* Mike*
12:00
Něco je špatně.
1:00
Na kroky po restauraci jsem zvyklý, ale rány a křik? To teda ne!
2:00
Vážně se něco děje! Slyšel jsem nadávky a jekot. Jako kdyby někdo někoho zabil.
3:00
Teď je to vážný. Neslyším NIC. Ano, asi je to správně? Jsme přeci v restauraci plné strojů, kteří se nemají hýbat. Ale oni se HÝBOU. Takže když je ticho tak se něco děje...
4:00
Jdu se tam podívat. Nic se přeci stát- ,, O K*RVA!" Zaječím protože na mě vyskočí žlutý králík. ,, Pomoct ty mámě?" Zeptá se a přitom mi u obličeje zaklapá zuby. ,, Komu že?" Zeptám se nechápavě. ,, Wolfy? Mámě. Pomoct jí?" Zeptá se.,,Ehh... jo!" Řeknu po chvíli. ,, Pojď." Šeptne králík a zmizí pod stolem. Já se postavím, do ruky vezmu baterku a rozeběhnu se za králíkem. Už vím kde jsem ho viděl! Přinesl jsem ho od Chici pro Wolfy! Doběhnu králíka a jdu vedle něj. ,, Musíme být rychlejší! Lee a Wolfy nemají moc času!" Zavrčí králík, ale vzhledem k jeho velikosti, moc rychle to nepůjde. ,, Vezmu si tě na záda a ty mě budeš navigovat jo?" Zeptám se králík kývne. Nastavím ruce, ale on se mi to zádech vyšplhá až na rameno, kde zaryje drápky do kůže aby se tam udržel. ,, Sss." Zasyčím, protože to celkem bolí. ,, Promiň." Řekne králík. ,, Tak a teď doleva." Řekne a já se rozeběhnu.
*Wolfy*
,, Tady! Tady jsou!" Křičí Plushie. Z poza rohu se vyřítí Mike a na rameni mu sedí Plushie a ukazuje na nás. ,, Vidím je králíku!" Zavrčí Mike. ,, Jmenuju se PlushTrap hlídači!" Zavrčí Plushie. ,, A já Mike!" Vyjekne Mike a podívá se na Plushieho. Vinou toho narazí do zdi. Já s Leem dostaneme záchvat smíchu. ,, Wolfy! " vyjekne Mike a odlepí se od zdi. ,, Co tu děláš?! Máš být v Součástkách! " křikne. ,, Dostali jsme se ven. Po restauraci běhá šílená kočka a schyluje se k boji mezi Kattie a NEW. Musíš to zastavit!" Vykřiknu. ,, Ehm... já jsem člověk který váží 80 kilo a ty jsi robot vážící skoro tunu!" Vykřikne. ,, Právě si mě urazil! Vážím jen 450 kilo!" Zavrčím. ,, Mám špatnou nohu a nemůžu se pořádně hýbat. Lee je na tom podobně a Plushieho by neposlouchali. Prostě jim dej tohle." Podám mu plyšáka. ,, Mám jim dát FredBeara?" Zeptá se. ,, Jo. Budou tě poslouchat. Slibuju. Přijdu pak. " řeknu a on odejde.
(393 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Nová
Fanfic2.díl série Wolfy. Byla jsem převezena, nucena opustit všechny své přátele, svou rodinu, abych...hrála na pódiu se lvem. Ale netušila jsem, jak nebezpečná mohou být slova a naivita. Netušila jsem, jak důvěřivá jsem byla...