11

823 88 2
                                    

* LeeDie*

,, A proč? Jsme tu šťastní máme všechno!" Řeknu a mrknu na WolfTrap okem. Ta se zasměje a bouchne mě do ramene. ,, Ne! My musíme ven! Sem nepatříme ta NEW parta nám zabrala NAŠE pódium!" Říká Old Kattie zapáleně. ,, Já je znám. Nikdy se o vás nezmínili. Jestli chceme naše pódium, musíme si jich pár nechat. Navrhuju myš a psa. " řekne a já pokrcím rameny. Neznám je a je mi to jedno. ,, LeeDiei máš ostrý drápy zkus odemčít. " poručí Old Kattie. Povzdechnu si, zvednu se a dojdu ke dveřím. Strčím do klíčové dírky jeden prst na kterém se vyjímá dlouhý dráp a zkusím otočit. Asi jsem si ho zlomil, protože se ozve nepříjemné křupnutí. ,, V poho LeeDiei?" Zeptá se WolfTrap. ,, Ehm... ne. " řeknu a vytáhnu prst. Dráp na něm zůstal ale je hodně nalomený. ,, No tak tohle nefungovalo. Ještě nějaký genialní plán?" Zeptá se WolfTrap Old Kattie. ,, Eh...? Zkus to znova. " řekne. ,, Na to zapomeň! O víc drapů přijít nechci!" Vrtím hlavou odmítavě. ,, Tak ty dveře vyražte." Řekne Kattie a WolfTrap okamžitě zareaguje. ,, Tak si je vyraž sama! My nejsme tví poskoci!" Řekne naštvaně a Kattie zvedne hlavu. Zlaté zorničky se zúží. WolfTrapiny oči taky změní barvu. Jsou celé černé a v nich svítící, bílé tečky. Dívá se do očí Kattie a ta po chvíli uhne pohledem. ,, Ty jsi jako... ty oči..." šeptá si. ,, Takže co budeme dělat?" Zeptá se WolfTrap a její oči se vrátí do normálu. Zazubí se. Opřeme se o dveře a Kattie se opře naproti nám. ,, Víte, mně se tu líbí. Proč odcházet?" Zeptám se. ,, My sem nepatříme." Řekne Kattie nelítostně. Pak se ozve rachot zámku. Zpozorníme a pak se dveře otevřou. Spadneme na zem. WolfTrap přímo na mě. Podíváme se nahoru a spatříme člověka v zelené. ,, Mikeu!" Vyjekne WolfTrap a vyskočí na nohy.,, Předal jsem vzkaz. " řekne Mike a WolfTrap div neupadne tlama. ,, Mluvil jsem s nimi. Pizzerie bude mít znovuotevření. Ale Freddy, Bonnie, Chica a Foxy na Stage stát nebudou. Mám ti dát tohle. " řekne a podá WolfTrap malého, žlutého plyšáka. ,, Plushie?!" Vyjekne WolfTrap a pevně si na prsa plyšáka. ,, Díky Mikeu. " řekne. Já se konečně zvednu. ,, KDO DO PR*ELE OTEVŘEL DVEŘE DO SOUČÁSTEK?! Ozve se jekot. ,, Já ne!" ,, Já ne!" Ozívá se ze všech stran. Pak se ozve dusot nohou. ,, Zalezte! Rychle!" Vyjekne Mike a my se schováme do temného zákoutí Součástek. ,, Ne! Ven!" Vrtí hlavou Kattie a pak se ozve hlasité CVAK. Mike zamčel. ,, Ne! Ne,ne,ne,ne..." šeptá si Kattie a mlátí do dveří. WolfTrap si sedla do kouta a dívala se na Plushieho. Já se schovám k ní a brzy usnu nehledě na to, že Kattie ty dveře div nevyvrátí z pantů.
(446 slov)

Wolfy- NováKde žijí příběhy. Začni objevovat