*Mike*
Mám jít do pizzerky? Nebo ne? Wolfy na mě byla hodná... nechtěla mi doopravdy ublížit! ,, Rose! Jdu se projít!" Křiknu na manželku a obleču si kabát. ,, Jen běž." Řekne Rose a já vyběhnu ven. Vlezu do výtahu a zmáčknu tlačítko přízemí. Bydlíme ve třetím patře. Cink. A jsem v přízemí. Vyjdu z domu a ruce strčím do kapes. Je únor a celkem zima. Od úst mi jde pára, a všude vidím jinovatku. Jdu po cestě, minu pár lidí a projdu kolem Freddyho pizzerky. Je zavřená. Dost nečekáně na to, že jsem tak objevil mrtvé tělo, že? Už se tam, ale provádějí opravy pro nové znovuotevření. Schválně, jestli tam bude muset být znova hlídač. Odfrknu si. Samozdřejmě, že nejdu hlavními dveřmi! Okamžitě by mě vyhodili. Výhodou nočního hlídače je to, že máš podrobně spracované celé místo. To já mám. Zakdu do boční uličky a po chvíli uvidím dveře. ,, Výborně Miku." Šeptnu si pro sebe a zaberu. Jsou otevřené. Jako fakt? To si fakt nedáva jí pozor! ,, Že se divím když nenašli ani mrtvolu." Řeknu a vklouznu dovnitř. Dveře mírně zavrzají a já ztuhnu. Nikdo nepřijde a já se rozhlédnu po místnosti ve které se nacházím. Nic mi to neříká a tak to odhaduju na kuchyni. V té nikdy nefungovala kamera a jak to tak vidím, promenádovala se tu Chica. No nic. Teď jen vědět, kam nám schovali animatronici. Rozhodnu se to prozkoumat. Začnu po kuchyni, ale je mi jasné, že sem by rozhodně animatronici nedali. Po chvíli se vydám dál. Slyším tlumené hlasy z hlavní haly se Stage a Pirate Cove. Napadne mě jedno místo, kam je mohli dát. Do té místnosti s endoskeletem! Rozejdu se do hlavní haly a držím se ve stínech. Nikdo mi nevěnuje pozornost a já proklouznu k endoskeletovi. Překvapivě, tady se to moc nezměnilo. Až na ty animatronici sedící opření o stěnu. ,, Ahoj. To jsem já Mike. Slyšíte mě?" Zeptám se jich. Nic se neozve a já se ucítím jako blbec. Vážně právě mluvím na stroje?! ,, Dejte mi znamení... mám pro vás zprávu. Od Wolfy." Řeknu prosebně a pak Freddy otevře oči. ,, Wolfy?" Zachraptí. ,, Wolfy the wolf. Té co odvezli." Přikývnu. V tu chvíli otevře oči i Chica a Bonnie a Foxy. ,, Od Wolfy. Wolfy the wolf. Vlčice?"řeknou nastejno. ,, Nemáme moc času. Říkala, že je v pořádku, že vás má ráda. " řeknu. ,, To je všechno? Kdes ji viděl?" Zeptá se Foxy. ,, Pracuju tam jako hlídač. Jmenuje se to Katies cute dinner restaurant. Wolfy tam vystupuje s jedním lvem. " řeknu. Foxy přikývne. ,, Dej jí ho." Zachraptí Chica a podá mi plyšového králíka. Párkrát jsem ho viděl s Wolfy. Asi jí patří. ,, Dám jí ho. " řeknu a oni pak zase ochabnou. Vykouknu ze dveří a nikde nikdo. Ideální. Vylezu a rozeběhnu se do kuchyně. I tam se dostanu bez pozorování. Divný. Vyběhnu ze dveří a uvědomím si, že je 11:50. Za deset minut mi začíná směna! Ještě že jsem si vzal košili a kalhoty od uniformy na sebe. Bez té zelené čepice se nějak obejdu! Restaurace je kus od pizzerky takže se rozeběhnu. Zajíce strčím pod kabát. Vběhnu do pizzerky a rozrazím dveře. Tam stojí majitel a zubí se. ,, Přesně včas Mikeu. " řekne mi a já zapadnu do své kanceláře. ,, Sakra!" Zanadávám si a v duchu si projedu znova to co jsem dneska udělal. Mluvil s animatronici, vloupal se do pizzerky, odnesl zajíce, došel do restaurace a chystám se mluvit s Wolfy! Jupí! Jaký já jsem šťastlivec, že si ze všech lidí na světě ta vlčice vybrala zrovna mě!
(586 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Nová
Fanfiction2.díl série Wolfy. Byla jsem převezena, nucena opustit všechny své přátele, svou rodinu, abych...hrála na pódiu se lvem. Ale netušila jsem, jak nebezpečná mohou být slova a naivita. Netušila jsem, jak důvěřivá jsem byla...