2

1K 90 10
                                    

Na obrázku- Kessy the horse

Děti v Kattiině restauraci jsou mnohonásobně horší než v pizzerii. Přesvědčila jsem se o tom hned první den po tom, co se na mě vrhli jako supi. Měla jsem co dělat, abych s toho hned neudělala nové BITE. Ale pak mě zatahali za ocas a to konečně zasáhl muž. Odtrhl ty fracky ode mě a nařídil jim ať mě nechají na pokoji. Tohle je, ale o několik dní později...

,, Ach jo! Příště to vážně bude BITE! Ale tentokrát cíleně!" vrčím ke svým plyšákům se kterými trávím ted všechem svůj čas. Pak si je natisknu k hrudi. Někdo vejde do Pouště. ,, Co je?!" zavrčím. Otočím se a zjistím, že je to Sparky.  ,, Já jen... Leo má narozeniny tak jestli nechceš přijít a přestat se schovávat." řekne. ,, Mysleli jsme, že už jste to přestali zkoušet." řeknu a za mě a mé plyšáky. ,, Kdybys nám řekla co se děje, mohli bychom ti pomoct Wolfy..." řekne Sparky. ,, Když ti něco řekneme, slíbíš nám že to nikomu nepovíš?" zeptám se jí a ona ihned horlivě přykývne.

*Sparky*

Mluví o sobě v množném čísle... myslím že mluví i za ty plyšáky. ,, Bývali jsme jinde. Bohužel pak nás prodali Carl jinému muži. Ale hezky od začátku. Vratme se tam kde to všechno začalo...

,,Na podiu prvotní Freddy  FaezBear Pizza jsme byli tři. Jo, nediv se. Jen já, Spring Bonnie a FredBear. Jen my a niko jiný. Až přivezli PUppet. Nová atrakce! A naše živoucí noční můra." uchechtne se a já vykulím oči. MLuví o tom tak nezaujatě... jako by ani nevěděla že mluví. Bezmyšlenkovitě si hraje s plyšáky a nejvíc s liškou. ,, Probudila nás k životu... vdechla mi Angel..."  řekne a obejme kuře. ,, Ale dál. Puppet se pak vypla a já zjistila, že  ostatní mají denní režim. Přes den nevnímají. Slyšela jsi někdy o The Bite of 87?" zeptá se a pohladí králíka. Já zavrtím hlavou. ,, The Bite neboli kousnutí roku 1987.  Jeden chlapec měl narozeniny a měl tam skupinu starších chlapců. Ti si na sebe vzali masky a udělali si z chlapce legraci. Legraci která skončila smrtí. Dali chlapci hlavu do tlami FredBeara a ten ji v nevědomosti skousl. A zabil chlapce... já jen přihlížela... nemohla jsedm nic dělat..." šeptá smutně ale pořád nevědomě. ,, No a pak nás vypli. Springymu sebrali endoskelet. FredBear je na tom je celkem špatně ale funguje.. a já byla zapomenuta. Pak ten fialový zabil dívku jménem Lily Schmidtová. Její tělo narval do mě a pak odešel. To mě nakoplo do života. Tělo jsem hodila za krabice a pár týdnů si ho  nikdo nevšiml. Mají doopravdy hrozně mizernou službu. Ale zpět k tématu.

Seznámila jsem se s mými přáteli... a poznala úžasnou sílu hrůzy. Strašení Mikea." řekne zasněně a vypadá jinak než když mluvila o Puppet. Ted vypadá jako ona. ,, Pak jsem si všimla krabice která vypadala jako dárek. A pár dní na to se něco stalo. A to by bylo všechno." řekne a vstane. Poprvé  ji vidím bez toho, aniž by se okamžitě sehla pro plyšáky. Jakmile na to ale pomyslím, sehne se pro plyšáky. ,, Jdeme na tu oslavu?" zeptá se a já kývnu.
(520 slov)

Wolfy- NováKde žijí příběhy. Začni objevovat