Povestește Zayn
Am plecat spre restaurant inaintea celorlalti impreuna cu baieti pentru a pregati surpriza sau surprizele, pentru ca erau mai multe. Nici Maria nu stia ce se intampla. I-am spus sa ramana si sa vina cu ceilalti la restaurant.
Am luat masina lui Niall si am plecat spre restaurant. Cand am ajuns am intrat si le-am spus celor responsabili din restaurant ca scena din fata sa o lase libera pentru noi. Am urcat toate instrumentele trupei. Da ati auzit bine, instrumentele trupei pentru ca una din surpriza este ca ne-am reunit din nou si suntem o trupa, trupa One Direction. Am aranjat totul dupa care am tras cortinele ca sa nu se vada. Am decorant scaunele si mesele cu trandafiri albastri si albi si am pus paharele de sampanie. Am pus pe jos petale albastre si albe de la trandafiri ramasi dupa care am stins totul. Le-am spus chelnerilor ca atunci cand o sa ne vada ca ne ducem in spatele scenei sa aduca tortul care avea zece etaje.Povestește Amina
Eram in limuzina alba care venise dupa noi acasa spunand ca a fost trimisa sa ne duca la restaurant unde o sa avem o alta surpriza. Am mers aproximativ cinsprezece minute. Dupa ce am ajuns am iesit cu ajutorul lui Mark care radia de fericire. Am intrat in restaurant unde era intuneric. Deodata luminile sau aprins si am vazut petale de trandafiri pe jos iar mesele erau foarte bine aranjate si decorate. Am ramas surprinsa nu stiam cine o facuse, insa o facuse foarte bine. Am mers la masa unde stau mirii impreuna cu parinti sau familiarii. Ne-am asezat la masa, iar chelneri au inceput sa ne serveasca cu fel de fel de preparate. Tata cu mama tot susoteau unul cu altul, Amadea vorbea cu un baiat, Mike... stai Amadea vorbeste cu un baiat? Uau asta trebuie scris in calendar neaparat. In fine, dupa ma duc sa vad ce face. Mike era cu niste prieteni de ai lui vorbind pana cand a vazut o fata. Fata era cea mai buna prietena doar ca era cu trei ani mai mica decat mine. S-a uitat la ea cu gura deschisa si i-a lasat pe baieti si s-a dus dupa ea. Au inceput sa vorbească, iar Amalia parea fericita ca vorbea cu el. M-am ridicat si am vazut ca tata nu era si nici baieti.
- Mama unde sunt baieti si tata?
- S-au dus sa aduca ceva de la masina.Povestește Zayn
Am plecat in spatele scenei unde ne-am pregatit pentru a ne face intrarea. S-au stins luminile si cortina s-a ridicat, iar noi am inceput sa cantam Littel Tingh. Pe un ecran care l-am pus si sus pe un ecran care il puseseram ca sa proiectam o alta surpriză sa proiectam o alta surpriză ecran au aparut poze cu trupa, familia, cu copii cand erau mici, iar ultima poza era cu mine baieti, Maria, copii nostri, Mark si frati lui iar la sfarsit era un mesaj din parte tuturor pentru proaspati casatoriti.
Povestește Amina
Cand am vazut ca s-a ridicat cortina, ma asteptam sa vad o mica piesa de teatru, insa cand am vazut ca tata impreuna cu baieti au inceput sa cante ca pe vremuri, am ramas cu gura deschisa. Iar videoclipul care l-au facut a fost pur si simplu superb. Atunci cand au inceput sa cante au intrat si cu tortul care dupa dorintele noastre a fost facut de zece etaje. Mama s-a ridicat si s-a dus langa tata.
- As vrea sa fac un anunt si acest anunt contine surpriza celor doi sotii proaspăt căsătoriți. Deci, cum vă spuneam am cumpărat doua bilete dus pentru cei doi sotii in Hawai pe o ínsula, doar pentru ei doi, cu o casa destul de mare si tot ce le trebuie.
- De ce doar dus si nu si intors? a intrebat Mark uimit.
- Aici vroiam sa ajungem, a spus tata.
- Da, asa cum spuneam nu v-am luat si intors pentru ca acea este casa voastra este un cadou de nunta. Puteti sta acolo pentru totdeauna adica sa veniti sa ne vizitati si dupa sa va intoarceti acolo. Mai pe scurt sa va mutati acolo definitiv. Daca nu vreti sa va mutati acolo puteti sa va luati bilete si va puteti intoarce, iar casa ramane ca o casa de vacanta.
- Multumim mama, tata, am spus urcand pe scena. As vrea sa spun si eu ceva. Ma bucur ca m-am nascut in aceasta familie ca am o sora si un frate minunat si ca am primit atata iubire din partea celor dragi.
Toti au aplaudat, iar Amadea cu Mike, Mark, Andrada, Ruben cu bunici mei, parinti cu surori si frati ai baietilor si baieti bineinteles ne-am urcat pe scena pentru a face poza de familie. Este minunat. Nu mi-as putea imagina o familie mai buna ca aceasta si atat de mare. Ma bucur pentru ce am si sunt recunoscatoare pentru tot.Hey dragilor iata si penultimul capitol din aceasta carte. Sper sa va placa si as vrea sa va intreb daca inainte sa termin cartea ati vrea sa fac un capitol cu intrebari despre carte si despre mine. Daca da astept intrebarile voastre la comentari si pe privat. Va pup😘
ESTÁS LEYENDO
Familia Malik
FanfictionHei, asta este a doua parte de la cartea " Adoptata de Niall Horan". Dupa ce Maria isi întemeiaza propia familie alaturi de Zayn si cei trei copii ai lor, se simte foarte bine. Insa ce se intampla cand in familia Malik apar doua personaje care fac...