Probudím se v místnosti.
Opravdu?... prober se Wolfy!
Já se rozhlédnu kolem sebe. Opravdu mi to něco připomíná. Ale co...? Všimnu si pódia a tam stojí mí přátelé. Freddy, Bonnie a Chica. Jen jsou a hodně víc lesklejší, hubenější a roztomilejší. Mají roztomilé růžové tvářičky a jsou hrozně roztomilí. ,, Ňu, ňu..." Šeptnu se smíchem. Ten ale ustane jakmile se ozve hluboký hlas. ,, FOLLOW ME..." něco mě donutí poslechnout a já se vydám po Freddyho pizzerii. Dojdu do jedné místnosti. Je celkem velká a já si všimnu dvou postav stojících na druhé straně. Je to zlatý medvěd a černý králík. Fred a...? Nepoznávám ho. Mumlají si něco pro sebe a Fred vrtí hlavou. Pak ukaží na něco pod sebou a černý králík kývne. ,, FOLLOW ME..." ozve se hlas znova. Vydám se za ním a koutkem oka zachytím, jak se Fred a černý králík rozplynou. Znepokojeně dojdu do dalsí místnosti. Tam je Foxy, Fred a černý králík se zářivě bílýma očima a zubama. Foxy má černé oči a v nich bílé tečky. Zase si pro sebe něco mumlají a Foxy pak před Černého králíka hodí endoskelet. Přikývnou a pak se ozve hlas. ,, FOLLOW ME..." a já poslechnu. Všichni se zase rozplynou. Dojdu do místnosti která asi patří hlídačovi. Soudím podle toho, že je tam telefon, stůl a tablet. Černá, kožená židle je otočená zády ke mně a pak se ozve ten hluboký hlas který mě sem dovedl. ,, Vítej Wolfy. " řekne a židle se otočí. Je tam FIALOVÝ medvěd. To už nevydržím a vyprsknu smíchy. ,, Čemu se směješ?" Zeptá se Fiala. To mi připomene Purpla. ,, To je hodně divný. Černej králík? Fialovej medvěd?" Zeptám se se smícehm. ,, Mé jméno je Shadow Freddy." Řekne Fiala a já strnu. Něco mi to připomene...,,Hej, SF ( Šífí) vrať mi to! " křičí na postavu fialového medvěda černá vlčice. ,, Tak si pro to pojď Angel. " řekne SF a zvedne do vzduchu ruku, ve které visí mašle. ,, SF... dej mi tu mašli prosím. " šeptne Angel. ,, Co za to?" Zeptá se SF. ,, Nenávidím tě." Zasměje se Angel. ,, A já tě miluju. " řekne SF a Angel zmrzne úsměv na rtech. Cože to řekl?!
,, SF?" Šeptnu. ,, Ahoj Angel. Pamatuješ?" Zašeptá a vstane. ,, SF, SB(Síbí) a Angel. První trojka. " šeptnu. ,, Zvrať to co jsem ti ukázal. " řekne SF a všechno se rozplyne.
(385 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Nová
Fanfiction2.díl série Wolfy. Byla jsem převezena, nucena opustit všechny své přátele, svou rodinu, abych...hrála na pódiu se lvem. Ale netušila jsem, jak nebezpečná mohou být slova a naivita. Netušila jsem, jak důvěřivá jsem byla...