Capitolul 15

485 39 11
                                    

Povestește Amina

Vedeam negru. Nu stiu ce patisem. Dintr-o data vad o lumina. Inaintez spre ea vrand sa vad ce este. Cand ajung vad o silueta de femeie. E bunica. Strig din toate puterile.
- Bunico, stai asteapta.
- Buna scumpo ce mai faci?
- Bine. Insa ce caut aici, am murit?
- Nu scumpo. Ai de facut o alegere. Ori sa morí si sa lasi pe parinti, sora, fratele si pe iubitul tau sau sa traiesti si sa ai o viata alaturi de Mark si familia ta. Ce alegi?
- Sa traiesc bine inteles.
- Atunci eu aici am terminat misiunea. Promite-mi ca o sa ai grijă de tine si de cei care vor veni.
- Cum adică? Stai asteapta...

Bunica dispare si odata cu ea si lumina acea. Simt cum revin la viata si deschid ochii incet.

Povestește Mark

Stateam langa Amina asteptand sa se trezeasca din coma. Dintr-o data simnt cum misca mana si o vad ca deschide ochii. Repede ies si ii spun lui Zayn sa cheme doctorul fiindca Amina s-a trezit. Intru inauntru si o vad stand in pat mai frumoasa ca oricand.
- Buna iubito, ce faci?
- Bine.
Vreau sa ii spun ceva insa atunci intra doctorul sa o verifice sa vada daca este stabila. Doctorul o consulta si ne cheama afara.
- Amina este in stare stabila, cea ce inseamna ca poate pleca acasa maine dimineata.
- Multumim doctore, am spus eu bucuros.
- Nu aveti pentru ce. Daca mai aveti nevoie de ceva ma chemati.
Am intrat inapoi la Amina si i-am zis ce a zis doctorul si mi-a zis ca deabia asteapta sa plece si sa ajunga acasa. Ma intreabat cum este Amadea si i-am zis ca este bine si mama ei la fel.

Povestește Amina

Azi este ziua in care ma vor externa. Deabia astept sa ajung acasa si sa ma intind in patul meu. Acum ma imbrac pentru ca in cateva minute Mark va veni sa ma ia de la spital. Termin de strans ce aveam in camera din spital si ies afara la receptie pentru foaia de externare dupa care ies in fata spitalului unde ma astepta Mark. Fug la el si il sarut apasat pentru că îmi era dor sa fac lucrul asta. Dupa ce ne desprindem din sarut ne urcam in masina.

Povestește Mark

Asta seara vreau sa o cer pe Amina in casatorie. Stiu ca nu suntem de mult timp impreuna, insa simt ca nu mai pot trai fara ea. Amina este aerul pe care il respir. Ajungem acasa si intram inauntru. Nu era nimeni fiindca Mike, Amadea, Zayn si Maria au plecat la un restaurant elegant ca sa faca pregatirile pentru seara asta.
- Iubito urca sus si vezi ca ai un cadou pe pat. Te pregatesti si la ora șapte seara vin sa te iau.
- Unde mergem?
- E surpriza. Nu o sa-ti spun nimic.
- Bine, spune ea facand un botic destul de dragut.
- Uite iti dau un sarut si iti trece, spun dandui un sarut pe buze.
- Asa mai merge, spune ea razand.

Povestește Amina

Urc sus la etaj. Imi las bagajul jos si ma intrept spre pat ca sa vad ce mi-a luat Mark. Vad o rochie lunga pana in pamant, de culoare crem (poza la media). Ma dezbrac si intru sa imi fac un dus. Dau drumul la apa. Ma relaxez timp de o ora dupa care ies si ma duc sa ma imbrac cu rochia. Imi iau in picioare o pereche de pantofi albi cu toc de zece centimetri, parul mi-l fac bucle, iar la machiaj imi fac pleoapele crem si imi dau cu rímel si un ruj rosu pe buze. Imi iau geanta alba si cobor jos. Aud soneria si deschid acolo era Mark imbracat la patru ace.
- Esti superba.
- Multumesc. Nici tu nu esti mai prejos.
Ma luat de mana si ne-am urcat in masina. Am mers vreo cinsprezece minute dupa care ne-am oprit in fata unui restaurant destul de elegant. A venit si mi-a deschis usa si m-a luat de brat. Am intrat in restaurant si nu era nimeni.
- De ce este restaurantul gol?
- Pai....

Hey dragilor ce faceti?? Am postat un alt capitol sper sa va placa. O sa pun next la 5 comentari si sa fie de diferite persoane. Va pup. Sper sa va placa capitolul.

Familia MalikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora