placere sa va cunosc pe toti insa am acasa o sotie si trei copii care ma asteapta. La revedere.
- Sa stii ca daca faci asta o sa iesi definitiv din trupa, a zis Simon.
- Stai linistit ca nu ma mai intorc. M-am saturat sa fiu controlat mereu de tine, de televiziune si de reporteri. Iti urez o viata fericita in continuare cu Taylor si fratele ei Andrei care nu au stiut decat sa-si bata joc de mine si de Maria si de baieti da vad ca pe ei nici nu i-a afectat. Ma rog faceti ce vreti. La revedere.
- O sa-ti para rau, au strigat cei trei nenorociti.
- Mai bine sa-mi para rau acum decat mai tarziu si cu asta am plecat.Povestește Maria
Eram in sufragerie uitandu-ma la televizor cand deodata vad o stire despre trupa.
"Buna seara, se pare ca celebrul Zayn Malik a parasit trupa. A facut asta pentru ca Simon l-a obligat efectiv sa fie intr-o relatie cu Taylor Swift ca sa faca publicitate trupei, insa acesta a refuzat zicand ca deja are o sotie si trei copii care il asteapta si il iubesc nespus de mult la fel cum si el ii iubeste. Revenim cu mai multe informati dupa o scurta pauza".
Am auzit zgomot in hol si am iesit sa vad ce se intampla spre surprinderea mea acolo era Zayn cu toate bagajele.
- Zayn?
- Maria, ce dor mi-a fost de tine.
- Si mie. Chiar ai parasit trupa pentru noi?
- Normal nici nu ma gandesc sa te insel si mai ales cu tarfa aia de Taylor.
- Te iubesc.
- Tati, te-ai intors, au strigat toti coborand pe scari fugind ca sa-l imbratiseze pe Zayn.
- Da si sa va mai spun un secret. M-am intors de tot. Am parasit trupa ca sa stau mai mult cu voi, familia mea.
- Cat ma bucur, a strigat Amadea.
Deodata telefonul meu vibreaza. Cand am deschis telefonul aveam un mesaj. Mesajul era de la...Hey,am postat un nou capitol sper sa va placa. Vreau pareri,iar cea mai frumoasa va avea desicatie in urmatorul capitol. Lectura placuta. Va.m pupat.
ESTÁS LEYENDO
Familia Malik
FanfictionHei, asta este a doua parte de la cartea " Adoptata de Niall Horan". Dupa ce Maria isi întemeiaza propia familie alaturi de Zayn si cei trei copii ai lor, se simte foarte bine. Insa ce se intampla cand in familia Malik apar doua personaje care fac...