Capitolul 6

593 64 4
                                    

     Povestește Maria

     Cand am deschis usa acolo era o cutie si un bilet langa. Ne-am uitat sa vedem  cine l-a lăsat,insa nu era nimeni.
      Am luat cutia si biletul si am intrat in casa. Copii au coborat jos auzind soneria.
- Ce s-a intamplat? a intrebat Amina
- Cineva a lasat acest bilet si cutia aceasta jos langa usa. Dupa care a fugit.
- Ciudat, a spus Zayn. Iubire, citeste biletul ca sa vedem ce scrie.
- Citesc:
"Draga Familie Malik va spunem sa va pregatiti pentru ce va urma. Fiți cu ochii in patru si aveti grija de copii vostrii nu stiti cand pot disparea fara sa va dati seama. Sper ca lui Zayn sa-i para rau. Inca mai este valabila oferta pentru trupa. Ai o saptamana la dispozitie, daca nu stii ce o sa se intample. A si inca un lucru baietii din trupa au disparut asa ca ar fi cazul sa-i cauti daca nu vrei sa pateasca ceva. Asta daca tineti la ei. Va transmit cele mai calduroase salutari.
    
Al vostru anonim care va iubeste.

P.S: Nu luati in serios ultima fraza.

      Cand am terminat de citit am incremenit. Nu pot sa cred! Cum or fi baietii? Ce s-a intamplat cu ei? Oare traiesc? Nu stiu ce sa fac. Of, ce ma fac trebuie sa ajut baietii. Insa inainte trebuie sa vad ce este in cutie. Ne-am apropiat toti de cutie ai am rupt ambalajul cu care era invelit. Cand am desfacut capacul de la cutie am gasit niste poze si niste CD. Am luat pozele sa vedem ce sunt. Cand am vazut am incremenit erau baieti legati si cu rani pe fata si pe gat. Ma.m speriat atat de tare. Am luat CD-urile cu mare frică, îmi era frică  sa le vad. L-am bagat in laptop si i-am dat drumul. Cand a inceput sa ruleze, am ramas cu gura deschisa. Era...

    Hey,hey ce faceti,cum sunteti? Eu bine cu examene,multe teme. In fine vroiam sa va intreb daca mai continui cartea sau nu? Astept parerile. Va pup

Familia MalikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora