17

721 90 14
                                    

,, LeeDie." Zavrčím naštvaně a on se rozesměje. ,, Tak rád tě vidím. " řekne. ,, Wolfy! Pospěš si! Je 5:30!" Vykřikne za mnou Mike. ,, Neboj." Zavrčím a mé oči zčernají. ,, Ho hó! Wolf se nám hezky naštvala! Ale to mi umíme taky!" Zasměje se Lee. Teď už chápu, že nedostatek světla a společnosti, zapříčinil šílenství i u Leeho i u Kattie. Oba jsou šílenci, ale Lee je k tomu všemu ještě skvělý herec. Dokázal mistrně skrývat poškozenou mysl, zatím co Kattie ne a tím pádem jsem si nevšimla šílenství u Leeho. ,, Myslela jsem, že jsme přátelé." Řeknu smutně. ,, Jsme. Navěky. " řekne Lee vážně a pak se na mě vrhne. Srazím ho k zemi jednou ránou pěstí. On byl první animatronic tady, to mi řekl, a proto není moc pečlivě postavený. Je lehký, slabý. Já sice taky, ale přeci jen jsem o dvě stě kilo těžší než Lee. ,, Lee... prosím. Pomůžu ti. Zbavíme tě toho šílenství." Řeknu a on se uklidní. ,, Já nejsem šílený. Jsem zamilovaný. Do tebe WolfTrap. Do tebe jsem se zamiloval a ty jsi mou lásku neopětovala. Když tě zbavím všeho co máš, pak budeš moje." Šeptne a fanatický lesk v jeho očích se nedá přehlédnout. ,, Když zničíš vše, co miluji, budu tě tak akorát nenávidět. Mám tě ráda jako kamaráda. " řeknu a on se rozesměje. ,, Když tě nemůžu mít já, pak nikdo!" Zakřičí a já si povzdechnu. Stalker. Pak mě chytí za nohu a prudce škubne. Já sebou praštím o zem. ,, Auuu!" Zakřičím. Nikdo se mi nevydá na pomoc. Ví, že tohle je jen mezi mnou a Leem. ,, 5:50 Wolfy!" Vykřikne Mike a já odkopnu Leea. Začneme do sebe mlátit a způsobovat si bolest. On mi prudce škubne za ucho a urve z něj celou kůži. Zbyde tam jen endoskelet a já se naštvu. Švihnu tlapou a tím mu urvu celé ucho i s endoskeletem. ,, O ku*va. 6:00!" Zaječí Mike a všichni v tu chvíli spadnou na zem. Kromě mě, Leeho a Kattie. Ti dva se na mě vrhnou a Plushieho odkopnou do rohu, kde můj malý Plyšík zůstane nehybně sedět. Dveře se otevřou a dovnitř se nahrne spousta dětí. Křičí a smějí se, ale pak nastane ticho... všichni se dívají na nás. Na deaktivované NEW. Na Wolfy stojící proti LeeDiovy. Na Kattie sedící mi na zádech a mlátící mě do hlavy. Na Plushieho sedícího v rohu. Na Mikea ukazujícího čas na hodinkách. Na tu podivnou skupinu.

(403 slov)

Wolfy- NováKde žijí příběhy. Začni objevovat