Povestește Maria
Cand a inceput sa ruleze am ramas cu gura deschisa. Era un film cum cei din trupa erau chinuiti. Am inceput sa plang, iar copii au ramas cu gura deschisa. La sfarsitul filmuletului spunea ca daca in două zile nu ii gaseam ii omora. Nu stiam ce sa fac prima data. Am sunat pe mama si i-am explicat ce s-a intamplat după care i-am spus sa stea linistita ca il vom scapa pe Liam si pe baieti.
Povestește Niall
Dupa ce Zayn a plecat din trupa a inceput chinul. Taylor cred ca i-a spalat creierul lui Simon pentru ca aceata face numai ce zice ea. In momentul de fata suntem inchisi toti intr-o camera. Am fost "rapiti" de Taylor si de fratele ei Andrei, iar Simon parca ar fi sluga aia hipnotizata. Stam aici de vreo doua saptamani. Rau este ca nu avem telefonul la noi. Stai! Il am eu. Tin minte ca l-am pus in buzunarul din spate al gecii. Il caut si este acolo.
- Baieti am telefonul la mine. O sa o sun pe Maria.Povestește Maria
Stateam pe canapea si ma gandeam cum sa-i scap pe baietii. Dintr-o data am auzit telefonul sunand. Am luat repede telefonul si cand m-am
uitat sa vad cine este era numarul lui Niall, asa ca am raspuns imediat.
- Niall spune-mi ca sunteti bine. Te rog spune-mi ca nu vi s-a intamplat nimic. Unde sunteti?
- Maria, Maria, suntem bine. Suntem la marginea orasului in depozitul vechi din padure. Uite cum faci, suna la politie. Dai numarul meu si le spui sa-l localizeze.
- Bine, asa o sa fac. Aveti grija de voi. Ce face Liam? Zi-mi te rog ca este bine? Mama este foarte ingrijorata.
- Da este bine. Trebuie sa inchid. Pa pa.
- Ok pa pa.Peste cateva ore.
Dupa doua ore au ajuns la depozit. Acolo in camera din spate a depozitului i-am gasit pe baieti legati cu funii si cu rani adanci. Am sunat la salvare. Pe Taylor si pe Andrei i-au luat din nou la inchisoare. Iar pe Simon l-au lasat in libertate. Era drogat si asa puteau face ce vroiau cu el. Intre timp salvarea a venit si i-a luat pe baieti la spital.
Povestește Zayn
Stam mai bine de o ora aici la spital si nu avem nici o veste despre baieti. Maria plange, mama ei la fel,iar parinti baietilor si Larisa, sora lui Liam, sunt nelinistiti.
Il vad pe doctor iesind din sala de operatie.
- Familiari de ai baietilor?
- Noi toti. Am spus eu pentru ca nici unu nu avea puterea sa zica ceva.
- Imi pare rau insa doi dintre ei au...Hey,lume ce faceti??? Scuzati.ma ca nu am mai postat insa asa cum vam spus ramasesem fara idei. Insa ieri seara citind dintr.o carte in spaniola mi.a venit idea si am zis sa vo impartasesc si voua. Vroiam sava intreb daca ati vrea sa fac o carte cu "Apel de o singura noapte" acesta ar fi titlul cartii. Am cateva idei,insa prima data vreau parerile voastre. Astept raspunsul. Bucurati.va de noul capitol.
ESTÁS LEYENDO
Familia Malik
FanfictionHei, asta este a doua parte de la cartea " Adoptata de Niall Horan". Dupa ce Maria isi întemeiaza propia familie alaturi de Zayn si cei trei copii ai lor, se simte foarte bine. Insa ce se intampla cand in familia Malik apar doua personaje care fac...