Capitolul 8

490 59 6
                                    

Povestește Maria

- Imi pare rau insa doi dintre ei au intra in coma.
- Cine?
- Niall si Liam.
- Nu, am spus eu.
- Mama nu, nu se poate sa fie ei. Domnule doctor spuneti-mi ca se vor trezi?
- Sunt sanse de 70℅ sa traiasca, dar se pot trezi cu amnezie temporara.
- Nu se poate, a zis mama.
- Imi pare rau, a spus doctorul.
- Putem sa-i vedem?
- Sigur. Niall si Liam sunt la etajul trei, Louis si Harry sunt la etajul unu.
- Multumim domnule doctor.
- Nu aveti pentru ce. Am sa plec daca este ceva ma cautati.

Povestește Taylor

Afurisita mica ce e. Isi baga nasul unde nu-i fierbe oala. Stam aici de trei zile. Si au zis ca am putea o pedeapsa de cativa ani buni. Nu-i problema scapam noi cumva. Fratele meu este atat de furios pe Maria. In primul rand pentru ca o place mult pe Maria si in al doilea rand ca sa casatorit cu Zayn si nu l-a ales pe el.
Se aude usa si pe ea intra un politist.
- Domnisoara Taylor va asteapta cineva afara.
- Cine?
- Un baiat pe nume Mark Wilson.
- Ok. Andrei hai a venit Mark.
Am coborat jos unde era sala de visite si l-am vazut pe Mark stand la o masa cu inca cineva. Ne-am apropiat de masa si am vazut ca langa el era un baiat inalt, bine facut, cu ochii de albastru deschis si par saten.
- Buna Mark. Ce faci aici?
- Am venit sa vad ce faci si sa vad cum o sa te scot din prostia care ai facut-o.
- Cine e el? am spus aratand spre tipul de langa el.
- El este David. Un bun prieten de al meu care ma ajuta sa scot prieteni, adica pe voi, din chestii care primesc pedeapsa multa.
- Aaa, imi pare bine David. Eu sunt Taylor, iar el este fratele meu Andrei.
- Si eu ma bucur sa va cunosc. Mai ales pe tine scumpo.
- Hei gata cu flirtul. Hai sa ne gandim cum scapam de aici.
- Uite,ma gandeam sa platim o suma de bani judecatorului pe care il cunosc destul de bine si sa il conving sa va lase liberi.
- Ok, eu am niste treaba trebuie sa plec sa fur pe cineva, a zis Mark.
- Serios? Pe cine daca nu sunt indiscreta?
- ...

Hey lume ce mai faceti? Ma scuzati ca nu am mai postat insa am avut foarte mult sa invat si mult de scris. Sper sa va placa. As avea o rugaminte. Ar putea cineva sa.mi faca o coperta pentru carte? Va rog sa.mi scrieti PE privat. Multumesc va pup.

Familia MalikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora