* Old Kattie*
Už je to dlouho co jsem viděla světlo, co jsem slyšela dětský smích. A teď? Otevřeli se dveře a dovnitř byl vhozen animatronic. Byla to vlčice. Chlap v naší místnosti neotálel rychle odešel. Nezapomněl zamčít dveře. LeeDie vedle mě se zavrtěl a prohlédl si animatronica. Nebo spíše animatroničku. Vypadala jako by ji rozsápal lev. Ona si začne něco mumlat.
,, Pojďme si promluvit
Chceme se omluvit..."
Šeptá si pro sebe a nakonec otvře oči. ,, SF!" Vykřikne. Pak se prudce posadí a uhodí tím LeeDie. Ta padne na záda a drží se za poničený čumák. Jedno oko má přivřené, to druhé nemá. ,, Kde to jsem?" Zeptá se vlčice a zvedne se. Rozhlédne se kolem sebe. ,, Vítej v Součástkách milá...?" Zeptám se na její jméno. ,, Angel. Teda Wolfy. Jmenuji se Wolfy. " řekne nezaujatě a pořád se rozhlíží. ,, V Součástkách říkáš Old Kattie?" Zeptá se a já ztuhnu. Já jí své jméno neříkala. ,, Jo. Jak víš mé jméno?" Zeptám se. ,, Vím toho víc než jen jméno Kattie. " řekne a otočí hlavu směrem ke mně. Pak až trup a nohy až na konec. Vypadá to děsivě. ,, Vím co jsi zač. " šeptne znova. ,, Vím co chceš provést. " šeptne znova a skloní se ke mně. Chytí mě pod bradou a šeptne. ,, Co si přeješ Old Kattie?" Pak se odtáhne, zakroutí hlavou a řekne. ,, Kde to jsem?" Zeptá se znova. ,, Kdo jste vy?" Zeptá se znova a ukáže na mě a LeeDie. ,, Já jsem LeeDie a tohle je Old Kattie. " řekne Lee a ukáže na mě. ,, Já jsem Wolfy." Představí se Wolfy. ,, No tak vítej v Součástkách milá Wolfy. Nový člen našeho klubu OLDů!" Řekne se smíchem LeeDie. ,, Mé jméno je Lee a Old Kattie je Kattie. I pro tebe musíme vymyslet nějakou přezdívku!" Řekne Lee a horlivě kýve hlavou. ,, Co třeba WolfTrap?" Zeptá se Wolfy a Leemu div neupadne čelist. ,, To je boží! Jo! Budeš WolfTrap!" A já přikývnu. Další člen OLDů se vždycky hodí. Je nás víc a tím pádem se začnou plnit mé plány. Krvavé plány...(335 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Nová
Fanfiction2.díl série Wolfy. Byla jsem převezena, nucena opustit všechny své přátele, svou rodinu, abych...hrála na pódiu se lvem. Ale netušila jsem, jak nebezpečná mohou být slova a naivita. Netušila jsem, jak důvěřivá jsem byla...