Capitolul 14

400 38 14
                                    

Povesteste Mark

- Este Amina Malik, a spus doctorul.
- Nu va rog spuneti-mi ca nu este ea.
- Imi pare rau, nu stim cat va sta in coma.
- Nu, nu, nu se poate asa ceva.
Dupa vestea adusa de doctor am ramas ca niste statui toti cautand o solutie sau o alinare pentru cele intamplate. Stateam si ma gandeam ca daca se intampla ceva cu Amina sau cu sora ei, Taylor si fratele ei Andrei o sa-mi plateasca cu varf si indesat pentru asta.

Povestește Zayn

Cand am auzit vestea doctorului despre fata mea am ramas impietrit. Nu stiam ce sa zic sau ce sa fac. Am mers sa o vizitez pe Maria. Cand am intrat in salon se uita la televizor.
- Hei, am spus.
- Hei, a zis ea.
- Cum mai esti?
- Sunt bine. Ma doare un pic capul insa sunt bine. Spune-mi cum sunt fetele?
- Amadea este in afara orcarui pericol, insa Amina....
- Ce e cu Amina?
- Este in coma. Nu se stie daca se va mai trezi.
- Nu fata mea nu te rog spune-mi ca o sa ai grija de ea. Te implor, a inceput Maria sa planga.
- Promit. Stai linistita. Daca aflu ceva te anunt. Acum odihneste-te.

Povestește Mike

Cand am aflat ca sora mea este in coma am simtit ca o parte din mine s-a rupt. Ca nu mai exista. Vroiam sa pot sa fac ceva. M-am dus sa vorbesc cu Mark.
- Mark, iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru Amina si Amadea.
- Nu ai pentru ce. Era de datoria mea sa le apar si sa le ajut. Insa am promis ceva. Daca o sa pateasca ceva mai grav vreuna din ele Taylor si cu Andrei o sa plateasca cu varf si indesat.
- Sunt de acord cu tine, am spus fara sa gandesc stiind ca este cel mai drept.

Povestetesc Baieti( Lou,Hazza,Niall,Liam)

Cand am auzit ce s-a intamplat am inceput sa plang. Una din nepoatele mele putea sa nu se mai trezeasca niciodata. ( Liam )
Simteam ca ma lasa picioarele cand doctorul a zis ca este in coma.( Niall )
Cum poate fi atat de dureros lucrul asta? Ma rog ca sa se trezeasca si sa fie bine si sanatoasa. Sa nu ramana cu vreo trauma sau ceva.( Hazza )
Imi vine sa-i omor pe Taylor si pe Andrei. Sunt niste oameni fara scuprule. Nu credeam ca o sa ajunga asa de jos. Imi este scarba de ei. (Lou)

Povestește Autorul

In timp ce familiari lui Amina se framantau si isi dadeau cu parerea Amina se zbatea intre viata si moarte. Oare va avea puterea sa se intoarca sau va muri si va lasa un gol in inimile tuturor dar mai ales a iubitului, fratelui, sorei si parintilor care sunt disperati si orbiti de razbunare?


Hey dragilor un nou capitol. O intrebare vreti ca Amina sa moara sau sa se trezeasca? Si vreti ca Mark sa o ceara in casatorie pe Amina? Astept parerile si raspunsurile la intrebari. Va pup😘💜

Familia MalikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora