1

1.3K 102 3
                                    

Ná obrázku Leo ( má oči jako LeeDie ale to neřešte :D )
NENÁVIDÍM TEMNÉ MÍSTNOSTI!!
Jaká to ironie vzhledem k tomu, že jsem v temné místnosti strávila spoustu času... ale zpět k věci.
Právě jsem se probudila, v temné místnosti která se hýbala! Zvláštní pocit. Něco ve mně mi říkalo, že je to auto. Co je auto nemám tušení. No... to je jedno. Vzpomněla jsem si na mé přátele. Chi, Die, Freda, Sprinnieho a Foxyho... a na moje poslední slova... já se vrátím. Jste má rodina. A pak mě odvezli...

Když se zase proberu k vědomí, zjistím že nejsem v temné místnosti ale pro změnu v místnosti se lvem. Je večer. Mam to vcítěné, poznám to. ,, Ahoj." Řekne lev náhle a já upadnu jak se leknu. Vstanu a pozbírám popadané plyšáky. ,, Ježiš promiň- já nechtěl jsem tě vyděsit!" Omluví se a pomůže mi na nohy. ,, Jak se jmenuješ?" Zeptá se. Zavrtím hlavou. Mluvit na něj nebudu. ,, No tak nic... já jsem Leo. Leo the lion. A ty?" Zkusí to znova. Zavrtím hlavou. ,, Ale notak. " řekne znova. ,, Fuuu... notak jo. Jsem Wolfy. Wolfy the pirate wolf. " řeknu. ,, Hezké jméno Wolfy. " řekne. ,, Chceš se seznámit s ostatními?" Zeptá se. ,, Jo. " řeknu. Jdeme chodbami až k pódiu. V rohu stojí hnědý kůň. Na pódiu je pes, kočka a myš. Vypadají pěkně. ,, Vstávat lidi!" Řekne Leo a tleskne. Kůň se dá do pohybu a obklusá nás. ,, Ahoj Leo. " řekne. ,, Ahoj Kessy. " odpoví Leo vesele. ,, Ahoj Leo. " řekne kočka, myš a pes. Psovi u toho zrudnou tváře. Ale jen mírně. Odhaduji který z nich bude nejhorší protivník. Odhaduju že kůň. Ale ostatní budou taky hodně špatní. Na co to zas myslím?! ,, Kdopak je tahle vlčice Leo?" Zeptá se kočka. ,, Ach ano, to je Wolfy. " řekne. ,, Mluvit umím sama!" Zavrčím naštvaně. ,, Já jsem Katie. " řekne kočka a natáhne fialovou ruku. Prohlédnu si ji s založím ruce na prsou. Ona ruku zase spustí podél těla.
*Katie*
Ta Wolfy je jakási naštvaná. Proč? Zatím skoro nepromluvila. Všimnu si že něco drží v rukou. Plyšáky. Plyšáky? Ostatní si toho taky všimli. ( o plyšácích jsem nepsala, ale Wolfy si z pizzerie odvezla plyšáky. Za každého animatronica tam jednoho). Lišku, králíka, kuře a dva medvědy. Tiskne je k sobě. Dívá se mi zpříma do očí a měří si mě. Je hodně zvláštní.
* Wolfy*
,, Já jsem Sparky." Řekne pes a já si uvědomím, že je to fenka. ,, Wolfy." odpovím odměřeně a přenesu svůj pohled na ni. Ona natáhne ruku a já ji nepřijmu ikdyž nad tím chvíli uvažuju. Zavrtím hlavou. ,, Já jsem Kessy a tohle je Missy." Řekne kůň a pohodí hlavou směrem k myši. ,, Ahoj." řekne myš tiše. Jen kývnu hlavou na pozdrav. Ona sklopí pohled. Tak tahle bude jednoduchá. Nad čím to zas přemýšlím?! No nic... ,, Já jsem Wolfy." představím se a pohodím hlavou. ,, Takže... ehm... chceš to tu ukázat?" zeptá se Sparky a já zvednu hlavu. ,, Jestli chceš." řeknu. ,, Tak jo." řekne Sparky a vydáme se do chodby. ,, Takže ty jsi Wolfy?" zeptá se. ,, No jasně že jo!" zavrčím podrážděně. ,, A proč nosíš ty plyšáky?" zeptá se znova. ,, To je moje věc." řeknu naštvaně. OK možná to trochu přeháním, ale odvezli mě od všech mých přátel a kluka, do úplně neznámé restaurace abych tam vystupovala s úplně neznámýma animatronikama. Myslím, že mám důvod být naštvaná. ,, Aha. Tak promiň." řekne Sparky nervózně. Zbytek cesty proběhne v tichu. Nakonec se vydám do Pouštního ráje. Tak se jmenuje to místo kde s Leem vystupuju. V pizzerii jsme měli lepší názvy. V Pirate Cove jsem s Foxym vystupovala jako pirátka... S Foxym... ach jo! Já se vrátím zpět.

Kdybych tehdy věděla že to se to stane tak brzo....

(606 slov)

Wolfy- NováKde žijí příběhy. Začni objevovat